quote:Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, en als er nu nog 1 iemand zegt : Prettige dagen hak ik die kop eraf
Skyradio your christmasstationquote:
Schoonfamilie komt met de kerst zelf bij ons op bezoekquote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Nu woon je samen, voelt de hele familie zich ineens geroepen om kerstkaarten te sturen naar ons!
PLEUR OP!
Stuur er alleen naar de ouders, opa's, oma's en peet-aanhangels. Mijn vrienden doen gelukkig aan die onzin ook niet mee.
Dan doen wij volgend jaar ook. Nu mis ik Feyenoord-AZ vanwege die onzin!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:27 schreef Lionheaad het volgende:
Schoonfamilie komt met de kerst zelf bij ons op bezoek![]()
3FMquote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Skyradio your christmasstation![]()
Gewoon veronica met de top1000 aller tijden![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Skyradio your christmasstation![]()
Kunt altijd zeggen dat je later komtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan doen wij volgend jaar ook. Nu mis ik Feyenoord-AZ vanwege die onzin!
hier ook !quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens de site van SBS6 ookquote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Posdnous het volgende:
Ligt het aan mij of wordt van AZ-NEC alleen de eerste helft uitgezonden? (staat in mn gids).
Wel erg suf hoor, zendt hem dan helemaal niet uit of zo.quote:
quote:
Dat was gisteren ook met Heerenveen - VVV.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wel erg suf hoor, zendt hem dan helemaal niet uit of zo..
Hoewel ik die eerste helft echt wel ga bekijken natuurlijk![]()
Radio 2, volgende week weer de jaarlijkse top2000quote:
Dat is dé top zoveel iddquote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Radio 2, volgende week weer de jaarlijkse top2000
ook wel leuk, maar toch even een wat ander sfeertje.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Radio 2, volgende week weer de jaarlijkse top2000
heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb zin in bier....
Ja wat is er met me?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Bluezz?
kan gebeuren...quote:
mental note for selfquote:
Dat heb ik ook vaak gezegd voordat ik eindelijk haalde: morgen ga ik hem halenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
mental note for self
morgen ov kaart ophalen
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze waren echte wel gecharmeerd van mij
o ja, kerstpakket zo ook even meenemen bij de receptie!quote:
mja ik ken dat. zo is mij ook ooit eens een baan toegezegd, word je later ook afgewimpeldquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmmz, ik weet niet of ik numoet doen of
Detacheringsbureau belde net dat ik niet aangenomen wordt op de baan waar ik gisteren voor ben gegaan, daar hadden ze iemand met een logistieke opleiding voor aangenomen.
Ze waren echte wel gecharmeerd van mij, mede omdat ik zeer commercieel ingesteld was. En daarom willen ze mij persé hebben op een soortgelijke functie voor een klant die ze net hebben gecontracteerd en waar alle processen nog opgezet moeten worden...
De vacature ligt nu op het hoofdkantoor in Brussel ter goedkeuring, en komt of deze week en anders in het nieuwe jaar akkoord terug in Weert. En ze willen dus op zeker mij...
Maar ja, ben een beetje sceptisch geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |