In dat geval is het dus lekkerder dan koffie!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
Dat bakkie sla ik over.. Mijn nieuwe collega heeft koffie gezet op zijn manier...Tis nu net thee
![]()
waarom zit jij eigenlijk in SC te posten als je het toch maar ruk vind?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval is het dus lekkerder dan koffie!
Ik verlaag me tot jullie niveau. En dat allemaal omdat het kerstmis is.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef Re het volgende:
waarom zit jij eigenlijk in SC te posten als je het toch maar ruk vind?
De kerstgedachte.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik verlaag me tot jullie niveau. En dat allemaal omdat het kerstmis is.
hmmm...ff proberen, ik kan nu toch nix meer mollenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Mauro het volgende:
ff opnieuw opstarten, en op F12 drukken.
Zal het systeem zichzelf opnieuw installeren. Soms....
neehoorquote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Mauro het volgende:
Gaat wel via het netwerk
En het duurt ruim een uur
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik denk dat je PC na jaaaaren trouwer dienst heen gegaan is
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
En nu krijg ik lekker een nieuwemoest er een keer van komen, ding crashte minstens drie keer per dag, Excel en Word kon je bijna niet samen draaien, dan kregen ze ruzie, om over de snelheid maar niet te spreken. Nu komt er XP op en krijg ik wat meer geheugen enzo
Ik hoop maar dat FOK me bij kan houden danquote:Op donderdag 22 december 2005 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kan je nog sneller werken FOK!-ken
Handig, kan ik ook wel gebruiken. Ik vergeet steeds van alles.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
...en krijg ik wat meer geheugen enzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is een blondje op een baal stro?
Assume the worst: your harddrive is failing. Backup your data a.s.a.p.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Nondeju!!!
Probeer ik vanochtend mijn pc op het werk te starten, dat moet gewoontegetrouw in drie pogingen, krijg ik 1 of andere vage melding dat hij de boel heeft teruggezet naar de 'oude instellingen' whatever that means. Daarna start ie nog een keer op en krijg ik ineens een inlogscherm uit het jaar 0, ik voer mijn naam en ww in, dat pakt ie dan op zo van 'okee voer nog een keer je ww in en dan is dat voortaan het nieuwe ww' daarna wil ie graag de drivers voor het beeldscherm hebbenik zeg annuleren, dan wil die ook nog de driver voor de printer hebben, die annuleer ik ook. Krijg ik een 600 - 800 beeldscherm, geen enkel programma doet het mee, alle informatie is verloren gegaan. Gelukkig heb ik nog wel mijn bestanden van mijn werk. Geen verbinding met netwerk e.d. WTF??? Ik heb echt geen idee wat er is gebeurd, hij is gewoon echt dood
![]()
gelukkig heeft mijn collega nog een verbinding met de gedeelde map op de server weten te bemachtigen, dus ik gauw al mijn bestanden gekopieerd.
Gisteren was er nog nix aan de hand, ook gewoon afgesloten enzo. Hoe kan dit?
staat de webcam aan?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
We konden vandaag ons kerstpakket ophalen
Dus ik heb de inhoud in mijn rugzak gedaan.
Nu was ik daarnet in het computerhok van de operators, heb ik stiekem mijn lege doos omgewisseld met die van een collega van me, toen hij ff weg was
Zijn pakket hebben we onder het buerau geschoven.
Ben benieuwd wanneer hij erachter komt
ja ik had het gelezenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
extern geheugen
mopje over geheugen...zie een paar replies hierboven
Je bent het gewicht vergeten!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Nu was ik daarnet in het computerhok van de operators, heb ik stiekem mijn lege doos omgewisseld met die van een collega van me, toen hij ff weg was
is dat IT humor ?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zou heel mooi geweest zijn, maar we hadden maar een paar minuten...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Mauro het volgende:
Je bent het gewicht vergeten!
HAd er een stoeptegel in gedaan oid! En een hoop papier om de tegel niet te laten schuiven. Had hij het thuis pas gemerkt
ITers hebben geen humorquote:
hij heeft dienst tot 16:00quote:Op donderdag 22 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer komt ie daarachter? voor 17.00 hoop ik?
Ja, maar de batterijen zijn leeg...quote:camera bij je?
Kerstpakketquote:Op donderdag 22 december 2005 16:30 schreef Subhuman het volgende:
Ik krijg strakjes mijn tweede kerstpakket!
Beetje meer eerbied voor je volumneuzere vrouwelijke collega'squote:Ik heb ze al voorbij zien rijden met de dozen, ze zijn weer niet karig!
Waarom heb jij dezelfde humor als mijn collega's?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Beetje meer eerbied voor je volumneuzere vrouwelijke collega's
wheheheheh. Ik beken. Het zijn allemaal klonen van me.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heb jij dezelfde humor als mijn collega's?
quote:Op een gegeven moment kwam het er door meerdere spraakverwarringen achter elkaar op dat er vier lekkere vrouwen in de dozen zou zitten, waarop iemand de snuggere opmerking maakte "Dat past toch nooit?"![]()
Speaking of which. Er zat vanochtend een ooievaar op een lantaarnpaal in hartje centrum Den Haag. Recht tegenover CS. Dat had een mooie foto kunnen zijn: inzoomen op de ooiveaar, met het ministerie van OCW op de achtegrond.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
camera bij je?
Den Haag is tofquote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Speaking of which. Er zat vanochtend een ooievaar op een lantaarnpaal in hartje centrum Den Haag. Recht tegenover CS. Dat had een mooie foto kunnen zijn: inzoomen op de ooiveaar, met het ministerie van OCW op de achtegrond.
'Had kunnen' dus![]()
![]()
Natuurlijk nietquote:
Jawel, maar ik bijf de boom kaal vinden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
Zie je niet dat het een grote kerstbal is waar een boompje inzit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |