Die tekst er ook onderquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Douwe zo afgezonderd zie liggen op die ene foto denk ik niet dat ie ver komt
Dat klopt niet helemaal, want Marleen doet niet mee en Ernestine wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Daar heb je een punt ja.
Nog wat extra info per deelnemer, over hoe ze in de expeditie waren, vooral handig voor series die je niet gezien hebt: http://www.expeditie-robinson.net/index.php?page=1
En al die enorm flatteuze shots van haar achterste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef BVO het volgende:
Ernestine!
Ernestine die in de kooi probeerde te klimmen![]()
!
Dat stond in de Veronicagids. Daar waren een paar vragen gesteld aan een stuk of wat kandidaten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Molline het volgende:
Check ook http://expeditierobinson2006.web-log.nl/
o.a.
Richard: winnaar in 2001
Heb je over twee weken nog zin in seks?„Ha, het verrassende antwoord is... nee! Serieus, ik dacht dat ik ziek was toen ik de eerste keer merkte dat seks me na twee weken op een onbewoond eiland helemaal niets meer kon schelen. Ik dacht dat we beesten werden. Terug in de bewoonde wereld was het gelukkig allemaal weer snel normaal.”
![]()
Helaas, dus ook in deze serie zal het niet gaan gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
EPH gisteren op Talpa: Wordt tactischer gespeeld dit jaar, veel meer honger - met z'n 17en op een eiland waar écht bijna niets is, ze geven de kandidaten nu ook gewoon niks - , zijn zelfs mensen flauwgevallen. Oh, en op het seksgedoe: normaal is de zin na 4 dagen wel weg, deze keer niet.....
Deze keer is de zin überhaupt niet gekomen zekerquote:
Najaar 2000.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Karin had ik ook nog wel eens willen zien.
Is dat al weer 6 jaar geleden ?
Klaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef Adelante het volgende:
Hoe heette dat scharminkel met die grote ogen waar Erenstine ongeveer twee weken mee in dat mangrovebos zat en die elkaars bloed wel konden drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |