Wat een sukkel die Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef itsme het volgende:
Die Joost is ook erg op de centen zeg. Hij gunde ingrid ook niet veel. nee dankzij hem heeft ze maar 37.50 i.p.v de 50 die ze eerst vroeg.
Orgineelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
O god, krijgen we de bevalling weer
quote:
Tja nu het eerlijk gaat kunnen ze geen spannende dingen doen met de tussenstanden. En dat is voor de ongelovige nu precies de reden waarom ze lopen te sjoemelen. Kijkers vinden het niet spannend als de percentages hele tijd gelijk blijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Arcee het volgende:
Nog een uur kijken om Joost voorspelbaar te zien winnen.
jah dat is het zeker, een azijnpisser uit Grun die ze live laten werpenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef CartWOman het volgende:
De beebie weer.![]()
Grootste BB-misser ooit.
nou gaat ze weer AAAW *plop*quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu wel genoeg gezien
Heeft 'ie ookquote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef Rgrr het volgende:
Die stand veranderd gewoon niet! Nu weet ik zeker dat Gert-Jan gelijk heeft!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Pinball het volgende:
Ing heeft tenminste iets, 2 anderen gaan met niks naar huis hopelijk.
Precies ja, wat een enorme nerd is dat zegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Ik wou vechtende mensjes om het geld zienquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
nou dit wou ik echt zien bij de finale
Ook al zo'n misselijke naaiballen actie inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef itsme het volgende:
Die Joost is ook erg op de centen zeg. Hij gunde ingrid ook niet veel. nee dankzij hem heeft ze maar 37.50 i.p.v de 50 die ze eerst vroeg.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
en josti gun ik het niet omdat hij Ingrid niet eens 50 duizend gunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef Rgrr het volgende:
Die stand veranderd gewoon niet! Nu weet ik zeker dat Gert-Jan gelijk heeft!!!!!!!
roel gaat voor de winst, Joost wilde het geld pakken, maar Lieske haalde Ing en de rest over dat ze het moest pakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Joost is coolquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Bij nader inzien gun ik het niemand, of ja toch: Joscelyne, Tanja's babyquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Ik blijf maar denken dat ze had kunnen winnen... het had haar zo goed gedaan, en dan bedoel ik niet het geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Pinball het volgende:
Ing heeft tenminste iets, 2 anderen gaan met niks naar huis hopelijk.
Foto graag.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens effe nieuwsflash, mijn collega's willen me opgeven voor BB6... ze vinden me er echt een type voor. Er wordt nu zoveel tegen me aangeluld dat ik het ook nog serieus overweeg.
quote:
Hij wilde niet minder dan een tonquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens effe nieuwsflash, mijn collega's willen me opgeven voor BB6... ze vinden me er echt een type voor. Er wordt nu zoveel tegen me aangeluld dat ik het ook nog serieus overweeg.
Als die notaris volgend jaar gehandhaaft blijft dan ga ik er echt serieus over nadenken, anders ga ik sowieso niet aan die poppenkast meedoen
je kunt veel van die kasnicht zeggen.......maar niet dat ie cool is....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joost is coolen lachen
Mooie screenquote:
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
roel gaat voor de winst, Joost wilde het geld pakken, maar Lieske haalde Ing en de rest over dat ze het moest pakken
Dat deed ze omdat ze bang was dat Ingrid te ver zakte naar 5000 euro ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Zullen we dan samen voor een beetje trubbels gaan zorgen daar?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Als die notaris volgend jaar gehandhaaft blijft dan ga ik er echt serieus over nadenken, anders ga ik sowieso niet aan die poppenkast meedoen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat het dan wel weten he. 1 fan heb je al (wel de polonaise lopen daar natuurlijk)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |