quote:Talpa komt me 2X Expeditie Robinson in 2006
Goed nieuws voor de fans van Expeditie robinson! In 2006 brengt Talpa het programma in twee verschillende versies op het scherm!
Talpa pakt in 2006 uit met twee reeksen van het populaire format 'Expeditie Robinson'. Naast het gewone seizoen dat opnieuw start in september, is er eerst nog 'Expeditie Robinson All Stars'. De uitzendingen van de All Stars-versie is gepland voor april en mei.
Ernestine van nog toen op Net5 samen met die andere in de (onherbergzame natte plaats op dat eiland) hoe heet die ook al weer?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
Deze zijn in ieder geval gekozen:
Klaar, Jennifer, Fatima, Keo, Ilona, Robin, Ernestine, Peter, Gwann, Raymond en Giovani.
Bedankt voor de foto maar hoe heette die andere samen met nog zo'n vent ze noemen zich de drie moerasketiers?quote:
Ik vond dat nou een leuke serie sinds het op Talpa is heeft het niet meer zo sfeertje.quote:
Zoek eens opquote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nog ooit een avatar gehad van Ernestine's enorme reet.
Of ze krijgen een hekel aan elkaar en zorgen voor ruzies, of het worden beste maatjesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef ruby het volgende:
Dat ene mens die met Ernestine in de Mangrove zat....ik kom even niet op haar naam.
Die gaat ongelofelijjk botsen met Nolleke!
Klaar was echt een wildebeestquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef Cee het volgende:
YESSSS!
Sorry, ben enthousiast. Ik zie het beeld nog voor me van Klaar, heerlijk knagend aan een rauw rot visje. Dat waren nog 'ns ER tijden.
ik dacht dat Sander [ook ER1] dat was... maar misschien heeft zij dat ook wel gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Aagje75 het volgende:
En was Eva nu niet de kandidatenbegeleidster
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Tware het volgende:
Ik kan bevestigen dat douwe meedoet.![]()
Via een vriend uit leeuwarden heb ik gehoord dat hij begin februari namelijk weer wegging.
Meintje was kandidatenbegeleidster toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Aagje75 het volgende:
Melvin woont in Zuid Amerika, dus weet niet of die weer mee wil doen.
Woont nu op zelfde continent als Ryan trouwens. De een in Suriname, de ander op Curacao.
En was Eva nu niet de kandidatenbegeleidster, zou niet zo makkelijk meer terug kunnen denk ik, als je al een keer op het productieeiland hebt gezeten, moet je volgens mij bij de hele all stars alleen maar denken aan je collegas en wat ze eten, drinken, lezen, kijken, luisteren, etc.
bron: http://talpatien.web-log.nl/quote:Er zijn wat deelnemers bekend gemaakt van de nieuwe reeks van ´Expeditie Robinson´. De nieuwe reeks is een serie met de ´beste deelnemers´ van de afgelopen jaren. Onder de deelnemers zitten slechts 2 winnaars, te weten Karin (winnares serie 1) en Richard (winnaar serie 2). Uit de laatste reeks doen Douwe en Maxime weer mee, uit serie 5 zal Peter zeker deelnemen.
De serie was gestart als een ´All Stars´-editie, maar door het afvallen van vele voormalige winnaars spreekt presentator Ernst-Paul Hasselbach liever over ´De Strijd der Titanen´.
De serie wordt vanaf 18 februari opgenomen op de Filipijnen en er zullen 16 deelnemers zijn. Vanaf April zal Talpa de serie uitzenden.
zij verdient het wel, net als Fatima.... moesten allebei vroegtijdig stoppen [ziek & zwanger]quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laten we maar hopen dat Jennifer ook weer meedoet
LOL dat was echt zo'n nikszeggend figuur... kunnen ze beter Klaar terughalenquote:En die zoutzak van een Peter mag van mij heel hard thuisblijven..
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Tware het volgende:
Ik kan bevestigen dat douwe meedoet.![]()
Via een vriend uit leeuwarden heb ik gehoord dat hij begin februari namelijk weer wegging.
Het blijft raar dat die stemmen twee edities geleden dus helemaal niets meer uitmakenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Molline het volgende:
[i]Karin (winnares ER 1) en Richard (winnaar ER 2) doen in ieder geval mee. En ook Douwe, Maxime (beide ER 6) en Peter (ER 5) hebben 'ja' gezegd tegen de nieuwe uitdaging! De rest van de deelnemers blijft nog even geheim.
Ze gaat vanavond al weg zie ik, zo maar ff succes wensenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef V-Sand het volgende:
Ik kan melden dat lydia ook mee gaat doen.
[afbeelding]
Ook Lydia gaat mee doen met Expeditie Robinson "De Strijd Der Titanen". Deze versie van Expeditie Robinson word vanaf deze maand opgenomen. Lydia is bekend van Expeditie Robinson 2002 waar ze samen met Deborah Expeditie Robinson onveilig maakte. Ze steelde onder andere rijst voor de gein. Maar dit werd door de groep niet echt als een grap ontvangen. Deze versie is vanaf April op Talpa te zien.
http://expeditierobinson2006.web-log.nl
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef V-Sand het volgende:
Deze versie is vanaf April op Talpa te zien.
quote:
Welke?quote:
quote:
quote:Seizoen 4 - 2003
Simon, Marlieke, Esther, (Herindeling), Fatima, Eric, Eva, (Samensmelting), Karen, Geert, Björn, Ryan, Franca, Ilona, Robin, Gio, Ilona (2e keer), Judge, Jutta
Oh ja, nu zie ik het, 't is Veronique ipv Jenniferquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Jennifer staat op het eerste plaatje tussen de lange man en de man met de hoed in, beetje links op de foto.
En help me even, wie was Ilona?
Drie dus, met Veroniquequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:33 schreef eL. het volgende:
En waarom slechts 2 Belgische vrouwen, te weinig animo ?
Die ken ik niet en ik zie Fleur ook niet zo gauw. Eigenlijk herken ik alleen Björn en Douwe, met z'n krop sla (edit: en Maxime). Klaar is zonde en Nolleke heb ik nooit gekend, helaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef BVO het volgende:
Drie dus, met Veronique.
Ja, ze hebben een leuke groep wel, aardig wat echte persoonlijkheden.
Jammer van Klaar en Nolleke enzo, dat wel.
Jennifer én Veronique doen meequote:Oh ja, nu zie ik het, 't is Veronique ipv Jennifer.
hey brucequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Had dit topic nog niet gezien, maar dit wil ik zeker zien.
Vorige edities allemaal, dus dit moet wel leuk worden.
Top trouwens dat mannen als Bjorn en Douwe er bij zijn
Jakobien zat in seizoen 4. Meer weet ik niet meer van d'r.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
Wie was Jakobien ook alweer?.
Ik dacht dat ik haar óf erg leuk óf helemaal niks vond, ze komt me zo bekend voor.
Dan vond ik d'r niks waarschijnlijk.quote:En schaap Jakobien maar vertellen hoe stom ze het vond van Nolleke dat ze er in ging liggen. Gatver wat is dat mens een meeloper zeg.
Olivier was toen de echte robinson en niet Derek de troetelhomoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
Ah, ik herinner me nu ook Olivierweer. Hij heeft toen de publieksprijs gewonnen
.
Derek![]()
![]()
was toen degene die heeft gewonnen.
[offtopic]Moet vast wennen voor volgende week[/offtopic]quote:
Ernestine gaat wel mee, check: http://ernestine.thatsit.nl/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:08 schreef BVO het volgende:
Ik lees idd ergens dat Veronique mee is ipv Ernestine...
http://www.talpa.tv/adver(...)JVINGENAPRIL2006.pdfquote:Expeditie Robinson: Strijd der Titanen
Vanaf 3 april iedere maandag 20.30 uur
Vanaf maandag 3 april is het zover: op een prachtig onbewoond eiland gaan 17 gerenommeerde deelnemers van de voorbije zes edities Expeditie Robinson de ultieme strijd met
elkaar aan. Expeditie Robinson – Strijd der Titanen herbergt alle ingrediënten die dit programma zo succesvol maken. Met nog wat extra peper, want de titanenstrijd wordt
zwaarder en spectaculairder dan ooit.
Het deelnemersveld bestaat onder anderen uit de winnaars uit 2000, 2001 en 2004. De avonturiers wordt aangevuld met de meest markante en opvallende kandidaten uit de
afgelopen zes jaar. Wie heeft de langste adem? Wie is de enige echte Robinson? Vanaf 3 april volgt het antwoord in Expeditie Robinson – Strijd der Titanen.
ik begreep dat Peter [de Belg] meedoet, en niet Pieter [de Nederlander] ?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:12 schreef trepper het volgende:
en in Pieter ook iemand die echt voor de winst gaat.
oeh doet Robin niet mee? jammer..... da's toch wel mijn all-time-favoritequote:Alleen Ryan hadden ze van mij wel mogen vervangen door Robin.
herkansing was wel tof geweest jaquote:Van mij hadden ze Fleur en/of Marleen wel mogen vervangen door Esther.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
Peter doet niet mee, die opgever, Pieter uit ER 2 met Richard en Jennifer wel, hij staat helemaal aan de zijkant op de foto.
nou ja, 't zal welquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Molline het volgende:
De opnames beginnen 18 februari a.s. en zullen vanaf april worden uitgezonden op Talpa. Karin, Richard, Douwe, Maxime en Peter zullen in ieder geval meedoen.
Ja, was inderdaad zo, maar op het forum bij www.expeditierobinson.net wordt door ingewijden gezegd dat het toch niet doorging ofzoquote:
Ah nee he? Doet die ook mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef Cartman_the_best het volgende:
bij ER 5 hoort ook nog Frank he
absoluut waar... mis je niks aanquote:
kruip in een hoekje en ga je schamenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh leuk, Fleur gaat ook mee
Ik ken alleen de kandidaten uit ER 4 en 5
5 en 6 dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh leuk, Fleur gaat ook mee
Ik ken alleen de kandidaten uit ER 4 en 5
Ernestine heeft opgegeven, verder niemand van dit lijstjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef Agrippina het volgende:
Zitten er tussen deze deelnemers ook nog opgevers?
Daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ernestine heeft opgegeven, verder niemand van dit lijstje
Ik heb ook 1,2 en 3 niet gezien..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef hardsilence het volgende:
ER 1,2,3 heb ik niet gezien.
Maakt het deels natuurlijk leuker, 9 onbekenden deelnemers erbij.
De winnaar van ER3 wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Ik heb ook 1,2 en 3 niet gezien..
hoewel, kweet het ff niet meer, of heb ik 3 wel gezien? 1 en 2 iig niet. Wie was de winnaar van 3??
ik ben iig voor Douwe![]()
Die zitten hier ook wel bij tochquote:Op maandag 6 maart 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Nolleke gebleven
en die verschrikkelijke twee van de afgelopen editie wiens naam ik hier nog weiger te noemen maar die het Esther zo verdomd moeilijk maakten, ik wil ergerlijke types voor het kijkgenot
Alle leuke series op maandag dus.... 3 april begint ook TIquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Eerste aflevering is maandag 3 april 20:30 op Talpa.
ik hoop het wel! Ik weet alleen dat het 3 april begint.... meestal komt TI vrijlaat toch.... 22:30 uur???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef BVO het volgende:
Hoe laat is TI dan? Toch na 21:30 hoop ik??
ER gaat toch voor.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alle leuke series op maandag dus.... 3 april begint ook TI![]()
Whehe jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:26 schreef waterreus23 het volgende:
En Melvin, die voordat hij de balkproef moest doen het Surinaamse Volkslied begon te zingen![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Molline het volgende:
Overzicht deelnemers (met foto!)
http://expeditierobinson2006.web-log.nl/log/5223633
Mijn god, wat is dat mens aan het doen in die foto?quote:
'Dat mens' is de eerste en leukste winnares hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Mijn god, wat is dat mens aan het doen in die foto?
Mwah, gezien die versie hadden er zeker slechtere - lees: minder Robinsonachtige - winnaars kunnen komen, maar verder heb je gelijk ja, is een ramp van een ventquote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frank was echt vreselijk, de slechtste winnaar ooit, had niks met Robinson te maken. Hoop dat hij er meteen uit ligt.
Gefeliciteerd ... maar wat doet ze in hemels naam in die foto? Lijkt wel aan het poepen of zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:22 schreef BVO het volgende:
[..]
'Dat mens' is de eerste en leukste winnares hoor.
hihi dat wordt dus lekker insinuerenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Oh, en op het seksgedoe: normaal is de zin na 4 dagen wel weg, deze keer niet.....
gewoon lekker met zijn allenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat wordt dus lekker insinueren
zullen Douwe en Fleur elkaar eindelijjk gevonden hebben?!?!?![]()
Dat kwam toch niet meer terug wegens flop- en sufheidgehalte?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even offtopic: ik las hier dat Terra Incognita maandag weer begint. Is daar geen topic van?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat wordt dus lekker insinueren
zullen Douwe en Fleur elkaar eindelijjk gevonden hebben?!?!?![]()
Reality-show Terra Incognita gesneuveldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even offtopic: ik las hier dat Terra Incognita maandag weer begint. Is daar geen topic van?
Dat dacht ik ook, maar ik meen te hebben gelezen ergens in dit topic dat het dan op dezelfde tijd is als TI wat ook a.s. maandag zou beginnen. En bij mijn weten was TI de afkorting van Terra Incognita. Nou ja, ik kan er niets over vinden, ik zal me wel vergist hebben!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet meer terug wegens flop- en sufheidgehalte?
TI = Temptation Island, duh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik meen te hebben gelezen ergens in dit topic dat het dan op dezelfde tijd is als TI wat ook a.s. maandag zou beginnen. En bij mijn weten was TI de afkorting van Terra Incognita. Nou ja, ik kan er niets over vinden, ik zal me wel vergist hebben!
En bedankt. Moet ik meteen weer aan die vreselijke Andries denkenquote:
leuk, ga het zo even lezen!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef BVO het volgende:
Even klikken op de plaatjes om ze te kunnen lezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Common knowledge blijkbaar...Gelukkig hoef ik dus geen 2 programma's op dezelfde tijd te kijken.quote:
Die tekst er ook onderquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Douwe zo afgezonderd zie liggen op die ene foto denk ik niet dat ie ver komt
Dat klopt niet helemaal, want Marleen doet niet mee en Ernestine wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Daar heb je een punt ja.
Nog wat extra info per deelnemer, over hoe ze in de expeditie waren, vooral handig voor series die je niet gezien hebt: http://www.expeditie-robinson.net/index.php?page=1
En al die enorm flatteuze shots van haar achterste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef BVO het volgende:
Ernestine!
Ernestine die in de kooi probeerde te klimmen![]()
!
Dat stond in de Veronicagids. Daar waren een paar vragen gesteld aan een stuk of wat kandidaten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Molline het volgende:
Check ook http://expeditierobinson2006.web-log.nl/
o.a.
Richard: winnaar in 2001
Heb je over twee weken nog zin in seks?„Ha, het verrassende antwoord is... nee! Serieus, ik dacht dat ik ziek was toen ik de eerste keer merkte dat seks me na twee weken op een onbewoond eiland helemaal niets meer kon schelen. Ik dacht dat we beesten werden. Terug in de bewoonde wereld was het gelukkig allemaal weer snel normaal.”
![]()
Helaas, dus ook in deze serie zal het niet gaan gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
EPH gisteren op Talpa: Wordt tactischer gespeeld dit jaar, veel meer honger - met z'n 17en op een eiland waar écht bijna niets is, ze geven de kandidaten nu ook gewoon niks - , zijn zelfs mensen flauwgevallen. Oh, en op het seksgedoe: normaal is de zin na 4 dagen wel weg, deze keer niet.....
Deze keer is de zin überhaupt niet gekomen zekerquote:
Najaar 2000.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Karin had ik ook nog wel eens willen zien.
Is dat al weer 6 jaar geleden ?
Klaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef Adelante het volgende:
Hoe heette dat scharminkel met die grote ogen waar Erenstine ongeveer twee weken mee in dat mangrovebos zat en die elkaars bloed wel konden drinken?
staat 't al online?! want dan hoef ik niet te scannenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef BVO het volgende:
Stukje van de Televizier waar babette het over had heb ik net gelezen ergens, klein interviewtje met. Karin
.
Klaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
Klaar
zó jammer dat ze niet meedoet dit jaar
en? was het de moeite waard?!? [of zeg je: laat maar zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef BVO het volgende:
Nee, was er op weg naar huis speciaal voor langs de boekhandel gegaan.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze verdiende een herkansing
omdat ze in 2000 had moeten winnen
Ach, nou ja, is bij de meesten wel hetzelfde verhaaltje als op verschillende sites he, maar wel aardig om te lezenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
en? was het de moeite waard?!? [of zeg je: laat maar zitten]
want scannen kost me tegenwoordig een half uur [andere pc aan, 2x A4 scannen, branden, opslaan op laptop, uploaden]
ze was minder low profile dan Karin, en dat koste haar uiteindelijk d'r kop...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef BVO het volgende:Eva was emotioneel gezien toch wel zwak hoor.
zij waren zó leuk samen...quote:Al was dat wel verreweg de leukste finale van allemaal,
goeie samenvatting, zo zie ik 't ookquote:sowieso de gehele expeditie. Hoe Eva, Karin, Melvin en Veronique die verschrikkelingen eruit werkten en Veronique uiteindelijk weer buiten die groep van 4 viel en het net niet redde.
mja dat dacht ik ook al, als ik al die linkjes hier zo ziequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Ach, nou ja, is bij de meesten wel hetzelfde verhaaltje als op verschillende sites he, maar wel aardig om te lezen.
misschien helemaal in het begin, ik heb de eerste paar afleveringen gemist [baal ik nu nóg vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
Ik heb Eva in die klamboe weleens behoorlijk zien huilen hoor. Dacht ik
.
het grappige is dat dit 2 jaar later niet meer bleek te werken:quote:Karin speelde het wel slim, hield iedereen redelijk te vriend zonder tussen wal en schip te raken en bleef uiteindelijk in de succesvolle groep over.
Waarom? Kun je het anders niet zien dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef xienix84 het volgende:
Is het mogelijk om deze uitzendingen vanaf internet te kunnen gaan zien???? Ik hoop het van harte, geweldig lijkt me dit.
Volgens mij was Richard altijd al wat dikquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:52 schreef Cee het volgende:
Lijkt het nou zo of is die Richard een heleboel kilo's aangekomen?
Enom Douwe's antwoorden in dat ene artikel.
Edit: HAHA leuke 1 april grap bij het replyen hier!![]()
Temptation Island.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef caradoc het volgende:
Terra Incognita is er toch niet meer?
nou vind ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef caradoc het volgende:
Terra Incognita is er toch niet meer?
k, Temptation Island ..... die zuigt toch.
Als er nog iets leuks bij TI is wordt het toch wel opgenomen of met caps op het internet gezet. al is dat voor jou moeilijker, er worden nooit caps of filmjes van mannen op het net gezetquote:Op zondag 2 april 2006 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vind ik nietIk kijk liever TI en dan zie ik wel hoe ik ER ga kijken
![]()
kuttijden
jah idd.... ik hoop weldat die ilonaquote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
Zin in.
Hoop dat m'n favorieten (vooral uit de eerste series + Douwe, Fleur en Bjorn uiteraard) er niet direct uitgaan.
ik wil er ook zien.... maar TI wordt dit keer niet herhaald volgens mij.... en er kan ik altijd nog online bekijken hoop ik.quote:Op maandag 3 april 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Bagger inderdaad.
Maar ook hier gaat ER voor uiteraard!
Heb nieuw topic klaar staan.
meredith? Hmmmzzz ze was zo saai volgens mij dat ik nog geen eens meer weet hoe ze eruit zietquote:
hmmmzzz zij was saaaaaaaaiquote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef BVO het volgende:
Meredith was de nummer 4 van de afgelopen expeditie.
ER zal idd wel weer online te zien zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil er ook zien.... maar TI wordt dit keer niet herhaald volgens mij.... en er kan ik altijd nog online bekijken hoop ik.
En anders maar opnemen.... kan ik weer de videoreorder naar beneden halen....
Ik haat het als 2 favo programma's te gelijk komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |