hoeveel wijn is er ingeslagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, we gaan nog lang niet eten, maar iedereen loopt bijna inmiddels jasje-dasje, kan het meer cliche
Dat is altijd lachen, al die exotische gerechtenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ervandoor.
Morgen lekker kerst vieren, alle moeders of vaders van de kinderen hebben dat iets te eten gemaakt. Tussen vijf en zeven, dus dat komt mooi uit.
Prettige avond nog allen!
Geef hem een FC Den Bosch sjaalquote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef tuindwerg het volgende:
Avond Hools!![]()
Aargh, ik doe volgend jaar echt niet meer aan lootjes of sint of kerst of wat dan ook. Verschrikkelijk zeg.
Ik moet nog voor een bedrag van ± 8 euro een cadeau voor m'n vriend verzinnen. Hij vroeg een RKC-sjaal, maar die krijgt ie niet.![]()
Ik vond ze niet mooi.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
Waarom niet dwerg?
Als je iemand echt haat, het cadeau om te geven ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef hem een FC Den Bosch sjaal![]()
En die 2 axe producten doet ze kado aan d'r paquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef dndiek het volgende:
Is dat die kalender die je gratis bij de Kruidvat krijgt bij aankoop van 2 AXE-producten
Nee, die mag hij er bij hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En die 2 axe producten doet ze kado aan d'r pa![]()
Je hebt zelf alles gecensureerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, die mag hij er bij hebben.![]()
En ja, het is die kalender. Hij had 'm dit jaar ook. Ik heb dus het hele jaar al tegen die stomme dozen aangekeken, gelukkig zien ze er dit jaar wat beschaafder uit.![]()
* Doekje nodig heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
Spciaal voor Tong80: Rust in Bernabeu: Real - Racing Santander 0-2 en er valt niks op af te dingen ook.
Dan is het de moeite van het ophangen niet meer waard. Kalendermeisjes moeten gewoon snolletjes zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef tuindwerg het volgende:![]()
Nee, ze kijken wat minder hoerig.
Speelt Napoli niet vandaag?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
Spciaal voor Tong80: Rust in Bernabeu: Real - Racing Santander 0-2 en er valt niks op af te dingen ook.
Nou, je zet hem indirect wel in de schijnwerpers hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef tuindwerg het volgende:
en fietsverlichting, maar dat boeit niet zo
Al 3-0 gewonnen tegen Lanciano vanmiddag. met 5 punten voor winterkampioen met nog een match tegoed ookquote:
Ik zie het ja..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al 3-0 gewonnen tegen Lanciano vanmiddag. met 5 punten voor winterkampioen met nog een match tegoed ook
In de 4e minuut alquote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
Speciaal voor DutchGooner: Doncaster Rovers (3e div. ) - Arsenal : 1-0
dus precies om 6 uur eten ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ervandoor.
Morgen lekker kerst vieren, alle moeders of vaders van de kinderen hebben dat iets te eten gemaakt. Tussen vijf en zeven, dus dat komt mooi uit.
Prettige avond nog allen!
Volgend jaar, volgend jaar.......quote:Op woensdag 21 december 2005 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie het ja..![]()
Dom.. zat bij SerieB te kijken..
Jij blijft een cultuurbewaker met deze opmerking he.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus precies om 6 uur eten ?
67' 0-1 vd. Vaart.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef pascalheister het volgende:
Bayern M. - HSV nog 0-0
Doe eens tussenstanden plaatsen , teletekst doet hier vaag.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
In Duitsland zijn al een aantal verlengingen bezig.
Best wel. Nog 11 echte uren te gaan dat ik moet werken... dus nog 11 uur lang "fijne feestdagen" aanhoren. Wat zal ik een fijne kerst hebben zeg.quote:
Hekel aan Hertha of een zwak voor de Hamburgers ?quote:
Zwak voor Hamburgers.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hekel aan Hertha of een zwak voor de Hamburgers ?
Oke hopen op een stunt danquote:
De winter is vanavond dan ook officieel begonnen.quote:
De kortste dag was het vandaagquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
De winter is vanavond dan ook officieel begonnen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Bestaat er een chips-bezorgservice?
Ik heb ook zin in iets..
Kut ivorianen!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Lokeren4-1 achter. Rellen in het vak.
http://www.thuisbezorgd.nl/bedrijf.php?bid=79700786quote:Op woensdag 21 december 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Hmf... bak patat met shoarma voor 6,50 + 1,50 bezorgkosten... dikke vinger, dan maar geen eten
Postcode check doet het nietquote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/bedrijf.php?bid=79700786
kebak schotel ¤ 8,30 en gratis bezorgen![]()
Hier kost het ¤9,50quote:Op woensdag 21 december 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Hmf... bak patat met shoarma voor 6,50 + 1,50 bezorgkosten... dikke vinger, dan maar geen eten
heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
klinkt lekker Boez, alleen die mosselen nie.
Mosselen zijn yammie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
klinkt lekker Boez, alleen die mosselen nie.
* Cart_man slaat glas kapot en steekt het in Golfer zijn nek.quote:
Azijntje?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
* Cart_man slaat glas kapot en steekt het in Golfer zijn nek.
Humeurtje, ik? Nee joh....
Tering wat was ie kwaad... Is natuurlijk voor te stellen..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Superheld het volgende:
De automobilist die boerebach's zoontjes doodreed heeft een taakstraf gekregen.
Ik vond het nog aardig rustig, ik zou me niet zo rustig kunnen houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat was ie kwaad... Is natuurlijk voor te stellen..
Had ie alcohol op ? Reed ie te hard ?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Superheld het volgende:
Gasten die bij ons betrokken waren bij rellen fcdb-roda kregen dezelfde straf.. Beetje krom.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Superheld het volgende:
Gaf geen voorrang geloof ik, maar dan nog zeggen dat ie voorrang had..terwijl verschillende rapporten aangeven dat hij het niet had.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ie alcohol op ? Reed ie te hard ?
Hij heeft aids. (hoop ik)quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ie alcohol op ? Reed ie te hard ?
Ok, da's triest.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gaf geen voorrang geloof ik, maar dan nog zeggen dat ie voorrang had..terwijl verschillende rapporten aangeven dat hij het niet had.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Ja raar dat ze geen sportvrouw van het jaar kan worden en iemand die tweede werd in har sport wel.
Erg goeie tip goeie recensies over gelezen. Was het bijna vergeten. Zo in bed verder kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef cultheld het volgende:
Nu op Nederland 1: Eat your enemy. Een hele interessante docu over agressie en vechtsport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |