quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef Fixers het volgende:
Mijn kerstpakket:
Juist, niets......Mijn zoon loopt stage bij de helpdesk op zijn eigen school, en die had wel een kerstpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een bierpakket, 4 flesjes en wat pinda's enzo. Ik vond het wel leuk. Met sinterklaas kregen ze ook al een hele grote speculaaspop.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
werk jij voor tempo team?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:59 schreef Mauro het volgende:
Mijn kerstpakket:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/Photo-0007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Een pizzadoos met 4 schaaltjes
nee hoor, Kerstpakketquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:04 schreef Mauro het volgende:
Jij hebt hetzelfde gehad
En nee, niet tempoteam. De randstadgroep is groter!
Tjonge, dat wordt echt een kerstkindje, heb je al een kribbe neergezet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn kerstpakketje heeft vertraging![]()
:w hello tezamen![]()
Je hebt er genoeg gemaakt zeg! Wel tijd voor een polaristatiefilter idd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:05 schreef cyberrobin het volgende:
Goedemiddag
Gister naar de stad geweest! wat foto's gemaakt bij die Congo actie van 3FM
Hier! kan je ze zien, wel jammer van al die weerspiegeling in de ramen!
Ben van plan om er zaterdag weer heen te gaan als ze uit dat glazen huis mogen
(Vind het nog niet echt topic-waardig, dus plaats hem ff in slowchat, tenzij er een speciaal topic voor is?)
Ja, moet idd toch maar is opzoek gaan naar wat filters!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg gemaakt zeg! Wel tijd voor een polaristatiefilter idd.
Je trekt een doek over je gezichtquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Xilantof het volgende:
vanavond eerst nog een leuke enge avond![]()
neuh wordt een nieuwjaarskindjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tjonge, dat wordt echt een kerstkindje, heb je al een kribbe neergezet?
hamsterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef PdeHoog het volgende:Wat is het stervensdruk overal
Moest net ff de stad in voor cadeaupapier en wijn en vanmorgen ook al in de supermarkt
Wat moeten al die mensen toch
![]()
Dat maakt 't toch minder eng?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je trekt een doek over je gezicht![]()
Het kan nog...het is nog geen kerst. Wanneer is het volle maan eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neuh wordt een nieuwjaarskindje.. ons mormeltje heeft geen haast die heb het veel te goed bij mij
had nog wel zo een mooi kerstmutsje gehaald
![]()
Volle maan om 10:49 14 januari 2006.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het kan nog...het is nog geen kerst. Wanneer is het volle maan eigenlijk?
Oei dat zou nog wel erg lang wachten zijn voor evenstar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volle maan om 10:49 14 januari 2006.
Zo laat nog boodschappen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik heb net mijn tweede lichting boodschappen binnengehaaldMorgen nog een keertje
Ik moet morgen ook nog...volgend jaar gelukkig weer iemand anders uitvretenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik heb net mijn tweede lichting boodschappen binnengehaaldMorgen nog een keertje
AH was tot 22:00 uur openquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo laat nog boodschappen?
Ik heb echt niks in huis. Ik ga me de hele kerst laten verwennen door mijn familie.
Whehehehehe. Hoeveel man komt er bij jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog...volgend jaar gelukkig weer iemand anders uitvreten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |