quote:
ik ook, maar je was net een seconde eerder.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zat heel lang te F5-en of iemand een opende![]()
iddquote:Op donderdag 22 december 2005 09:33 schreef borisz het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
Die zijn er nietquote:Op donderdag 22 december 2005 09:33 schreef borisz het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
dat lukt je nooit...quote:Op donderdag 22 december 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
We kunnen 4 Hools volmaken bij gebrek aan mods![]()
Idd niet, topic geslotenquote:
pfaf liep hier net rond, misschien wil hij het even doen?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:36 schreef DeTolk het volgende:
Zal ik anders een andere mod vragen of die ze wil sluiten?
dat pfaf ze gesloten heeft, het werd wel een rommeltje namelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
wat is mooi??
Vier Hools met hetzelfde nummer in je AT??
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef Lionheaad het volgende:
Het is nog steeds een zooitje in mijn Active Topics....
Maar dat heb ik dan ook zelf op m'n geweten...
En wat heeft Roda ooit bereikt.quote:[HOOLS] Het VBL café #1014: Helemaal niets in Rotterdam!
Da's fijn, dan kan ik tenminste meeroeren...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
jawel hoor, en een lepeltje
Hap hapquote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En wat heeft Roda ooit bereikt.
1997 : Winst KNVB Bekerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En wat heeft Roda ooit bereikt.
UEFA-Cup, 1ste rondequote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Lionheaad het volgende:
Nou al??
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
UEFA-Cup, 1ste ronde
Beker, 1 wedstrijd
En voor het kampioensschap zijn er wel betere teams, helaas ook die schitterende Alkmaarse club.
Iddquote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
UEFA-Cup, 1ste ronde
Beker, 1 wedstrijd
En voor het kampioensschap zijn er wel betere teams, helaas ook die omhooggevallen Alkmaarse club.
ze waren op doortocht, dus ze waren helaas weer heel snel weg. Ik hang geen voedsel op, er is vreten zat hier in de stad, ik zou alleen maar ongedierte aantrekken.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
foto!
heb je wel voedsel opgehangen?
quote:De kerkleider leek voor de gelegenheid als kerstman te zijn verkleed, met een rode muts op zijn hoofd en een oranje cape omgeslagen.
Oud nieuw en het zag er niet uit...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
Paus als 'kerstman' naar audiëntie
[..]![]()
ik zat toen in de Kuipquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:oi
aha ik zie dat Pfaf de beunhaas van VBL is
[..]
ik zat toen in de Kuip
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik zat toen ook in de kuip...
jack de gier was op het eind flink gefrusteerd
Ik zat ook gefrustreerd in de Kuipquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik zat toen ook in de kuip...
jack de gier was op het eind flink gefrusteerd
van Nistelrooij die wedstrijdquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef dndiek het volgende:
Ik ben ook bij Twente - PSV geweest
Met Waterreus die een penalty nam![]()
leuke wedstrijd was dat inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Nistelrooij die wedstrijdhij was net terug van zn blessure en moest zich zonodig laten gelden
wat heeft die man toen veel verprutst
Was je zo druk bezig??quote:Op donderdag 22 december 2005 11:54 schreef Bjoro het volgende:
tjeetje wat ben ik laat....het is al bijna middag
Wel mooi dat we aan de kant van Vak S zatenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]was toch ook de laatste wedstrijd toen van Pothuizen voor hij naar vitas ging? En na de wedstridj maakte Roorda bekend dat hij naar Roda ging
Waarom de Engels link en niet de Nederlandsequote:Op donderdag 22 december 2005 12:02 schreef Lionheaad het volgende:
en toen was het middag....
iemand koffie???
zie: signature
Nu pasquote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb trouwens het gevoel dat Burberry-petjes ingestraald zijn met extra stoerheid!
Vertel eens wat over je belevingen van gisteren dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb trouwens het gevoel dat Burberry-petjes ingestraald zijn met extra stoerheid!
Ik had al een tijdje de vermoedens, maar nu weet ik het zeker!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu pas
Zo iets ?quote:
Hoi,quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef DeTolk het volgende:
nog niet blauw?
quote:
daaromquote:
Emmertje water dan maar??quote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godseknijter wat een koppijn ......
3 soorten rooie wijn, 1 soort witte wijn, bier, whiskey, goldstrike en Tia Maria, en dat allemaal door elkaar. Lekker, maar nu ff nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
wazzup Boez?
Zeg waren wij op hetzelfde feestje gistere?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
3 soorten rooie wijn, 1 soort witte wijn, bier, whiskey, goldstrike en Tia Maria, en dat allemaal door elkaar. Lekker, maar nu ff niet
Wat een schatje!quote:
Fles Moët & Chandon opengooit op kosten van Franky.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef FrankyMcG het volgende:
HALLELUJAAAAAA!
Mijn afkoopsom is binnen!
Champagne voor de hele zaal!
thanx !quote:
Idd, als ze op jou had geleken was het een lelijke Fregel geweest!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
hoewel ik er weinig aan kan doen natuurlijk
Ik weet het niet, maar het was mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg waren wij op hetzelfde feestje gistere?![]()
Vanavond lekekr pilsen in Bredaquote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond lekker pilsen in t Hart
Je hebt 't over 2000. De eerste en laatste keer dat een club de Nederlandse beker zonder tegengoals won...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]was toch ook de laatste wedstrijd toen van Pothuizen voor hij naar vitas ging? En na de wedstridj maakte Roorda bekend dat hij naar Roda ging
Waarom loop jij er nog mee dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Burberry is allang uit, word alleen nog maar gedragen door meelopers/wannabe's
mijn god, dat moet een bacchanaal geweest zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg waren wij op hetzelfde feestje gistere?![]()
een wattes?!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn god, dat moet een bacchanaal geweest zijn
die studenten van tegenwoordigquote:
Zeg dan gewoon zuipfeestquote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn god, dat moet een bacchanaal geweest zijn
dat is zo gewoonquote:
Bacchanaal is wel een mooi woordquote:
Que?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom loop jij er nog mee dan.![]()
Omdat er na vandaag een tijdje niets kan gebeuren en sommige mensen hun zaken afgehandeld willen hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom wordt op de laatste dag voor de vakantie altijd een gekkenhuis???
O ja, dat was het. Waarom komen ze er niet eerder meequote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat er na vandaag een tijdje niets kan gebeuren en sommige mensen hun zaken afgehandeld willen hebben
Met een eerdere vakantie verschuif je het probleem alleen maar naar vorenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Waarom komen ze er niet eerder mee![]()
Volgend jaar zeg ik gewoon dat ik een week eerder vakantie heb. Dan komt het spul dat snel af moet ook eerder...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met een eerdere vakantie verschuif je het probleem alleen maar naar voren![]()
mag Tong misschien even aan de knoppen wennenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef DeTolk het volgende:
nog niet blauw?
misschien hadden jullie de rest van het jaar wat harder kunnen werkenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom wordt op de laatste dag voor de vakantie altijd een gekkenhuis???
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
mag Tong misschien even aan de knoppen wennen
daarom heeft hij nu oefenknopjes op zn eigen subforumquote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Tong en knoppen.
Dat betekent dat binnen no-time heel Brabant zonder stroom zit en Fok! een paar maanden uit de lucht is.
lotgenootquote:
quote:
morgenavondquote:
Het komt me me neus al uit. Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar vandaag toch maar niet naar m'n werk gegaan.quote:
Ik ben morgenavond ook verlost van die ellendige tentamens tot 3 januariquote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgenavond
Een weekje, maar dat is beter dan niets, en ik zit er ook flink doorheen op dit moment....
* Againzender zet 3FM keihard
morgen in de stad nog eens even kijken naar kleertjesquote:Op donderdag 22 december 2005 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit te dubben over welk overhemd ik met kerst aan doe.
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:22 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen werken, mis de loting gvd
Ik zit te dubben wanneer ik tijd heb om nieuwe kleren voor Kerst te gaan kopenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit te dubben over welk overhemd ik met kerst aan doe.
Zonder internet...quote:
Had van vorig jaar nog een overhemd, maar heb dat nog nooit aangehadquote:Op donderdag 22 december 2005 17:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zit te dubben wanneer ik tijd heb om nieuwe kleren voor Kerst te gaan kopen
vraag of iemand zo aardig is je te smsenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zonder internet...
Een cai aansluiting is er ook niet... Dus forget de tv als sbs niet op de digitale schotel zit...
Ze is een Groningse, geen Rotterdammerquote:Op donderdag 22 december 2005 17:46 schreef Cart_man het volgende:
en ga je dan wel het stadion slopen?
Utregters slopen zelf altijd het stadionquote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze is een Groningse, geen Rotterdammer![]()
quote:
veel plezier vanavondquote:
ik zit aan mijn eerste bierquote:Op donderdag 22 december 2005 18:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed, eerste eten en drinken van de dag ga ik maar eens aan beginnen
Het gedicht klopte inderdaad erg goedquote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Proost klopte mijn gedichtje dus echt
Dus je hebt een puik rokkostuum klaar hangen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Url?
Vanavond heb ik een gala![]()
Hoe laat ben je er dinsdag?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Url?
Vanavond heb ik een gala![]()
Dinsdag nog een gala, doe maar ruig!quote:
Kom eens op MSN.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus je hebt een puik rokkostuum klaar hangen?
In het supportershomequote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dinsdag nog een gala, doe maar ruig!
Passende kleding en bier gewenstquote:
Je vergat de wiet.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Passende kleding en bier gewenst
Ik kijk een beetje uit met vuur daarquote:
Flauw.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje uit met vuur daar
ja, dat heb je aan het eind van de dagquote:
Als ie een zachte g heeft zou je em er zo uit moeten pikken.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Flauw.
Jawi weet jij wie die Camplo knakker is op Fok...
Eten jullie wel eens gewoon boerekoolquote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef golfer het volgende:
Zo, de mosseltjes smaakten weer heerlijk.![]()
welke zender?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:54 schreef borisz het volgende:
ik kijk nu naar de wedstrijd tussen Zidane en Ronaldo staat 0-2 voor het team van ronaldo
Was die gast van Utrecht toch?quote:
quote:
vanavond gegetenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eten jullie wel eens gewoon boerekool
Jep, vandaag 2 jaar dood.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was die gast van Utrecht toch?
die zenden het later uit rond 11 uur ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
vind het meer iets voor eurosport
Al weer 2 jaar..Mooie quote!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jep, vandaag 2 jaar dood.
"Ze kunnen me wel 3 straten verder slaan.. Maar als ik kan zeggen dat ik mijn mannetje heb gestaan.."
Zelden, want ik hou daar niet zo van. Wel eten we regelmatig andijviestampot met spekjes erin.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Eten jullie wel eens gewoon boerekool
ik eet ook nooit boerenkoolquote:Op donderdag 22 december 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelden, want ik hou daar niet zo van. Wel eten we regelmatig andijviestampot met spekjes erin.![]()
Houtskool lijkt me niet zo lekker eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef pascalheister het volgende:
alle kolen zijn wel lekker eigenlijk
heb het ook over groentenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Houtskool lijkt me niet zo lekker eigenlijk![]()
weet ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb het ook over groenten![]()
Spruitjes met een gehaktbalquote:
Klopt dat is zo heerlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Boerenkool met worst, lekkerder kan bijna niet
Allemaal zwartkijkers.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:15 schreef Superheld het volgende:
Die borden achter het goal bij Eindhoven.
Ben de Truman Show maar gaan kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef JaWi het volgende:
Ajax 0-4 voor in Eindhoven na 15 minuten.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee inderdaad, wel grappig dat die jongen talent denkt te hebben.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong kijkt niet naar de training van Ajax?
en hoequote:
Ga jij eens naar je kroegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
naakt?
Zouden eik met de trein gaan taxi terug. Maar toch maar fietsenquote:
Jep, is geloof ik ook weer helemaal veranderd sinds de laatste keer dat ik er ben geweest.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zouden eik met de trein gaan taxi terug. Maar toch maar fietsenGeld besparen. Dus iets later vertrekken.
Hart hebben ze toch ook in breda?
Zal ook de eerste en laatste keer zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef JaWi het volgende:
Ajax 0-4 voor in Eindhoven na 15 minuten.
echt één van de weinige dingen die ik totaal niet lekker vind....quote:
0-3 na 15 minuten is wel eens eerder geluktquote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zal ook de eerste en laatste keer zijn....
nu is iedereen in Nijmegen bang dat hij daarheen gaatquote:
Ga toch een cursus begrijpend lezen volgenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Wie heeft BB gewonnen?
Die vent met aan de linkerkant maar één oor!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Wie heeft BB gewonnen?
Ik moest er verdomme nog over nadenken ookquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die vent met aan de linkerkant maar één oor!
alleend at Kasper van Kooten er tussendoor kwamquote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
Sportman/vrouw/stoel/stoma van het jaar verkiezing was leuk.
Even wachten op de loting en dan
Toen ben ik even iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleend at Kasper van Kooten er tussendoor kwam
Dat heeft iedereen de eerste keer dat je die opmerking maakt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
Ik moest er verdomme nog over nadenken ook
"huh had een bewoner maar 1 oor?"..
Dat vonden ze hier thuis verder ook al, ik hou wel van dit soort ontknopingen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
vond het meer een lullig einde
Nee was niet leukquote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lollig einde van BB, heb ik maar even meegepakt.
wat zal het volgende programma worden..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef JaWi het volgende:
Zo, dat kansloze BB is ook voorbij.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
feli met de overwinning
roosviceetje dan maar?
Deze is echt de moeite van het bekijken waard. Prachtig filmpje:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef clauwheee het volgende:
BB dus gemist, what's up?
die link gaf je laatst ook alquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trigger Happy geweldige Belgische humor
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=18
Dat was een andere, hier staan ze allemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die link gaf je laatst ook al![]()
eenSCHquote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
Die Euroborg ziet er echt geweldig uit
Neuh. Ik liep tussen die gekken voorafgaand aan de wedstrijd. Vond ik genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
kon jij geen camera vinden clau?
Nee, echte supporters staanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef pascalheister het volgende:
heb je ook een stoeltje meegenomen clau?
je durft gewoon nog nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef JaWi het volgende:
Hoop dat ze Ajax-PSV nog even uitstellen bij de loting, zou verder in het toernooi leuker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |