hey brucequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Had dit topic nog niet gezien, maar dit wil ik zeker zien.
Vorige edities allemaal, dus dit moet wel leuk worden.
Top trouwens dat mannen als Bjorn en Douwe er bij zijn
Jakobien zat in seizoen 4. Meer weet ik niet meer van d'r.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
Wie was Jakobien ook alweer?.
Ik dacht dat ik haar óf erg leuk óf helemaal niks vond, ze komt me zo bekend voor.
Dan vond ik d'r niks waarschijnlijk.quote:En schaap Jakobien maar vertellen hoe stom ze het vond van Nolleke dat ze er in ging liggen. Gatver wat is dat mens een meeloper zeg.
Olivier was toen de echte robinson en niet Derek de troetelhomoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
Ah, ik herinner me nu ook Olivierweer. Hij heeft toen de publieksprijs gewonnen
.
Derek![]()
![]()
was toen degene die heeft gewonnen.
[offtopic]Moet vast wennen voor volgende week[/offtopic]quote:
Ernestine gaat wel mee, check: http://ernestine.thatsit.nl/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:08 schreef BVO het volgende:
Ik lees idd ergens dat Veronique mee is ipv Ernestine...
http://www.talpa.tv/adver(...)JVINGENAPRIL2006.pdfquote:Expeditie Robinson: Strijd der Titanen
Vanaf 3 april iedere maandag 20.30 uur
Vanaf maandag 3 april is het zover: op een prachtig onbewoond eiland gaan 17 gerenommeerde deelnemers van de voorbije zes edities Expeditie Robinson de ultieme strijd met
elkaar aan. Expeditie Robinson – Strijd der Titanen herbergt alle ingrediënten die dit programma zo succesvol maken. Met nog wat extra peper, want de titanenstrijd wordt
zwaarder en spectaculairder dan ooit.
Het deelnemersveld bestaat onder anderen uit de winnaars uit 2000, 2001 en 2004. De avonturiers wordt aangevuld met de meest markante en opvallende kandidaten uit de
afgelopen zes jaar. Wie heeft de langste adem? Wie is de enige echte Robinson? Vanaf 3 april volgt het antwoord in Expeditie Robinson – Strijd der Titanen.
ik begreep dat Peter [de Belg] meedoet, en niet Pieter [de Nederlander] ?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:12 schreef trepper het volgende:
en in Pieter ook iemand die echt voor de winst gaat.
oeh doet Robin niet mee? jammer..... da's toch wel mijn all-time-favoritequote:Alleen Ryan hadden ze van mij wel mogen vervangen door Robin.
herkansing was wel tof geweest jaquote:Van mij hadden ze Fleur en/of Marleen wel mogen vervangen door Esther.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
Peter doet niet mee, die opgever, Pieter uit ER 2 met Richard en Jennifer wel, hij staat helemaal aan de zijkant op de foto.
nou ja, 't zal welquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Molline het volgende:
De opnames beginnen 18 februari a.s. en zullen vanaf april worden uitgezonden op Talpa. Karin, Richard, Douwe, Maxime en Peter zullen in ieder geval meedoen.
Ja, was inderdaad zo, maar op het forum bij www.expeditierobinson.net wordt door ingewijden gezegd dat het toch niet doorging ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |