hihi dat wordt dus lekker insinuerenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Oh, en op het seksgedoe: normaal is de zin na 4 dagen wel weg, deze keer niet.....
gewoon lekker met zijn allenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat wordt dus lekker insinueren
zullen Douwe en Fleur elkaar eindelijjk gevonden hebben?!?!?![]()
Dat kwam toch niet meer terug wegens flop- en sufheidgehalte?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even offtopic: ik las hier dat Terra Incognita maandag weer begint. Is daar geen topic van?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat wordt dus lekker insinueren
zullen Douwe en Fleur elkaar eindelijjk gevonden hebben?!?!?![]()
Reality-show Terra Incognita gesneuveldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even offtopic: ik las hier dat Terra Incognita maandag weer begint. Is daar geen topic van?
Dat dacht ik ook, maar ik meen te hebben gelezen ergens in dit topic dat het dan op dezelfde tijd is als TI wat ook a.s. maandag zou beginnen. En bij mijn weten was TI de afkorting van Terra Incognita. Nou ja, ik kan er niets over vinden, ik zal me wel vergist hebben!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet meer terug wegens flop- en sufheidgehalte?
TI = Temptation Island, duh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik meen te hebben gelezen ergens in dit topic dat het dan op dezelfde tijd is als TI wat ook a.s. maandag zou beginnen. En bij mijn weten was TI de afkorting van Terra Incognita. Nou ja, ik kan er niets over vinden, ik zal me wel vergist hebben!
En bedankt. Moet ik meteen weer aan die vreselijke Andries denkenquote:
leuk, ga het zo even lezen!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef BVO het volgende:
Even klikken op de plaatjes om ze te kunnen lezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Common knowledge blijkbaar...Gelukkig hoef ik dus geen 2 programma's op dezelfde tijd te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |