Dat klopt niet helemaal, want Marleen doet niet mee en Ernestine wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Daar heb je een punt ja.
Nog wat extra info per deelnemer, over hoe ze in de expeditie waren, vooral handig voor series die je niet gezien hebt: http://www.expeditie-robinson.net/index.php?page=1
En al die enorm flatteuze shots van haar achterste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef BVO het volgende:
Ernestine!
Ernestine die in de kooi probeerde te klimmen![]()
!
Dat stond in de Veronicagids. Daar waren een paar vragen gesteld aan een stuk of wat kandidaten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Molline het volgende:
Check ook http://expeditierobinson2006.web-log.nl/
o.a.
Richard: winnaar in 2001
Heb je over twee weken nog zin in seks?„Ha, het verrassende antwoord is... nee! Serieus, ik dacht dat ik ziek was toen ik de eerste keer merkte dat seks me na twee weken op een onbewoond eiland helemaal niets meer kon schelen. Ik dacht dat we beesten werden. Terug in de bewoonde wereld was het gelukkig allemaal weer snel normaal.”
![]()
Helaas, dus ook in deze serie zal het niet gaan gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
EPH gisteren op Talpa: Wordt tactischer gespeeld dit jaar, veel meer honger - met z'n 17en op een eiland waar écht bijna niets is, ze geven de kandidaten nu ook gewoon niks - , zijn zelfs mensen flauwgevallen. Oh, en op het seksgedoe: normaal is de zin na 4 dagen wel weg, deze keer niet.....
Deze keer is de zin überhaupt niet gekomen zekerquote:
Najaar 2000.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Karin had ik ook nog wel eens willen zien.
Is dat al weer 6 jaar geleden ?
Klaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef Adelante het volgende:
Hoe heette dat scharminkel met die grote ogen waar Erenstine ongeveer twee weken mee in dat mangrovebos zat en die elkaars bloed wel konden drinken?
staat 't al online?! want dan hoef ik niet te scannenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef BVO het volgende:
Stukje van de Televizier waar babette het over had heb ik net gelezen ergens, klein interviewtje met. Karin
.
Klaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
Klaar
zó jammer dat ze niet meedoet dit jaar
en? was het de moeite waard?!? [of zeg je: laat maar zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef BVO het volgende:
Nee, was er op weg naar huis speciaal voor langs de boekhandel gegaan.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze verdiende een herkansing
omdat ze in 2000 had moeten winnen
Ach, nou ja, is bij de meesten wel hetzelfde verhaaltje als op verschillende sites he, maar wel aardig om te lezenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
en? was het de moeite waard?!? [of zeg je: laat maar zitten]
want scannen kost me tegenwoordig een half uur [andere pc aan, 2x A4 scannen, branden, opslaan op laptop, uploaden]
ze was minder low profile dan Karin, en dat koste haar uiteindelijk d'r kop...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef BVO het volgende:Eva was emotioneel gezien toch wel zwak hoor.
zij waren zó leuk samen...quote:Al was dat wel verreweg de leukste finale van allemaal,
goeie samenvatting, zo zie ik 't ookquote:sowieso de gehele expeditie. Hoe Eva, Karin, Melvin en Veronique die verschrikkelingen eruit werkten en Veronique uiteindelijk weer buiten die groep van 4 viel en het net niet redde.
mja dat dacht ik ook al, als ik al die linkjes hier zo ziequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Ach, nou ja, is bij de meesten wel hetzelfde verhaaltje als op verschillende sites he, maar wel aardig om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |