Ze is onbetaalbaar.quote:
Ga ik zo, als ik uitgelachen ben over wat figuren, ook maar eens doen.quote:
Ik heb echt ook moeite weer afscheid te nemen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vermaak me hier geweldigHeerlijk sommige mensen in de nacht.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Ow wat zijn die joden stil!
Volgens mij zijn die havenarbeiders vooral stil en vergis je je qua club.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Ow wat zijn die joden stil!
Nee hoor, dit klonk vandaag genoeg in Kerkrade.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die havenarbeiders vooral stil en vergis je je qua club.
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contactquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef DarkShine het volgende:
@ Tong80, een ophelderend gesprek @ msn doet wonderen!
Laten we dan maar hopen dat wij jullie na de overwinning van morgen loten.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef DarkShine het volgende:
Nee hoor, dit klonk vandaag genoeg in Kerkrade.
MVV-Roda!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat wij jullie na de overwinning van morgen loten.
Kijken wie er dan vooral stil zijn.
Ik gok op die nep-duitsers.
Ik praat 't zowiezo niet uit op msn, iets meer duidelijkheid is er iig wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ze is immers al 17. Die kun je wel vertrouwen op MSN qua contact
en ontvangen, zal de band zo spoedig mogelijk (laten) opsturenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is mijn schuld, net pas mijn adres gemaild![]()
je mag wel 'je' zeggen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 06:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, dat kerstdiner, bij ons, weer veel alchohol, maar omdat ik zoveel moet doen ga ik gewoon znder zonderlsappane wat doen u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |