Helemaal vergetenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef Cart_man het volgende:
MrDoegewoon:
[..]
Kerstborrel was suf.
Wel een Waterman vulpen gekregen
quote:
Deal, volgende week bij jou.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Helemaal vergetenDamn
. Hmmz volgende week @ mijn stadium?
En DJ Vince iddDie gast kan echt mixen, stond op Qlimax en Defqon gewoon ff naar hem te kijken helemaal geconcentreerd en volgens mij vergeet die echt alles om zich heen als ie bezig is met draaien
Hehe ik heb er ook niet al te veel verstand van, maar ik hoor wel het verschil tussen de standaard plaatjesdraaier en iemand die ook echt daadwerkelijk tricks en beatmixen kan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deal, volgende week bij jou.
Vince is wel aardig, ja. Heb er verder geen verstand van...luister alleen maar naar het gedreun en dat bevalt me.
hoeveel wijn is er ingeslagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, we gaan nog lang niet eten, maar iedereen loopt bijna inmiddels jasje-dasje, kan het meer cliche
Dat is altijd lachen, al die exotische gerechtenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ervandoor.
Morgen lekker kerst vieren, alle moeders of vaders van de kinderen hebben dat iets te eten gemaakt. Tussen vijf en zeven, dus dat komt mooi uit.
Prettige avond nog allen!
Geef hem een FC Den Bosch sjaalquote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef tuindwerg het volgende:
Avond Hools!![]()
Aargh, ik doe volgend jaar echt niet meer aan lootjes of sint of kerst of wat dan ook. Verschrikkelijk zeg.
Ik moet nog voor een bedrag van ± 8 euro een cadeau voor m'n vriend verzinnen. Hij vroeg een RKC-sjaal, maar die krijgt ie niet.![]()
Ik vond ze niet mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
Waarom niet dwerg?
Als je iemand echt haat, het cadeau om te geven ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef hem een FC Den Bosch sjaal![]()
En die 2 axe producten doet ze kado aan d'r paquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef dndiek het volgende:
Is dat die kalender die je gratis bij de Kruidvat krijgt bij aankoop van 2 AXE-producten
Nee, die mag hij er bij hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En die 2 axe producten doet ze kado aan d'r pa![]()
Je hebt zelf alles gecensureerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, die mag hij er bij hebben.![]()
En ja, het is die kalender. Hij had 'm dit jaar ook. Ik heb dus het hele jaar al tegen die stomme dozen aangekeken, gelukkig zien ze er dit jaar wat beschaafder uit.![]()
* Doekje nodig heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
Spciaal voor Tong80: Rust in Bernabeu: Real - Racing Santander 0-2 en er valt niks op af te dingen ook.
Dan is het de moeite van het ophangen niet meer waard. Kalendermeisjes moeten gewoon snolletjes zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef tuindwerg het volgende:![]()
Nee, ze kijken wat minder hoerig.
Speelt Napoli niet vandaag?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
Spciaal voor Tong80: Rust in Bernabeu: Real - Racing Santander 0-2 en er valt niks op af te dingen ook.
Nou, je zet hem indirect wel in de schijnwerpers hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef tuindwerg het volgende:
en fietsverlichting, maar dat boeit niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |