quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
en josti gun ik het niet omdat hij Ingrid niet eens 50 duizend gunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef Rgrr het volgende:
Die stand veranderd gewoon niet! Nu weet ik zeker dat Gert-Jan gelijk heeft!!!!!!!
roel gaat voor de winst, Joost wilde het geld pakken, maar Lieske haalde Ing en de rest over dat ze het moest pakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Joost is coolquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Bij nader inzien gun ik het niemand, of ja toch: Joscelyne, Tanja's babyquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Ik blijf maar denken dat ze had kunnen winnen... het had haar zo goed gedaan, en dan bedoel ik niet het geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Pinball het volgende:
Ing heeft tenminste iets, 2 anderen gaan met niks naar huis hopelijk.
Foto graag.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens effe nieuwsflash, mijn collega's willen me opgeven voor BB6... ze vinden me er echt een type voor. Er wordt nu zoveel tegen me aangeluld dat ik het ook nog serieus overweeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |