Nu pasquote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb trouwens het gevoel dat Burberry-petjes ingestraald zijn met extra stoerheid!
Vertel eens wat over je belevingen van gisteren dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb trouwens het gevoel dat Burberry-petjes ingestraald zijn met extra stoerheid!
Ik had al een tijdje de vermoedens, maar nu weet ik het zeker!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu pas
Zo iets ?quote:
Hoi,quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef DeTolk het volgende:
nog niet blauw?
quote:
daaromquote:
Emmertje water dan maar??quote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godseknijter wat een koppijn ......
3 soorten rooie wijn, 1 soort witte wijn, bier, whiskey, goldstrike en Tia Maria, en dat allemaal door elkaar. Lekker, maar nu ff nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
wazzup Boez?
Zeg waren wij op hetzelfde feestje gistere?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
3 soorten rooie wijn, 1 soort witte wijn, bier, whiskey, goldstrike en Tia Maria, en dat allemaal door elkaar. Lekker, maar nu ff niet
Wat een schatje!quote:
Fles Moët & Chandon opengooit op kosten van Franky.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef FrankyMcG het volgende:
HALLELUJAAAAAA!
Mijn afkoopsom is binnen!
Champagne voor de hele zaal!
thanx !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |