Volgend jaar zeg ik gewoon dat ik een week eerder vakantie heb. Dan komt het spul dat snel af moet ook eerder...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met een eerdere vakantie verschuif je het probleem alleen maar naar voren![]()
mag Tong misschien even aan de knoppen wennenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef DeTolk het volgende:
nog niet blauw?
misschien hadden jullie de rest van het jaar wat harder kunnen werkenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom wordt op de laatste dag voor de vakantie altijd een gekkenhuis???
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
mag Tong misschien even aan de knoppen wennen
daarom heeft hij nu oefenknopjes op zn eigen subforumquote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Tong en knoppen.
Dat betekent dat binnen no-time heel Brabant zonder stroom zit en Fok! een paar maanden uit de lucht is.
lotgenootquote:
quote:
morgenavondquote:
Het komt me me neus al uit. Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar vandaag toch maar niet naar m'n werk gegaan.quote:
Ik ben morgenavond ook verlost van die ellendige tentamens tot 3 januariquote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgenavond
Een weekje, maar dat is beter dan niets, en ik zit er ook flink doorheen op dit moment....
* Againzender zet 3FM keihard
morgen in de stad nog eens even kijken naar kleertjesquote:Op donderdag 22 december 2005 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit te dubben over welk overhemd ik met kerst aan doe.
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:22 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen werken, mis de loting gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |