misschien helemaal in het begin, ik heb de eerste paar afleveringen gemist [baal ik nu nóg vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
Ik heb Eva in die klamboe weleens behoorlijk zien huilen hoor. Dacht ik
.
het grappige is dat dit 2 jaar later niet meer bleek te werken:quote:Karin speelde het wel slim, hield iedereen redelijk te vriend zonder tussen wal en schip te raken en bleef uiteindelijk in de succesvolle groep over.
Waarom? Kun je het anders niet zien dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef xienix84 het volgende:
Is het mogelijk om deze uitzendingen vanaf internet te kunnen gaan zien???? Ik hoop het van harte, geweldig lijkt me dit.
Volgens mij was Richard altijd al wat dikquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:52 schreef Cee het volgende:
Lijkt het nou zo of is die Richard een heleboel kilo's aangekomen?
Enom Douwe's antwoorden in dat ene artikel.
Edit: HAHA leuke 1 april grap bij het replyen hier!![]()
Temptation Island.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef caradoc het volgende:
Terra Incognita is er toch niet meer?
nou vind ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef caradoc het volgende:
Terra Incognita is er toch niet meer?
k, Temptation Island ..... die zuigt toch.
Als er nog iets leuks bij TI is wordt het toch wel opgenomen of met caps op het internet gezet. al is dat voor jou moeilijker, er worden nooit caps of filmjes van mannen op het net gezetquote:Op zondag 2 april 2006 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vind ik nietIk kijk liever TI en dan zie ik wel hoe ik ER ga kijken
![]()
kuttijden
jah idd.... ik hoop weldat die ilonaquote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
Zin in.
Hoop dat m'n favorieten (vooral uit de eerste series + Douwe, Fleur en Bjorn uiteraard) er niet direct uitgaan.
ik wil er ook zien.... maar TI wordt dit keer niet herhaald volgens mij.... en er kan ik altijd nog online bekijken hoop ik.quote:Op maandag 3 april 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Bagger inderdaad.
Maar ook hier gaat ER voor uiteraard!
Heb nieuw topic klaar staan.
meredith? Hmmmzzz ze was zo saai volgens mij dat ik nog geen eens meer weet hoe ze eruit zietquote:
hmmmzzz zij was saaaaaaaaiquote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef BVO het volgende:
Meredith was de nummer 4 van de afgelopen expeditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |