Wil je mij sponsoren voor een Leg-versie van PS2??? * HMaster-II houdt een collectbus voor morpheus' neusquote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
wow photoshoppen op een legale versie dat hoor je weinig
Het is een nederlandse versie; dat is dus wel zwaar klote.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
wow photoshoppen op een legale versie dat hoor je weinig
ja zoek me ook af en toe rot naar synoniem namen van engelse naar nederlands verzonnen woorden ervoor , schiet soms niet opquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Het is een nederlandse versie; dat is dus wel zwaar klote.
Daarom heb ik dus een verschrikkelijke hekel aan NL-versies van softwarequote:Op woensdag 21 december 2005 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja zoek me ook af en toe rot naar synoniem namen van engelse naar nederlands verzonnen woorden ervoor , schiet soms niet op
Constructieve bijdrage lever je tegenwoordigquote:
Ook goed geformuleerd als opbouwende kritiek!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Constructieve bijdrage lever je tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook goed geformuleerd als opbouwende kritiek!![]()
Ik zeg: gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Fixers het volgende:
* Fixers is afgestudeerd en gaat volgende maand op stage.
Dankje! Enne bij ons is het omgedraaid. Eerst een afstudeeronderzoek, in mijn geval een startegisch marketingplan voor een wereldsportfederatie, daarna stage. Het is ook geen UNI maar een HBO-bachelor.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zeg: gefeliciteerdmaarreh, stage doe je toch meestal vóór het afstuderen
ja deze site ken ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zit een beetje te googlen, kom ik deze site tegen. Ziet er professioneel uit, en ook in NL beschikbaar...
http://www.letsgodigital.org
Kennen jullie deze site? Zo ja, wat vind je ervan?
hmm. vaagquote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
voordeel boven DPreview: hij laat mijn FF niet crashen.
Gebeurde eerst alleen thuis, maar sinds gisteren doet DPR het ook met FF op mijn werk
Daar heb ik nog noooooit last van gehad. En ik gebruik toch ook FF en zit veel op DPR.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
voordeel boven DPreview: hij laat mijn FF niet crashen.
Gebeurde eerst alleen thuis, maar sinds gisteren doet DPR het ook met FF op mijn werk
zou is tijd worden , meer licht om te fotograferenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
Vanaf nu worden de dagen weer langer!
Op naar de zomerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou is tijd worden , meer licht om te fotograferen
Jaaaa!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou is tijd worden , meer licht om te fotograferen
Wat hij zegtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jaaaa!nog maar 90 dagen tot de lente er weer is!
awwww da's jammer. Mooie film dat welquote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef Mauro het volgende:
Ik zou naar Chronicles of Narnia vandaag..
Helaas is de vader van een bekende van me overleden en is mijn biosmaat daarheen.
Ik heb hem ook wel maar ik wilde hem eigenlijk zien in de bios. Vandaar dat ik hem nog niet thuis heb gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
awwww da's jammer. Mooie film dat wel
lang leve torrent
mogguh
Minder eigenlijk. vanaf 1 maart ongeveer gaat de natuur ontwaken en komen de bladeren weer aan de bomen. vanaf 20 maart duurt de dag langer dan de nacht (=lente)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:nog maar 90 dagen tot de lente er weer is!
Dat bakkie sla ik over.. Mijn nieuwe collega heeft koffie gezet op zijn manier...quote:Op donderdag 22 december 2005 08:55 schreef Xilantof het volgende:
HM2: neem nog een bakkie en zeur niet zo![]()
In dat geval is het dus lekkerder dan koffie!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
Dat bakkie sla ik over.. Mijn nieuwe collega heeft koffie gezet op zijn manier...Tis nu net thee
![]()
waarom zit jij eigenlijk in SC te posten als je het toch maar ruk vind?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval is het dus lekkerder dan koffie!
Ik verlaag me tot jullie niveau. En dat allemaal omdat het kerstmis is.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef Re het volgende:
waarom zit jij eigenlijk in SC te posten als je het toch maar ruk vind?
De kerstgedachte.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik verlaag me tot jullie niveau. En dat allemaal omdat het kerstmis is.
hmmm...ff proberen, ik kan nu toch nix meer mollenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Mauro het volgende:
ff opnieuw opstarten, en op F12 drukken.
Zal het systeem zichzelf opnieuw installeren. Soms....
neehoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Mauro het volgende:
Gaat wel via het netwerk
En het duurt ruim een uur
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik denk dat je PC na jaaaaren trouwer dienst heen gegaan is
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
En nu krijg ik lekker een nieuwemoest er een keer van komen, ding crashte minstens drie keer per dag, Excel en Word kon je bijna niet samen draaien, dan kregen ze ruzie, om over de snelheid maar niet te spreken. Nu komt er XP op en krijg ik wat meer geheugen enzo
Ik hoop maar dat FOK me bij kan houden danquote:Op donderdag 22 december 2005 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kan je nog sneller werken FOK!-ken
Handig, kan ik ook wel gebruiken. Ik vergeet steeds van alles.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
...en krijg ik wat meer geheugen enzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is een blondje op een baal stro?
Assume the worst: your harddrive is failing. Backup your data a.s.a.p.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Nondeju!!!
Probeer ik vanochtend mijn pc op het werk te starten, dat moet gewoontegetrouw in drie pogingen, krijg ik 1 of andere vage melding dat hij de boel heeft teruggezet naar de 'oude instellingen' whatever that means. Daarna start ie nog een keer op en krijg ik ineens een inlogscherm uit het jaar 0, ik voer mijn naam en ww in, dat pakt ie dan op zo van 'okee voer nog een keer je ww in en dan is dat voortaan het nieuwe ww' daarna wil ie graag de drivers voor het beeldscherm hebbenik zeg annuleren, dan wil die ook nog de driver voor de printer hebben, die annuleer ik ook. Krijg ik een 600 - 800 beeldscherm, geen enkel programma doet het mee, alle informatie is verloren gegaan. Gelukkig heb ik nog wel mijn bestanden van mijn werk. Geen verbinding met netwerk e.d. WTF??? Ik heb echt geen idee wat er is gebeurd, hij is gewoon echt dood
![]()
gelukkig heeft mijn collega nog een verbinding met de gedeelde map op de server weten te bemachtigen, dus ik gauw al mijn bestanden gekopieerd.
Gisteren was er nog nix aan de hand, ook gewoon afgesloten enzo. Hoe kan dit?
staat de webcam aan?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
We konden vandaag ons kerstpakket ophalen
Dus ik heb de inhoud in mijn rugzak gedaan.
Nu was ik daarnet in het computerhok van de operators, heb ik stiekem mijn lege doos omgewisseld met die van een collega van me, toen hij ff weg was
Zijn pakket hebben we onder het buerau geschoven.
Ben benieuwd wanneer hij erachter komt
ja ik had het gelezenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
extern geheugen
mopje over geheugen...zie een paar replies hierboven
Je bent het gewicht vergeten!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Nu was ik daarnet in het computerhok van de operators, heb ik stiekem mijn lege doos omgewisseld met die van een collega van me, toen hij ff weg was
is dat IT humor ?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zou heel mooi geweest zijn, maar we hadden maar een paar minuten...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Mauro het volgende:
Je bent het gewicht vergeten!
HAd er een stoeptegel in gedaan oid! En een hoop papier om de tegel niet te laten schuiven. Had hij het thuis pas gemerkt
ITers hebben geen humorquote:
hij heeft dienst tot 16:00quote:Op donderdag 22 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer komt ie daarachter? voor 17.00 hoop ik?
Ja, maar de batterijen zijn leeg...quote:camera bij je?
Kerstpakketquote:Op donderdag 22 december 2005 16:30 schreef Subhuman het volgende:
Ik krijg strakjes mijn tweede kerstpakket!
Beetje meer eerbied voor je volumneuzere vrouwelijke collega'squote:Ik heb ze al voorbij zien rijden met de dozen, ze zijn weer niet karig!
Waarom heb jij dezelfde humor als mijn collega's?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Beetje meer eerbied voor je volumneuzere vrouwelijke collega's
wheheheheh. Ik beken. Het zijn allemaal klonen van me.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heb jij dezelfde humor als mijn collega's?
quote:Op een gegeven moment kwam het er door meerdere spraakverwarringen achter elkaar op dat er vier lekkere vrouwen in de dozen zou zitten, waarop iemand de snuggere opmerking maakte "Dat past toch nooit?"![]()
Speaking of which. Er zat vanochtend een ooievaar op een lantaarnpaal in hartje centrum Den Haag. Recht tegenover CS. Dat had een mooie foto kunnen zijn: inzoomen op de ooiveaar, met het ministerie van OCW op de achtegrond.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
camera bij je?
Den Haag is tofquote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Speaking of which. Er zat vanochtend een ooievaar op een lantaarnpaal in hartje centrum Den Haag. Recht tegenover CS. Dat had een mooie foto kunnen zijn: inzoomen op de ooiveaar, met het ministerie van OCW op de achtegrond.
'Had kunnen' dus![]()
![]()
Natuurlijk nietquote:
Jawel, maar ik bijf de boom kaal vinden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
Zie je niet dat het een grote kerstbal is waar een boompje inzit?
Heel sober. Belastinggeld enzo...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
@ k_man, als de baas dan maar wat doet
Tsss...lullig voor jequote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Heel sober. Belastinggeld enzo...![]()
vandaar dat mijn baas het vermoedelijk van zwart geld doet...uhm...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef k_man het volgende:
Nee hoor, heel terecht. Van belastinggeld luxe kerstpakketten aan gaan schaffen is niet erg integer.
Serieus? Lekker momentquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef Mauro het volgende:
Ik heb als kerstpakket van mijn baas ontslag gekregen
Ach, zat er al aan te komen en is in goed overleg geweest.quote:
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh all
nog een paar uurtjes en dan lekker Kerst vieren
vanmiddag 4 visschalen maken
Hoi Xilquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen vanaf school weer![]()
Hoi Puckzzz en Marjo!
Hoi!quote:
Nee ik zal braaf er van genietenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
@ h-master, niet alles tegelijk naar binnen gooien he? doe ik ook niet
Werd je afgeleidt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee ik zal braaf er van genieten![]()
Goedemorgen trouwens allenBehalve voor het blondje van het naastgelegen kantoor. Die reed ik bijna uit haar korte rokje.
![]()
Ze stond precies op de plek van de parkeerplaats van hun kantoor, waar ik altijd stop om de auto in z'n achteruit te zetten en in te draaien naast de auto van mijn collega.. EN een VW-Vento met een Rolls-Royce miep op de neus vin'k zo lelijk.quote:
Maar werd je nou afgeleid door het korte rokje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
EN een VW-Vento met een Rolls-Royce miep op de neus vin'k zo lelijk.![]()
![]()
Ja en nee. Ja, ik dacht nog "Het is sterfenskoud en jij loopt er zo bij??" Nee, ik rem niet voor loslopend wild.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar werd je nou afgeleid door het korte rokje?
Mogguh luitjes
Ik denk eerder een volledige ontbijtkoek van Wieger Ketelapperquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
Kort rokje met dit weer? Die is echt blond of heeft zin in een koekje
Goedemorgen P.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog komt net zijn bed uit
Toch lekker...zo'n vrije dag![]()
Zo eerst maar eens boodschappenlijstjes gaan maken voor de kerst en zo en dan boodschappen doen
Maar eerst de belangrijke dingen....ontbijt
Ja had ook tien minuten voor het eind van de vergadering kunnen zeggen dat je een belangrijke afspraak hadquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Xil en HM2
Zo mijn nieuwe PC eens op gaan halenDoor het stelletje onverlaten wat gister nog 1,5 uur na de deadline vrolijk doorging met vergaderen was ik vijf minuten te laat bij de winkel
jij gaat dus ook leuk spelen met je nieuwe pcquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Xil en HM2
Zo mijn nieuwe PC eens op gaan halenDoor het stelletje onverlaten wat gister nog 1,5 uur na de deadline vrolijk doorging met vergaderen was ik vijf minuten te laat bij de winkel
De grote baas zat erbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja had ook tien minuten voor het eind van de vergadering kunnen zeggen dat je een belangrijke afspraak had![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jij gaat dus ook leuk spelen met je nieuwe pc
is dat echt zo of doen ze jou dat geloven zodat ze zelf minder hoeven te doen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De grote baas zat erbij![]()
En daarnaast....ik moet het verhaal toch een beetje in goede banen leiden
Helaas ben ik de enige die functioneel en technisch een totaaloverzicht heeft van de inrichting
Fijn is dat hoor
![]()
Als jij alles in goede banen moet leiden, dan had je de vergadering ook beter kunnen leidenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De grote baas zat erbij![]()
En daarnaast....ik moet het verhaal toch een beetje in goede banen leiden
Helaas ben ik de enige die functioneel en technisch een totaaloverzicht heeft van de inrichting
Fijn is dat hoor
![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is dat echt zo of doen ze jou dat geloven zodat ze zelf minder hoeven te doen?
Nee joh...dat is voor de managersquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als jij alles in goede banen moet leiden, dan had je de vergadering ook beter kunnen leiden![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 pimpte pea4fun haar kerstpakket:
na een jaar al?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziet er nog bruikbaar uit allemaal
Ik heb wel eens een kerstpakket gekregen waarvan we na een jaar de hele zooi weg konden mikken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
na een jaar al?
dat spul is toch altijd tot in den eeuwigheid houdbaar?
Die twee maanden salaris vond ik een beter ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef Mauro het volgende:
En nu niet zeuren over scheve horizon oid. Deze is met mijn foon gemaakt.
Heeft jouw baas een hekel aan zijn personeel ofzo??quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:59 schreef Mauro het volgende:
Mijn kerstpakket:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/Photo-0007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Een pizzadoos met 4 schaaltjes
Ik denk het:quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft jouw baas een hekel aan zijn personeel ofzo??![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef Mauro het volgende:
Ik heb als kerstpakket van mijn baas ontslag gekregen
Vorig jaar kregen we een soort van plankje ter grootte van een dienblad (de lengte) maar de breedte was maar éénderde. Ook zo'n nuttig kado.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die twee maanden salaris vond ik een beter ideehoewel de reden best droevig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuip dan ook niet zo veelquote:
Ik kan er niks aan doen dat de kerstborrel al om 17:00 begon en dat we daarna non-stop zijn doorgegaan tot in de vroege uurtjes!quote:
Dat kan je wel zeggen ja!quote:
Dat krijg je als je bij een boer werkt, die zijn nuchter genoeg om zelf bij de edah (of vergelijkbare supermarkt) hun wagentjes vol te knallen met goed en goedkoop.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziet er nog bruikbaar uit allemaal
Ik heb wel eens een kerstpakket gekregen waarvan we na een jaar de hele zooi weg konden mikken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef Fixers het volgende:
Mijn kerstpakket:
Juist, niets......Mijn zoon loopt stage bij de helpdesk op zijn eigen school, en die had wel een kerstpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een bierpakket, 4 flesjes en wat pinda's enzo. Ik vond het wel leuk. Met sinterklaas kregen ze ook al een hele grote speculaaspop.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
werk jij voor tempo team?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:59 schreef Mauro het volgende:
Mijn kerstpakket:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/Photo-0007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Een pizzadoos met 4 schaaltjes
nee hoor, Kerstpakketquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:04 schreef Mauro het volgende:
Jij hebt hetzelfde gehad
En nee, niet tempoteam. De randstadgroep is groter!
Tjonge, dat wordt echt een kerstkindje, heb je al een kribbe neergezet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn kerstpakketje heeft vertraging![]()
:w hello tezamen![]()
Je hebt er genoeg gemaakt zeg! Wel tijd voor een polaristatiefilter idd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:05 schreef cyberrobin het volgende:
Goedemiddag
Gister naar de stad geweest! wat foto's gemaakt bij die Congo actie van 3FM
Hier! kan je ze zien, wel jammer van al die weerspiegeling in de ramen!
Ben van plan om er zaterdag weer heen te gaan als ze uit dat glazen huis mogen
(Vind het nog niet echt topic-waardig, dus plaats hem ff in slowchat, tenzij er een speciaal topic voor is?)
Ja, moet idd toch maar is opzoek gaan naar wat filters!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg gemaakt zeg! Wel tijd voor een polaristatiefilter idd.
Je trekt een doek over je gezichtquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Xilantof het volgende:
vanavond eerst nog een leuke enge avond![]()
neuh wordt een nieuwjaarskindjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tjonge, dat wordt echt een kerstkindje, heb je al een kribbe neergezet?
hamsterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef PdeHoog het volgende:Wat is het stervensdruk overal
Moest net ff de stad in voor cadeaupapier en wijn en vanmorgen ook al in de supermarkt
Wat moeten al die mensen toch
![]()
Dat maakt 't toch minder eng?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je trekt een doek over je gezicht![]()
Het kan nog...het is nog geen kerst. Wanneer is het volle maan eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neuh wordt een nieuwjaarskindje.. ons mormeltje heeft geen haast die heb het veel te goed bij mij
had nog wel zo een mooi kerstmutsje gehaald
![]()
Volle maan om 10:49 14 januari 2006.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het kan nog...het is nog geen kerst. Wanneer is het volle maan eigenlijk?
Oei dat zou nog wel erg lang wachten zijn voor evenstar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volle maan om 10:49 14 januari 2006.
Zo laat nog boodschappen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik heb net mijn tweede lichting boodschappen binnengehaaldMorgen nog een keertje
Ik moet morgen ook nog...volgend jaar gelukkig weer iemand anders uitvretenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik heb net mijn tweede lichting boodschappen binnengehaaldMorgen nog een keertje
AH was tot 22:00 uur openquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo laat nog boodschappen?
Ik heb echt niks in huis. Ik ga me de hele kerst laten verwennen door mijn familie.
Whehehehehe. Hoeveel man komt er bij jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog...volgend jaar gelukkig weer iemand anders uitvreten![]()
We zijn met 12, waaronder 2 kinderen van 2 en 4 die meer eten als mijn eigen pubersquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe. Hoeveel man komt er bij jou
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
We zijn met 12, waaronder 2 kinderen van 2 en 4 die meer eten als mijn eigen pubers
Frietjes en knakworst? Ik kom bij jou etenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kook ze he
Ik heb maar vier man op bezoek, waarvan er twee kids maar minimaal mee-eten
Die krijgen dan ook een geheel op hen toegespitst menu
![]()
Geen frietjes?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe. Ze krijgen een bord met kaasjes, cherry-tomaatjes, aardappelkroketjes en kipkluifjes. En dan heb ik geloof ik allemaal dingen die ze errug lekker vinden
Geen frietjes neequote:
Whehehehequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga sluiten, morgen op tijd bij de winkels...voor de rest van nederland wakker wordt![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:53 schreef RonaldV het volgende:Man, ik ban gaar... om 7:00 op pad, en om 21:30 weer thuis. En zo zag ongeveer mijn hele week eruit.
Project is niet klaar, KPN is te traag. Een collega mag het volgende week afmaken. En mijn GSM gaat nu ook een week met vakantiequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tering zeg
En
Project klaar
Volgende week vakantie
Leuk Puckzzzquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!!
* Puckzzz is op dit achterlijke tijdstip al op jah
dadelijk ff drie uur heen en drie uur terug naar Friesland rijden
Maar dan zijn wel de kindjes hier om Kerst te vieren
maar eerst mijn Belg maar even uit zijn nest schoppen!!
Oh ja, wat was dat ook weer voor concert?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik rij vandaag gelukkig alleen maar van Delft naar Rijswijk en weer terugWaarschijnlijk heb ik 12 januari wel een leuk ritje voor de boeg
Dan ga ik naar een concert in Groningen
En daarna weer terug
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Groningen? Hebben ze daar verstand van muziek?
Corvus Corax op Noorderslagquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh ja, wat was dat ook weer voor concert?
Da's waar ook. Daar had ik nog eens naar gezocht op Soulseek/Bittorent/Limewire maar niks gevondenquote:
whz!quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb het over Groningen, niet Groningnquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef HMaster-II het volgende:
Groningn staat wel bekend als de provincie met de betere metal-bands jaah.. Gisteren ook weer fijn neer Vera geweest voor een leuk avondje metal
![]()
Wees blij dat hij het op zijn Gronings voluit schrijft. Normaal volstaan ze met Grun.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb het over Groningen, niet Groningn
quote:
Ze hebben best wel veel leuke T-shirts....quote:
Wie is "ze"?quote:Op zondag 25 december 2005 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze hebben best wel veel leuke T-shirts....
[afbeelding]
Niet "is" maar "zijn". "Ze" zijn in dit geval een internetwinkel:quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
Wie is "ze"?
Volgens mij is het vandaag 1e Kerstdag?quote:Op zondag 25 december 2005 00:08 schreef Jelleee het volgende:
Word ik weer achtergelaten![]()
Kga wel counterstriken![]()
Tot vandaag, en vrolijke 2e kerstdag! (toch?)
fijne kerst eL. en veel plezier op wintersport!quote:Op zondag 25 december 2005 14:34 schreef eL. het volgende:
Ja fijne kerst allemaal !
Trouwens nog mensen met tips voor fotograferen op de wintersport ? Ik weet dat ik een bos accu's mee moet nemen en dat ik moet overbelichten .... En dat ik niet moet vallen.
Ik loop dus een dag achter voor, ik dacht dat het nu al 2e kerstdag was :/quote:Op zondag 25 december 2005 23:41 schreef Xilantof het volgende:
Hopelijk heeft iedereen beetje leuke 1ste kerstdag gehad?
Dat valt wel mee, 1,75 Gb. Maar ik kan ze elke dag leegtrekken ivm computer.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Xilantof het volgende:
fijne kerst eL. en veel plezier op wintersport!
Genoeg mb's/gb's op zak?
owh kijk, das mooi!quote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, 1,75 Gb. Maar ik kan ze elke dag leegtrekken ivm computer.
Dat weet ik maar het hoeft ook geen profi te zijnquote:Op maandag 26 december 2005 11:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh Mauro.
Geen enkele professionele fotograaf zal zijn negatieven afstaan.Ze maken nl geld door het paar de foto's te verkopen. Als ze de negatieven / bestanden weggeven, dan zijn ze hun inkomsten ook kwijt.
Vannacht. Vriend van me moet tot een uur of twee werken, dus die pikken we onderweg mee.quote:Op maandag 26 december 2005 10:02 schreef Xilantof het volgende:
owh kijk, das mooi!
wanneer vertrek je?
kopje thee mee drinkt , kaneelquote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik kom hier ff een kopje thee drinken. Iedereen al volgevreten of moeten jullie nog? Ik ga straks nog een keer, en dat de rest van de week op hollandse kost om het weer af te leren
Veel plezier eL.!quote:Op maandag 26 december 2005 12:58 schreef eL. het volgende:
[..]
Vannacht. Vriend van me moet tot een uur of twee werken, dus die pikken we onderweg mee.
Yup. Neem een simpel compactje mee en maak niet te veel foto's. Wintersportfoto's zijn alleen boeiend als aandenken, fotografisch is het niet de moeite waard. Vergeet die moeite dus en concentreer je op de wintersport zelf.quote:Op zondag 25 december 2005 14:34 schreef eL. het volgende:
Ja fijne kerst allemaal !
Trouwens nog mensen met tips voor fotograferen op de wintersport ? Ik weet dat ik een bos accu's mee moet nemen en dat ik moet overbelichten .... En dat ik niet moet vallen.
Ik ga zo lekker bij mijn ouders etenquote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik kom hier ff een kopje thee drinken. Iedereen al volgevreten of moeten jullie nog? Ik ga straks nog een keer, en dat de rest van de week op hollandse kost om het weer af te leren
Have fun eLquote:Op maandag 26 december 2005 12:58 schreef eL. het volgende:
[..]
Vannacht. Vriend van me moet tot een uur of twee werken, dus die pikken we onderweg mee.
wordt geen kertskindje.. vandaga vlos hier gehad.. blijkt dat mormeltje uit de bekken gefloepst te zijnquote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef pea4fun het volgende:
Je moet wel opschieten als je alsnog een kerstkindje wil evenstar! Hup...ff over een hobbelig landweggetje gaan fietsen
Minolta!quote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Jelleee het volgende:
..
Zojuist een Minolta Dynax 7000 i gekregen van mijn vader!![]()
BLIJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
![]()
Wie zegt dat het een oudje is of whatever ga ik persoonlijk porren.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef Re het volgende:
gezellige boel hier, succes neva
rustig avondje hier, geen eten in huis, foutje in de planning![]()
"dat het een oudje is of whatever"quote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Jelleee het volgende:
..
Zojuist een Minolta Dynax 7000 i gekregen van mijn vader!![]()
BLIJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
![]()
Wie zegt dat het een oudje is of whatever ga ik persoonlijk porren.
*poke*quote:Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"dat het een oudje is of whatever"
Nee hoorquote:
Nou, inderdaad...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef blackbully het volgende:
een goede avond deze avond
ieder weer blij dat de verplichtingen van kerst afgelopen zijn voor het komende jaar?
Echt welquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef blackbully het volgende:
ieder weer blij dat de verplichtingen van kerst afgelopen zijn voor het komende jaar?
Vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:38 schreef Xilantof het volgende:
en er bekruipt me nog steeds (gisteravond ook al) een apart gevoel...
Foto'squote:
Owh 't is wel een leuk apart gevoel hoor. Maar denk niet dat 't helemaal gepast is om hiero neer te zettenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh 't is wel een leuk apart gevoel hoor. Maar denk niet dat 't helemaal gepast is om hiero neer te zetten
en nee 't is ook niets raars/vies/ofzo![]()
Je bent dus eigenlijk gewoon beregeil?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh 't is wel een leuk apart gevoel hoor. Maar denk niet dat 't helemaal gepast is om hiero neer te zetten
en nee 't is ook niets raars/vies/ofzo![]()
Nee niet eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:44 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon beregeil?![]()
Je hebt er spijt van dat je haar ten huwelijk gevraagd hebt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:38 schreef Xilantof het volgende:
en er bekruipt me nog steeds (gisteravond ook al) een apart gevoel...
Je weet niet hoe je die harem van je moet uitleggen?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt er spijt van dat je haar ten huwelijk gevraagd hebt?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je die harem van je moet uitleggen?
Dan moet je toch een andere shampoo gaan nemen denk ik...quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt er spijt van dat je haar ten huwelijk gevraagd hebt?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je die harem van je moet uitleggen?
quote:
Tzal wel weer vertraging hebben, komt 't net als vorig jaar in maart of februariquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wil ook sneeuw
En het moet ff blijven liggen
Iig tot ik bij Kinderdijk ben geweest
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:15 schreef Mauro het volgende:
Zo, kerst zit er weer op en ik ben weer lekker thuis in Groningen.
Ligt er 10 cm sneeuw
Ook had ik wat downloads aangezet (8 DVD's Miami Vice) is mijn internet eruit geklapt!
Duurt nu weer een paar dagen voor het binnen is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Miami Vice
Jeugd-sentiment
Net als MacGuyver en The A-Team
![]()
Naafquote:
Q en Q!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Miami Vice
Jeugd-sentiment
Net als MacGuyver en The A-Team
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef RonaldV het volgende:
Ik vond "Call To Glory" een geweldige serie.
[afbeelding]
Die ken ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef RonaldV het volgende:
Ik vond "Call To Glory" een geweldige serie.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |