quote:
ik ook, maar je was net een seconde eerder.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zat heel lang te F5-en of iemand een opende![]()
iddquote:Op donderdag 22 december 2005 09:33 schreef borisz het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
Die zijn er nietquote:Op donderdag 22 december 2005 09:33 schreef borisz het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
dat lukt je nooit...quote:Op donderdag 22 december 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
We kunnen 4 Hools volmaken bij gebrek aan mods![]()
Idd niet, topic geslotenquote:
pfaf liep hier net rond, misschien wil hij het even doen?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:36 schreef DeTolk het volgende:
Zal ik anders een andere mod vragen of die ze wil sluiten?
dat pfaf ze gesloten heeft, het werd wel een rommeltje namelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
wat is mooi??
Vier Hools met hetzelfde nummer in je AT??
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef Lionheaad het volgende:
Het is nog steeds een zooitje in mijn Active Topics....
Maar dat heb ik dan ook zelf op m'n geweten...
En wat heeft Roda ooit bereikt.quote:[HOOLS] Het VBL café #1014: Helemaal niets in Rotterdam!
Da's fijn, dan kan ik tenminste meeroeren...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
jawel hoor, en een lepeltje
Hap hapquote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En wat heeft Roda ooit bereikt.
1997 : Winst KNVB Bekerquote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En wat heeft Roda ooit bereikt.
UEFA-Cup, 1ste rondequote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Lionheaad het volgende:
Nou al??
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
UEFA-Cup, 1ste ronde
Beker, 1 wedstrijd
En voor het kampioensschap zijn er wel betere teams, helaas ook die schitterende Alkmaarse club.
Iddquote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
UEFA-Cup, 1ste ronde
Beker, 1 wedstrijd
En voor het kampioensschap zijn er wel betere teams, helaas ook die omhooggevallen Alkmaarse club.
ze waren op doortocht, dus ze waren helaas weer heel snel weg. Ik hang geen voedsel op, er is vreten zat hier in de stad, ik zou alleen maar ongedierte aantrekken.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
foto!
heb je wel voedsel opgehangen?
quote:De kerkleider leek voor de gelegenheid als kerstman te zijn verkleed, met een rode muts op zijn hoofd en een oranje cape omgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |