Ze gaat met meer naar huis dan nummer 2, hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
![]()
Dag Ingrid![]()
![]()
Je was mijn winnaar, maar ik gun je dit hoor, nu kun je nog even genieten van de finale
![]()
![]()
Ik ga je missen![]()
![]()
Wat een geldwolven allemaal.. Volgens mij is iedere ronde zo'n geldrondequote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft gelukkig nog wat...
Lies gaat zo weg met nix...
of de lijnen zijn gewoon weer geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.
Maar stemmen op Joost ging dus net niet.... Dat heeft de notaris niet in de gaten natuurlijk, dat ze gewoon je telefoontje blokkeren. Kreeg letterlijk een stem die zei dat stemmen nu niet gaat.
Ik ook ja. Kom op Roel!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had gvd nog liever gehad dat Ingrid en Roel de pot met z'n 2en deelden
Laat ze haar geld dan aan nuttige dingen besteden of naar een sessie gaan van Emile Ratelband!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Loesje is een keurige mevrouw van 29!!
Staat de uitslag al op teletekst??!!
Wat een leuke sfeer weer hier op Fokquote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee wie er ook wint jij bent de grote verliezer. Als ik ooit zo kansloos word dat ik geld ga weg smijten voor een paar paupers die je niet kent dan kun je mij weg dragen.![]()
Nee die Josti mag ook niet winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef cuall het volgende:
Oh Laat Joost maar winnen
De lijnen zijn overbelast. Is niet alleen bij Joost maar bij allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... ik bel dus 1 minuut geleden voor Joost.
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
Hoezo kan ik niet op Joost stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.
Maar stemmen op Joost ging dus net niet.... Dat heeft de notaris niet in de gaten natuurlijk, dat ze gewoon je telefoontje blokkeren. Kreeg letterlijk een stem die zei dat stemmen nu niet gaat.
Ja, het is enorm spannend.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
deze aflevering van BB zou alleen realistisch kunnen zijn als Joost wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |