Omdat die KUT van een Ingrid het ook geliojkj opeiste..... bitch!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef melke het volgende:
Ik snap niet dat Lieske het niet heeft aangenomen. Zeker nadat ze die kreten gehoord heeft
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Snaptnix het volgende:
Vieze achterbakse naaibal die Lieske met d'r "pak dat geld Ing. Pak 't nou"
Gooit haar nog net niet met koffer en al naar buiten![]()
![]()
![]()
Ik kap ermee ik kijk niet meer![]()
Dus Lieske hoeft er niet uit? Ookal hebben mensen gesmst? Is het smsen dan niet onnodig?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef avonne het volgende:
en verder met Lieske, Roel en Joost
Ingrid heeft 37.500 gepakt
ik na vanavond ook niet meerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Snaptnix het volgende:
Vieze achterbakse naaibal die Lieske met d'r "pak dat geld Ing. Pak 't nou"
Gooit haar nog net niet met koffer en al naar buiten![]()
![]()
![]()
Ik kap ermee ik kijk niet meer![]()
Ze had moeten winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]niet opgeven lieve Snaptnix.... Ing is blij met het geld... en ze is nog steeds leuk....
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]niet opgeven lieve Snaptnix.... Ing is blij met het geld... en ze is nog steeds leuk....
![]()
Zal ik haar 1 van mijn Ritalinnetjes geven voor háár adhd?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Bartoli het volgende:
Ing helemaal hyper nu
Ik wel, morgen de reguliere om 19:32.quote:
quote:
Het is heel nodig, John word er blij vanquote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Dus Lieske hoeft er niet uit? Ookal hebben mensen gesmst? Is het smsen dan niet onnodig?
Ze had moeten winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef Arcee het volgende:
Ingrid: "M'n grootste wens was om tot het einde te blijven".
Nou, da's dan mislukt.
gewoon een grote aanhangquote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe komt Roel aan al die stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |