Of ze krijgen een hekel aan elkaar en zorgen voor ruzies, of het worden beste maatjesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef ruby het volgende:
Dat ene mens die met Ernestine in de Mangrove zat....ik kom even niet op haar naam.
Die gaat ongelofelijjk botsen met Nolleke!
Klaar was echt een wildebeestquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef Cee het volgende:
YESSSS!
Sorry, ben enthousiast. Ik zie het beeld nog voor me van Klaar, heerlijk knagend aan een rauw rot visje. Dat waren nog 'ns ER tijden.
ik dacht dat Sander [ook ER1] dat was... maar misschien heeft zij dat ook wel gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Aagje75 het volgende:
En was Eva nu niet de kandidatenbegeleidster
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Tware het volgende:
Ik kan bevestigen dat douwe meedoet.![]()
Via een vriend uit leeuwarden heb ik gehoord dat hij begin februari namelijk weer wegging.
Meintje was kandidatenbegeleidster toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Aagje75 het volgende:
Melvin woont in Zuid Amerika, dus weet niet of die weer mee wil doen.
Woont nu op zelfde continent als Ryan trouwens. De een in Suriname, de ander op Curacao.
En was Eva nu niet de kandidatenbegeleidster, zou niet zo makkelijk meer terug kunnen denk ik, als je al een keer op het productieeiland hebt gezeten, moet je volgens mij bij de hele all stars alleen maar denken aan je collegas en wat ze eten, drinken, lezen, kijken, luisteren, etc.
bron: http://talpatien.web-log.nl/quote:Er zijn wat deelnemers bekend gemaakt van de nieuwe reeks van ´Expeditie Robinson´. De nieuwe reeks is een serie met de ´beste deelnemers´ van de afgelopen jaren. Onder de deelnemers zitten slechts 2 winnaars, te weten Karin (winnares serie 1) en Richard (winnaar serie 2). Uit de laatste reeks doen Douwe en Maxime weer mee, uit serie 5 zal Peter zeker deelnemen.
De serie was gestart als een ´All Stars´-editie, maar door het afvallen van vele voormalige winnaars spreekt presentator Ernst-Paul Hasselbach liever over ´De Strijd der Titanen´.
De serie wordt vanaf 18 februari opgenomen op de Filipijnen en er zullen 16 deelnemers zijn. Vanaf April zal Talpa de serie uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |