hij heeft dienst tot 16:00quote:Op donderdag 22 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer komt ie daarachter? voor 17.00 hoop ik?
Ja, maar de batterijen zijn leeg...quote:camera bij je?
Kerstpakketquote:Op donderdag 22 december 2005 16:30 schreef Subhuman het volgende:
Ik krijg strakjes mijn tweede kerstpakket!
Beetje meer eerbied voor je volumneuzere vrouwelijke collega'squote:Ik heb ze al voorbij zien rijden met de dozen, ze zijn weer niet karig!
Waarom heb jij dezelfde humor als mijn collega's?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Beetje meer eerbied voor je volumneuzere vrouwelijke collega's
wheheheheh. Ik beken. Het zijn allemaal klonen van me.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heb jij dezelfde humor als mijn collega's?
quote:Op een gegeven moment kwam het er door meerdere spraakverwarringen achter elkaar op dat er vier lekkere vrouwen in de dozen zou zitten, waarop iemand de snuggere opmerking maakte "Dat past toch nooit?"![]()
Speaking of which. Er zat vanochtend een ooievaar op een lantaarnpaal in hartje centrum Den Haag. Recht tegenover CS. Dat had een mooie foto kunnen zijn: inzoomen op de ooiveaar, met het ministerie van OCW op de achtegrond.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
camera bij je?
Den Haag is tofquote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Speaking of which. Er zat vanochtend een ooievaar op een lantaarnpaal in hartje centrum Den Haag. Recht tegenover CS. Dat had een mooie foto kunnen zijn: inzoomen op de ooiveaar, met het ministerie van OCW op de achtegrond.
'Had kunnen' dus![]()
![]()
Natuurlijk nietquote:
Jawel, maar ik bijf de boom kaal vinden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
Zie je niet dat het een grote kerstbal is waar een boompje inzit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |