Ik en Yeahinho wilden ook nog gaan, maar het is toch net iets te ver voor een wedstrijd waar we niks om geven. Nu gaan we nog een keer langs als we in de buurt zijn.. Cambuur uit ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook maar zo slapen. Morgen nog een dagje werken en daarna lekker een aantal dagen vrij plus natuurlijk de écht allerlaatste wedstrijd int OosterparkHoolies!
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
'Wie heb je vermoord ?'
'M'n vrouw.'
Leuke docu.
Die zou ik eens posten in de SC van R&Pquote:
Dat brengt dan wel weer een glimlach op m'n gezicht. Zo eentje:quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
Lees net dat het allemaal wel mee valt met Di Canio hij was volgens Cultheld geen aanhanger van Hitler maar van Mussolini.
Nou dat is een opluchting zo midden in de nacht.
Volgens mij ook wel, iemand die op zondag naar z'n demente oma gaat.Maar hij is zo gruwelijk dom.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:11 schreef Spideyman het volgende:
Maar Cult is verder wel lief hoor.
nee, maar hier heb je ijstheequote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
is er nog een biertje met mijn naam erop?
quote:
Je gaat voor een kleurtjequote:
die staat al een tijdje aanquote:
lees maar bij Bluezz mee dan weet jij het ook vastquote:
Ja weet ik veel dat ie zich Trance god of the univurse noemt op MSNquote:
die lul veranderd constant van naamquote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat ie zich Trance god of the univurse noemt op MSN
dat is mijn schuld, net pas mijn adres gemaildquote:Op donderdag 22 december 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ok nu snap ik hem.Die luie Bos heeft m'n video nog niet opgestuurd zeker ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat ie zich Trance god of the univurse noemt op MSN
Ik mag van haar nooit op haar PC meelezen meer sinds in geen kleurtje meer heb en weet je wat: het bevalt me steeds beter. Dat gezeik in de crew-fora mis ik geen moment.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
lees maar bij Bluezz mee dan weet jij het ook vast
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Nee en je leest echt nooooooooit. En Bluez zegt nooooooooooit moet je nou eens lezen![]()
Ter overname aangeboden: Strenge Meesteres.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Nee en je leest echt nooooooooit. En Bluez zegt nooooooooooit moet je nou eens lezen![]()
wat moet ze kosten?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ter overname aangeboden: Strenge Meesteres.![]()
Ze is onbetaalbaar.quote:
Ga ik zo, als ik uitgelachen ben over wat figuren, ook maar eens doen.quote:
Ik heb echt ook moeite weer afscheid te nemen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vermaak me hier geweldigHeerlijk sommige mensen in de nacht.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Ow wat zijn die joden stil!
Volgens mij zijn die havenarbeiders vooral stil en vergis je je qua club.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Ow wat zijn die joden stil!
Nee hoor, dit klonk vandaag genoeg in Kerkrade.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die havenarbeiders vooral stil en vergis je je qua club.
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contactquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef DarkShine het volgende:
@ Tong80, een ophelderend gesprek @ msn doet wonderen!
Laten we dan maar hopen dat wij jullie na de overwinning van morgen loten.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef DarkShine het volgende:
Nee hoor, dit klonk vandaag genoeg in Kerkrade.
MVV-Roda!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat wij jullie na de overwinning van morgen loten.
Kijken wie er dan vooral stil zijn.
Ik gok op die nep-duitsers.
Ik praat 't zowiezo niet uit op msn, iets meer duidelijkheid is er iig wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contact
en ontvangen, zal de band zo spoedig mogelijk (laten) opsturenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is mijn schuld, net pas mijn adres gemaild![]()
je mag wel 'je' zeggen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 06:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, dat kerstdiner, bij ons, weer veel alchohol, maar omdat ik zoveel moet doen ga ik gewoon znder zonderlsappane wat doen u
'quote:
kopje koffie kan dan vast ook geen kwaad?quote:Op donderdag 22 december 2005 07:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
'Knan niet pitten, ga in een ruk door tot donderdaagvavond (**)_
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contact
ben al drie kwartier bezigquote:Op donderdag 22 december 2005 08:06 schreef VoreG het volgende:
over 25 mins al werken....
wel een thuiswerkdag ditquote:Op donderdag 22 december 2005 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
laatste dag, dat dan weer wel....![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel een thuiswerkdag dit
Maar rustig is het niet. Morgen laatste werkdag, dus moet er het nodige af, Axel heeft zo te horen niet z'n dagen het huishouden is een puinhoop. En dan moeten er nog boodschappen gedaan worden voor kerst
koffie
graag, is weer eens wat anders dan bonbonsquote:
de heilige oorlog is eindelijk afgelopen?quote:
Hier net begonnen, de website (islamonderwerp) is weer eens gehacked vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 09:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
de heilige oorlog is eindelijk afgelopen?
boerka's?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier net begonnen, de website (islamonderwerp) is weer eens gehacked vannacht
Bij Elbonia volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |