zij verdient het wel, net als Fatima.... moesten allebei vroegtijdig stoppen [ziek & zwanger]quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laten we maar hopen dat Jennifer ook weer meedoet
LOL dat was echt zo'n nikszeggend figuur... kunnen ze beter Klaar terughalenquote:En die zoutzak van een Peter mag van mij heel hard thuisblijven..
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Tware het volgende:
Ik kan bevestigen dat douwe meedoet.![]()
Via een vriend uit leeuwarden heb ik gehoord dat hij begin februari namelijk weer wegging.
Het blijft raar dat die stemmen twee edities geleden dus helemaal niets meer uitmakenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Molline het volgende:
[i]Karin (winnares ER 1) en Richard (winnaar ER 2) doen in ieder geval mee. En ook Douwe, Maxime (beide ER 6) en Peter (ER 5) hebben 'ja' gezegd tegen de nieuwe uitdaging! De rest van de deelnemers blijft nog even geheim.
Ze gaat vanavond al weg zie ik, zo maar ff succes wensenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef V-Sand het volgende:
Ik kan melden dat lydia ook mee gaat doen.
[afbeelding]
Ook Lydia gaat mee doen met Expeditie Robinson "De Strijd Der Titanen". Deze versie van Expeditie Robinson word vanaf deze maand opgenomen. Lydia is bekend van Expeditie Robinson 2002 waar ze samen met Deborah Expeditie Robinson onveilig maakte. Ze steelde onder andere rijst voor de gein. Maar dit werd door de groep niet echt als een grap ontvangen. Deze versie is vanaf April op Talpa te zien.
http://expeditierobinson2006.web-log.nl
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef V-Sand het volgende:
Deze versie is vanaf April op Talpa te zien.
quote:
Welke?quote:
quote:
quote:Seizoen 4 - 2003
Simon, Marlieke, Esther, (Herindeling), Fatima, Eric, Eva, (Samensmelting), Karen, Geert, Björn, Ryan, Franca, Ilona, Robin, Gio, Ilona (2e keer), Judge, Jutta
Oh ja, nu zie ik het, 't is Veronique ipv Jenniferquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Jennifer staat op het eerste plaatje tussen de lange man en de man met de hoed in, beetje links op de foto.
En help me even, wie was Ilona?
Drie dus, met Veroniquequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:33 schreef eL. het volgende:
En waarom slechts 2 Belgische vrouwen, te weinig animo ?
Die ken ik niet en ik zie Fleur ook niet zo gauw. Eigenlijk herken ik alleen Björn en Douwe, met z'n krop sla (edit: en Maxime). Klaar is zonde en Nolleke heb ik nooit gekend, helaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef BVO het volgende:
Drie dus, met Veronique.
Ja, ze hebben een leuke groep wel, aardig wat echte persoonlijkheden.
Jammer van Klaar en Nolleke enzo, dat wel.
Jennifer én Veronique doen meequote:Oh ja, nu zie ik het, 't is Veronique ipv Jennifer.
hey brucequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Had dit topic nog niet gezien, maar dit wil ik zeker zien.
Vorige edities allemaal, dus dit moet wel leuk worden.
Top trouwens dat mannen als Bjorn en Douwe er bij zijn
Jakobien zat in seizoen 4. Meer weet ik niet meer van d'r.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
Wie was Jakobien ook alweer?.
Ik dacht dat ik haar óf erg leuk óf helemaal niks vond, ze komt me zo bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |