een kritiek punt Joost Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Waxxer het volgende:
Joh, ik ga nu een gedrag vertonen dat heel erg NIET mij is qua doen, maar:
LIESKEEEEEEEEEE ACHTERBAKSE BOERIN WÉG DAAROOOO EN TERUG NAAR DE DORPJE EN GA MAAR STAPPEN EN INTERESSANT DOEN BIJ DIEKA WAT MIJ BETREFT MAAR DIT WAS AL DE TWEEDE KEER DAT JIJ VANAVOND EEA NAAR JE EIGEN STRAATJE MANIPULEERT!!!!!!!!!RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAHHHHHHHWWWWWWWWW!!!!
![]()
*kuch*
Joost!
Ja, maar dat haar.quote:
Ze is de duivelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zitten
Waarom geeft iedereen Lieske de schuld
als ik me opgeef stuur ik een foto voor het bewijs als ik eenmaal in het huis zitquote:
Omdat mensen altijd een pispaaltje zoekenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zitten
Ja die 11 procent gaat ie vast inhalenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
oh oh Roel is iets dichterbij
misschien vanwege dat "neem het geld Ing, neem het gewoon, neem het aan, doe nou maar"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |