ja deze site ken ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zit een beetje te googlen, kom ik deze site tegen. Ziet er professioneel uit, en ook in NL beschikbaar...
http://www.letsgodigital.org
Kennen jullie deze site? Zo ja, wat vind je ervan?
hmm. vaagquote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
voordeel boven DPreview: hij laat mijn FF niet crashen.
Gebeurde eerst alleen thuis, maar sinds gisteren doet DPR het ook met FF op mijn werk
Daar heb ik nog noooooit last van gehad. En ik gebruik toch ook FF en zit veel op DPR.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
voordeel boven DPreview: hij laat mijn FF niet crashen.
Gebeurde eerst alleen thuis, maar sinds gisteren doet DPR het ook met FF op mijn werk
zou is tijd worden , meer licht om te fotograferenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
Vanaf nu worden de dagen weer langer!
Op naar de zomerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou is tijd worden , meer licht om te fotograferen
Jaaaa!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou is tijd worden , meer licht om te fotograferen
Wat hij zegtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jaaaa!nog maar 90 dagen tot de lente er weer is!
awwww da's jammer. Mooie film dat welquote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef Mauro het volgende:
Ik zou naar Chronicles of Narnia vandaag..
Helaas is de vader van een bekende van me overleden en is mijn biosmaat daarheen.
Ik heb hem ook wel maar ik wilde hem eigenlijk zien in de bios. Vandaar dat ik hem nog niet thuis heb gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
awwww da's jammer. Mooie film dat wel
lang leve torrent
mogguh
Minder eigenlijk. vanaf 1 maart ongeveer gaat de natuur ontwaken en komen de bladeren weer aan de bomen. vanaf 20 maart duurt de dag langer dan de nacht (=lente)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:nog maar 90 dagen tot de lente er weer is!
Dat bakkie sla ik over.. Mijn nieuwe collega heeft koffie gezet op zijn manier...quote:Op donderdag 22 december 2005 08:55 schreef Xilantof het volgende:
HM2: neem nog een bakkie en zeur niet zo![]()
In dat geval is het dus lekkerder dan koffie!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
Dat bakkie sla ik over.. Mijn nieuwe collega heeft koffie gezet op zijn manier...Tis nu net thee
![]()
waarom zit jij eigenlijk in SC te posten als je het toch maar ruk vind?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval is het dus lekkerder dan koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |