Ik moest er verdomme nog over nadenken ookquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die vent met aan de linkerkant maar één oor!
alleend at Kasper van Kooten er tussendoor kwamquote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
Sportman/vrouw/stoel/stoma van het jaar verkiezing was leuk.
Even wachten op de loting en dan
Toen ben ik even iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleend at Kasper van Kooten er tussendoor kwam
Dat heeft iedereen de eerste keer dat je die opmerking maakt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
Ik moest er verdomme nog over nadenken ook
"huh had een bewoner maar 1 oor?"..
Dat vonden ze hier thuis verder ook al, ik hou wel van dit soort ontknopingen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
vond het meer een lullig einde
Nee was niet leukquote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lollig einde van BB, heb ik maar even meegepakt.
wat zal het volgende programma worden..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef JaWi het volgende:
Zo, dat kansloze BB is ook voorbij.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
feli met de overwinning
roosviceetje dan maar?
Deze is echt de moeite van het bekijken waard. Prachtig filmpje:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef clauwheee het volgende:
BB dus gemist, what's up?
die link gaf je laatst ook alquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trigger Happy geweldige Belgische humor
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=18
Dat was een andere, hier staan ze allemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die link gaf je laatst ook al![]()
eenSCHquote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
Die Euroborg ziet er echt geweldig uit
Neuh. Ik liep tussen die gekken voorafgaand aan de wedstrijd. Vond ik genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
kon jij geen camera vinden clau?
Nee, echte supporters staanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef pascalheister het volgende:
heb je ook een stoeltje meegenomen clau?
je durft gewoon nog nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef JaWi het volgende:
Hoop dat ze Ajax-PSV nog even uitstellen bij de loting, zou verder in het toernooi leuker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |