een kritiek punt Joost Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Waxxer het volgende:
Joh, ik ga nu een gedrag vertonen dat heel erg NIET mij is qua doen, maar:
LIESKEEEEEEEEEE ACHTERBAKSE BOERIN WÉG DAAROOOO EN TERUG NAAR DE DORPJE EN GA MAAR STAPPEN EN INTERESSANT DOEN BIJ DIEKA WAT MIJ BETREFT MAAR DIT WAS AL DE TWEEDE KEER DAT JIJ VANAVOND EEA NAAR JE EIGEN STRAATJE MANIPULEERT!!!!!!!!!RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAHHHHHHHWWWWWWWWW!!!!
![]()
*kuch*
Joost!
Ja, maar dat haar.quote:
Ze is de duivelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zitten
Waarom geeft iedereen Lieske de schuld
als ik me opgeef stuur ik een foto voor het bewijs als ik eenmaal in het huis zitquote:
Omdat mensen altijd een pispaaltje zoekenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zitten
Ja die 11 procent gaat ie vast inhalenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
oh oh Roel is iets dichterbij
misschien vanwege dat "neem het geld Ing, neem het gewoon, neem het aan, doe nou maar"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je mond spoelenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Manu82 het volgende:
En als die kut mini-me nu niet gaat bungee jumpen van de martinitoren ...............grmbl
Ik denk het ookquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Arcee het volgende:
Ingrid heeft er toch wel goed aan gedaan zo te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ik me opgeef stuur ik een foto voor het bewijs als ik eenmaal in het huis zit
de josti-band leden hebben hun beltegoed opgewaardeerd blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Welke mongolen blijven op joost stemmen?
Opvallend hè....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Rgrr het volgende:
godverdomme, stand blijft gewoon hetzelfde.
*vinger opsteektquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Nu al op telegraaf.nlquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk op teletekst: Joost wint BB
Het is hard hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Manu82 het volgende:
En als die kut mini-me nu niet gaat bungee jumpen van de martinitoren ...............grmbl
D'r staan een clubje mensen bij de achtertuin te schreeuwenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef melke het volgende:
Ze horen in het huis geluiden uit de studio
En als LIeske er zo uit gaat, wordt er weer geshuffeld met de procenten.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
oh oh Roel is iets dichterbij
ze kunnen het voor mij in een keer goedmaken met het filmpje van PCquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Opvallend hè....
Doet je toch denken over de afgelopen weken...
Ja haar enige vrouwelijke concurrent heeft ze eruit gegooid.. Dat was echt wel doordacht hoor..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien vanwege dat "neem het geld Ing, neem het gewoon, neem het aan, doe nou maar"
IEWWWWWWquote:
Wat erg eigenlijk dat je zulke haatgevoelens kunt ontwikkelen puur door een glibberig programma waar je bewust en onbewust door gemanipuleerd raakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een kritiek punt Joost Roel![]()
![]()
![]()
voor de rest![]()
![]()
![]()
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, Lieske, dom kuiken... Je had gewoon voor ¤35.000 moeten vertrekken, desnoods ¤25.000.... Ze kan toch niet serieus menen dat ze wint?
maar dat zijn alleen evenredigheidsfactorenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef ART het volgende:
[..]
En als LIeske er zo uit gaat, wordt er weer geshuffeld met de procenten.![]()
Stom wijf. Jij bent dus ook olie domme die gaat lopen stemmen. HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... ik bel dus 1 minuut geleden voor Joost.
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
Hoezo kan ik niet op Joost stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... ik bel dus 1 minuut geleden voor Joost.
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
Hoezo kan ik niet op Joost stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Net hoorde je Bridget uitleg geven over de geldpot. Ze wisten niet wat ze zei, maar hoorde haar wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r staan een clubje mensen bij de achtertuin te schreeuwen
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef melke het volgende:
Is de volgende ronde ook een geldronde?
Niks mis met Ingrid de laatste weken, ben echt boos dat ze gepushed is om eruit te gaan......quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef TheVulture het volgende:
het wordt dadelijk een tweestrijd dus dan kan er nog wel wat gebeuren, maar BB maakt zich echt onsterfelijk belachelijk doordat nu echt duidelijk is dat er al die weken is gemanipuleerd.
Ik snap ook niet dat je dan zo manipuleert dat deze mensen zijn overgebleven. Ik had een finale tussen Linda, Menno, Chantal bijvoorbeeld veel interessanter gevonden dan een nietszeggende Lieske of Ingrid
Alsjeblieft... ik moet nog een avond mee. Zo trek ik het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
als ze nog een keer het dilemma doen neemt Joost het geld.
Lieske gaat er toch wel uit, dus....dan......wint Roel
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, Lieske, dom kuiken... Je had gewoon voor ¤35.000 moeten vertrekken, desnoods ¤25.000.... Ze kan toch niet serieus menen dat ze wint?
In wachten, hééél lang wachten, ben ik erg goed geworden tijdens het kijken van de streams, dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnen![]()
Joost moet winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Stom wijf. Jij bent dus ook olie domme die gaat lopen stemmen. HAHAHAHAHAH
En ook nog op Joost.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |