quote:Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, en als er nu nog 1 iemand zegt : Prettige dagen hak ik die kop eraf
Skyradio your christmasstationquote:
Schoonfamilie komt met de kerst zelf bij ons op bezoekquote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Nu woon je samen, voelt de hele familie zich ineens geroepen om kerstkaarten te sturen naar ons!
PLEUR OP!
Stuur er alleen naar de ouders, opa's, oma's en peet-aanhangels. Mijn vrienden doen gelukkig aan die onzin ook niet mee.
Dan doen wij volgend jaar ook. Nu mis ik Feyenoord-AZ vanwege die onzin!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:27 schreef Lionheaad het volgende:
Schoonfamilie komt met de kerst zelf bij ons op bezoek![]()
3FMquote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Skyradio your christmasstation![]()
Gewoon veronica met de top1000 aller tijden![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Skyradio your christmasstation![]()
Kunt altijd zeggen dat je later komtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan doen wij volgend jaar ook. Nu mis ik Feyenoord-AZ vanwege die onzin!
hier ook !quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens de site van SBS6 ookquote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Posdnous het volgende:
Ligt het aan mij of wordt van AZ-NEC alleen de eerste helft uitgezonden? (staat in mn gids).
Wel erg suf hoor, zendt hem dan helemaal niet uit of zo.quote:
quote:
Dat was gisteren ook met Heerenveen - VVV.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wel erg suf hoor, zendt hem dan helemaal niet uit of zo..
Hoewel ik die eerste helft echt wel ga bekijken natuurlijk![]()
Radio 2, volgende week weer de jaarlijkse top2000quote:
Dat is dé top zoveel iddquote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Radio 2, volgende week weer de jaarlijkse top2000
ook wel leuk, maar toch even een wat ander sfeertje.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Radio 2, volgende week weer de jaarlijkse top2000
heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb zin in bier....
Ja wat is er met me?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Bluezz?
kan gebeuren...quote:
mental note for selfquote:
Dat heb ik ook vaak gezegd voordat ik eindelijk haalde: morgen ga ik hem halenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
mental note for self
morgen ov kaart ophalen
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze waren echte wel gecharmeerd van mij
o ja, kerstpakket zo ook even meenemen bij de receptie!quote:
mja ik ken dat. zo is mij ook ooit eens een baan toegezegd, word je later ook afgewimpeldquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmmz, ik weet niet of ik numoet doen of
Detacheringsbureau belde net dat ik niet aangenomen wordt op de baan waar ik gisteren voor ben gegaan, daar hadden ze iemand met een logistieke opleiding voor aangenomen.
Ze waren echte wel gecharmeerd van mij, mede omdat ik zeer commercieel ingesteld was. En daarom willen ze mij persé hebben op een soortgelijke functie voor een klant die ze net hebben gecontracteerd en waar alle processen nog opgezet moeten worden...
De vacature ligt nu op het hoofdkantoor in Brussel ter goedkeuring, en komt of deze week en anders in het nieuwe jaar akkoord terug in Weert. En ze willen dus op zeker mij...
Maar ja, ben een beetje sceptisch geworden!
Kan ik niet voor jou gaan werken?quote:
Onder mijn bureau?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kan ik niet voor jou gaan werken?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef SCH het volgende:
Onder mijn bureau?
dat zijn ruim 16700 dvdtjesquote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef borisz het volgende:
251283 eurotjes is de tussenstand bij 3fm
Dit en dan vanaf min 15, dat doet dhr Tiesto hem never nooit naquote:Op woensdag 21 december 2005 17:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.q-dance.nl/rad(...)p?file=Week_51_Vince
Dit roept mooooooooooooooooie herineringen op
Roda Feyenoord zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef mitt het volgende:
beker op SBS.
geen idee.quote:
TVGids.nlquote:
Lekker ding die Ralphquote:Op woensdag 21 december 2005 17:37 schreef Blumchen het volgende:
ralphenmelanie.relfie.com/kerst
Voor jullie!![]()
![]()
Van mij SCH! van mij...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekker ding die Ralph
Veel leuker dan Sandmannetje![]()
Jij hebt meer inhoud hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heu!
kun je nog wel in die achterkamer komen jm?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef just me het volgende:
* just me heeft veel plezier gehad met het optuigen van haar boompje
[afbeelding]
ik heb 'n deur in de voorkamer en 'n deur in de achterkamerquote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je nog wel in die achterkamer komen jm?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef just me het volgende:
nog één keer dit spelletje... http://www.miniclip.com/snowfight.htm
quote:[Expand!] Kein Geloel - DFMS (86 minute(s) played) 4 - 1 [Delete]
83 minutes: Geloel added another goal to their lead as Josef Remers struck home the 4 - 1 goal after an attack from the left set him up unmarked in front of the keeper.
DJ Vincequote:Op woensdag 21 december 2005 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon zet Vince set loeihard op in Hools
Helemaal vergetenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef Cart_man het volgende:
MrDoegewoon:
[..]
Kerstborrel was suf.
Wel een Waterman vulpen gekregen
quote:
Deal, volgende week bij jou.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Helemaal vergetenDamn
. Hmmz volgende week @ mijn stadium?
En DJ Vince iddDie gast kan echt mixen, stond op Qlimax en Defqon gewoon ff naar hem te kijken helemaal geconcentreerd en volgens mij vergeet die echt alles om zich heen als ie bezig is met draaien
Hehe ik heb er ook niet al te veel verstand van, maar ik hoor wel het verschil tussen de standaard plaatjesdraaier en iemand die ook echt daadwerkelijk tricks en beatmixen kan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deal, volgende week bij jou.
Vince is wel aardig, ja. Heb er verder geen verstand van...luister alleen maar naar het gedreun en dat bevalt me.
hoeveel wijn is er ingeslagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, we gaan nog lang niet eten, maar iedereen loopt bijna inmiddels jasje-dasje, kan het meer cliche
Dat is altijd lachen, al die exotische gerechtenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ervandoor.
Morgen lekker kerst vieren, alle moeders of vaders van de kinderen hebben dat iets te eten gemaakt. Tussen vijf en zeven, dus dat komt mooi uit.
Prettige avond nog allen!
Geef hem een FC Den Bosch sjaalquote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef tuindwerg het volgende:
Avond Hools!![]()
Aargh, ik doe volgend jaar echt niet meer aan lootjes of sint of kerst of wat dan ook. Verschrikkelijk zeg.
Ik moet nog voor een bedrag van ± 8 euro een cadeau voor m'n vriend verzinnen. Hij vroeg een RKC-sjaal, maar die krijgt ie niet.![]()
Ik vond ze niet mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
Waarom niet dwerg?
Als je iemand echt haat, het cadeau om te geven ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef hem een FC Den Bosch sjaal![]()
En die 2 axe producten doet ze kado aan d'r paquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef dndiek het volgende:
Is dat die kalender die je gratis bij de Kruidvat krijgt bij aankoop van 2 AXE-producten
Nee, die mag hij er bij hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En die 2 axe producten doet ze kado aan d'r pa![]()
Je hebt zelf alles gecensureerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, die mag hij er bij hebben.![]()
En ja, het is die kalender. Hij had 'm dit jaar ook. Ik heb dus het hele jaar al tegen die stomme dozen aangekeken, gelukkig zien ze er dit jaar wat beschaafder uit.![]()
* Doekje nodig heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
Spciaal voor Tong80: Rust in Bernabeu: Real - Racing Santander 0-2 en er valt niks op af te dingen ook.
Dan is het de moeite van het ophangen niet meer waard. Kalendermeisjes moeten gewoon snolletjes zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef tuindwerg het volgende:![]()
Nee, ze kijken wat minder hoerig.
Speelt Napoli niet vandaag?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
Spciaal voor Tong80: Rust in Bernabeu: Real - Racing Santander 0-2 en er valt niks op af te dingen ook.
Nou, je zet hem indirect wel in de schijnwerpers hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef tuindwerg het volgende:
en fietsverlichting, maar dat boeit niet zo
Al 3-0 gewonnen tegen Lanciano vanmiddag. met 5 punten voor winterkampioen met nog een match tegoed ookquote:
Ik zie het ja..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al 3-0 gewonnen tegen Lanciano vanmiddag. met 5 punten voor winterkampioen met nog een match tegoed ook
In de 4e minuut alquote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
Speciaal voor DutchGooner: Doncaster Rovers (3e div. ) - Arsenal : 1-0
dus precies om 6 uur eten ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ervandoor.
Morgen lekker kerst vieren, alle moeders of vaders van de kinderen hebben dat iets te eten gemaakt. Tussen vijf en zeven, dus dat komt mooi uit.
Prettige avond nog allen!
Volgend jaar, volgend jaar.......quote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie het ja..![]()
Dom.. zat bij SerieB te kijken..
Jij blijft een cultuurbewaker met deze opmerking he.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus precies om 6 uur eten ?
67' 0-1 vd. Vaart.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef pascalheister het volgende:
Bayern M. - HSV nog 0-0
Doe eens tussenstanden plaatsen , teletekst doet hier vaag.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
In Duitsland zijn al een aantal verlengingen bezig.
Best wel. Nog 11 echte uren te gaan dat ik moet werken... dus nog 11 uur lang "fijne feestdagen" aanhoren. Wat zal ik een fijne kerst hebben zeg.quote:
Hekel aan Hertha of een zwak voor de Hamburgers ?quote:
Zwak voor Hamburgers.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hekel aan Hertha of een zwak voor de Hamburgers ?
Oke hopen op een stunt danquote:
De winter is vanavond dan ook officieel begonnen.quote:
De kortste dag was het vandaagquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
De winter is vanavond dan ook officieel begonnen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Bestaat er een chips-bezorgservice?
Ik heb ook zin in iets..
Kut ivorianen!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Lokeren4-1 achter. Rellen in het vak.
http://www.thuisbezorgd.nl/bedrijf.php?bid=79700786quote:Op woensdag 21 december 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Hmf... bak patat met shoarma voor 6,50 + 1,50 bezorgkosten... dikke vinger, dan maar geen eten
Postcode check doet het nietquote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/bedrijf.php?bid=79700786
kebak schotel ¤ 8,30 en gratis bezorgen![]()
Hier kost het ¤9,50quote:Op woensdag 21 december 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Hmf... bak patat met shoarma voor 6,50 + 1,50 bezorgkosten... dikke vinger, dan maar geen eten
heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
klinkt lekker Boez, alleen die mosselen nie.
Mosselen zijn yammie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
klinkt lekker Boez, alleen die mosselen nie.
* Cart_man slaat glas kapot en steekt het in Golfer zijn nek.quote:
Azijntje?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
* Cart_man slaat glas kapot en steekt het in Golfer zijn nek.
Humeurtje, ik? Nee joh....
Tering wat was ie kwaad... Is natuurlijk voor te stellen..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Superheld het volgende:
De automobilist die boerebach's zoontjes doodreed heeft een taakstraf gekregen.
Ik vond het nog aardig rustig, ik zou me niet zo rustig kunnen houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat was ie kwaad... Is natuurlijk voor te stellen..
Had ie alcohol op ? Reed ie te hard ?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Superheld het volgende:
Gasten die bij ons betrokken waren bij rellen fcdb-roda kregen dezelfde straf.. Beetje krom.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Superheld het volgende:
Gaf geen voorrang geloof ik, maar dan nog zeggen dat ie voorrang had..terwijl verschillende rapporten aangeven dat hij het niet had.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ie alcohol op ? Reed ie te hard ?
Hij heeft aids. (hoop ik)quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ie alcohol op ? Reed ie te hard ?
Ok, da's triest.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gaf geen voorrang geloof ik, maar dan nog zeggen dat ie voorrang had..terwijl verschillende rapporten aangeven dat hij het niet had.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ja raar dat ze geen sportvrouw van het jaar kan worden en iemand die tweede werd in har sport wel.
Erg goeie tip goeie recensies over gelezen. Was het bijna vergeten. Zo in bed verder kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef cultheld het volgende:
Nu op Nederland 1: Eat your enemy. Een hele interessante docu over agressie en vechtsport
Ik en Yeahinho wilden ook nog gaan, maar het is toch net iets te ver voor een wedstrijd waar we niks om geven. Nu gaan we nog een keer langs als we in de buurt zijn.. Cambuur uit ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook maar zo slapen. Morgen nog een dagje werken en daarna lekker een aantal dagen vrij plus natuurlijk de écht allerlaatste wedstrijd int OosterparkHoolies!
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
'Wie heb je vermoord ?'
'M'n vrouw.'
Leuke docu.
Die zou ik eens posten in de SC van R&Pquote:
Dat brengt dan wel weer een glimlach op m'n gezicht. Zo eentje:quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
Lees net dat het allemaal wel mee valt met Di Canio hij was volgens Cultheld geen aanhanger van Hitler maar van Mussolini.
Nou dat is een opluchting zo midden in de nacht.
Volgens mij ook wel, iemand die op zondag naar z'n demente oma gaat.Maar hij is zo gruwelijk dom.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef Spideyman het volgende:
Maar Cult is verder wel lief hoor.
nee, maar hier heb je ijstheequote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
is er nog een biertje met mijn naam erop?
quote:
Je gaat voor een kleurtjequote:
die staat al een tijdje aanquote:
lees maar bij Bluezz mee dan weet jij het ook vastquote:
Ja weet ik veel dat ie zich Trance god of the univurse noemt op MSNquote:
die lul veranderd constant van naamquote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat ie zich Trance god of the univurse noemt op MSN
dat is mijn schuld, net pas mijn adres gemaildquote:Op donderdag 22 december 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ok nu snap ik hem.Die luie Bos heeft m'n video nog niet opgestuurd zeker ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat ie zich Trance god of the univurse noemt op MSN
Ik mag van haar nooit op haar PC meelezen meer sinds in geen kleurtje meer heb en weet je wat: het bevalt me steeds beter. Dat gezeik in de crew-fora mis ik geen moment.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
lees maar bij Bluezz mee dan weet jij het ook vast
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Nee en je leest echt nooooooooit. En Bluez zegt nooooooooooit moet je nou eens lezen![]()
Ter overname aangeboden: Strenge Meesteres.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Nee en je leest echt nooooooooit. En Bluez zegt nooooooooooit moet je nou eens lezen![]()
wat moet ze kosten?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ter overname aangeboden: Strenge Meesteres.![]()
Ze is onbetaalbaar.quote:
Ga ik zo, als ik uitgelachen ben over wat figuren, ook maar eens doen.quote:
Ik heb echt ook moeite weer afscheid te nemen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vermaak me hier geweldigHeerlijk sommige mensen in de nacht.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Ow wat zijn die joden stil!
Volgens mij zijn die havenarbeiders vooral stil en vergis je je qua club.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Ow wat zijn die joden stil!
Nee hoor, dit klonk vandaag genoeg in Kerkrade.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die havenarbeiders vooral stil en vergis je je qua club.
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contactquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef DarkShine het volgende:
@ Tong80, een ophelderend gesprek @ msn doet wonderen!
Laten we dan maar hopen dat wij jullie na de overwinning van morgen loten.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef DarkShine het volgende:
Nee hoor, dit klonk vandaag genoeg in Kerkrade.
MVV-Roda!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat wij jullie na de overwinning van morgen loten.
Kijken wie er dan vooral stil zijn.
Ik gok op die nep-duitsers.
Ik praat 't zowiezo niet uit op msn, iets meer duidelijkheid is er iig wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contact
en ontvangen, zal de band zo spoedig mogelijk (laten) opsturenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is mijn schuld, net pas mijn adres gemaild![]()
je mag wel 'je' zeggen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 06:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, dat kerstdiner, bij ons, weer veel alchohol, maar omdat ik zoveel moet doen ga ik gewoon znder zonderlsappane wat doen u
'quote:
kopje koffie kan dan vast ook geen kwaad?quote:Op donderdag 22 december 2005 07:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
'Knan niet pitten, ga in een ruk door tot donderdaagvavond (**)_
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contact
ben al drie kwartier bezigquote:Op donderdag 22 december 2005 08:06 schreef VoreG het volgende:
over 25 mins al werken....
wel een thuiswerkdag ditquote:Op donderdag 22 december 2005 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
laatste dag, dat dan weer wel....![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel een thuiswerkdag dit
Maar rustig is het niet. Morgen laatste werkdag, dus moet er het nodige af, Axel heeft zo te horen niet z'n dagen het huishouden is een puinhoop. En dan moeten er nog boodschappen gedaan worden voor kerst
koffie
graag, is weer eens wat anders dan bonbonsquote:
de heilige oorlog is eindelijk afgelopen?quote:
Hier net begonnen, de website (islamonderwerp) is weer eens gehacked vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 09:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
de heilige oorlog is eindelijk afgelopen?
boerka's?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier net begonnen, de website (islamonderwerp) is weer eens gehacked vannacht
Bij Elbonia volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |