IEWWWWWWquote:
Wat erg eigenlijk dat je zulke haatgevoelens kunt ontwikkelen puur door een glibberig programma waar je bewust en onbewust door gemanipuleerd raakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een kritiek punt Joost Roel![]()
![]()
![]()
voor de rest![]()
![]()
![]()
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, Lieske, dom kuiken... Je had gewoon voor ¤35.000 moeten vertrekken, desnoods ¤25.000.... Ze kan toch niet serieus menen dat ze wint?
maar dat zijn alleen evenredigheidsfactorenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef ART het volgende:
[..]
En als LIeske er zo uit gaat, wordt er weer geshuffeld met de procenten.![]()
Stom wijf. Jij bent dus ook olie domme die gaat lopen stemmen. HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... ik bel dus 1 minuut geleden voor Joost.
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
Hoezo kan ik niet op Joost stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... ik bel dus 1 minuut geleden voor Joost.
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
Hoezo kan ik niet op Joost stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Welke mongolen blijven op joost stemmen?
Net hoorde je Bridget uitleg geven over de geldpot. Ze wisten niet wat ze zei, maar hoorde haar wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r staan een clubje mensen bij de achtertuin te schreeuwen
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef melke het volgende:
Is de volgende ronde ook een geldronde?
Niks mis met Ingrid de laatste weken, ben echt boos dat ze gepushed is om eruit te gaan......quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef TheVulture het volgende:
het wordt dadelijk een tweestrijd dus dan kan er nog wel wat gebeuren, maar BB maakt zich echt onsterfelijk belachelijk doordat nu echt duidelijk is dat er al die weken is gemanipuleerd.
Ik snap ook niet dat je dan zo manipuleert dat deze mensen zijn overgebleven. Ik had een finale tussen Linda, Menno, Chantal bijvoorbeeld veel interessanter gevonden dan een nietszeggende Lieske of Ingrid
Alsjeblieft... ik moet nog een avond mee. Zo trek ik het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
als ze nog een keer het dilemma doen neemt Joost het geld.
Lieske gaat er toch wel uit, dus....dan......wint Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |