Heel sober. Belastinggeld enzo...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
@ k_man, als de baas dan maar wat doet
Tsss...lullig voor jequote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Heel sober. Belastinggeld enzo...![]()
vandaar dat mijn baas het vermoedelijk van zwart geld doet...uhm...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef k_man het volgende:
Nee hoor, heel terecht. Van belastinggeld luxe kerstpakketten aan gaan schaffen is niet erg integer.
Serieus? Lekker momentquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef Mauro het volgende:
Ik heb als kerstpakket van mijn baas ontslag gekregen
Ach, zat er al aan te komen en is in goed overleg geweest.quote:
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh all
nog een paar uurtjes en dan lekker Kerst vieren
vanmiddag 4 visschalen maken
Hoi Xilquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen vanaf school weer![]()
Hoi Puckzzz en Marjo!
Hoi!quote:
Nee ik zal braaf er van genietenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
@ h-master, niet alles tegelijk naar binnen gooien he? doe ik ook niet
Werd je afgeleidt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee ik zal braaf er van genieten![]()
Goedemorgen trouwens allenBehalve voor het blondje van het naastgelegen kantoor. Die reed ik bijna uit haar korte rokje.
![]()
Ze stond precies op de plek van de parkeerplaats van hun kantoor, waar ik altijd stop om de auto in z'n achteruit te zetten en in te draaien naast de auto van mijn collega.. EN een VW-Vento met een Rolls-Royce miep op de neus vin'k zo lelijk.quote:
Maar werd je nou afgeleid door het korte rokje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
EN een VW-Vento met een Rolls-Royce miep op de neus vin'k zo lelijk.![]()
![]()
Ja en nee. Ja, ik dacht nog "Het is sterfenskoud en jij loopt er zo bij??" Nee, ik rem niet voor loslopend wild.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar werd je nou afgeleid door het korte rokje?
Mogguh luitjes
Ik denk eerder een volledige ontbijtkoek van Wieger Ketelapperquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
Kort rokje met dit weer? Die is echt blond of heeft zin in een koekje
Goedemorgen P.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog komt net zijn bed uit
Toch lekker...zo'n vrije dag![]()
Zo eerst maar eens boodschappenlijstjes gaan maken voor de kerst en zo en dan boodschappen doen
Maar eerst de belangrijke dingen....ontbijt
Ja had ook tien minuten voor het eind van de vergadering kunnen zeggen dat je een belangrijke afspraak hadquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Xil en HM2
Zo mijn nieuwe PC eens op gaan halenDoor het stelletje onverlaten wat gister nog 1,5 uur na de deadline vrolijk doorging met vergaderen was ik vijf minuten te laat bij de winkel
jij gaat dus ook leuk spelen met je nieuwe pcquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Xil en HM2
Zo mijn nieuwe PC eens op gaan halenDoor het stelletje onverlaten wat gister nog 1,5 uur na de deadline vrolijk doorging met vergaderen was ik vijf minuten te laat bij de winkel
De grote baas zat erbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja had ook tien minuten voor het eind van de vergadering kunnen zeggen dat je een belangrijke afspraak had![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jij gaat dus ook leuk spelen met je nieuwe pc
is dat echt zo of doen ze jou dat geloven zodat ze zelf minder hoeven te doen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De grote baas zat erbij![]()
En daarnaast....ik moet het verhaal toch een beetje in goede banen leiden
Helaas ben ik de enige die functioneel en technisch een totaaloverzicht heeft van de inrichting
Fijn is dat hoor
![]()
Als jij alles in goede banen moet leiden, dan had je de vergadering ook beter kunnen leidenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De grote baas zat erbij![]()
En daarnaast....ik moet het verhaal toch een beetje in goede banen leiden
Helaas ben ik de enige die functioneel en technisch een totaaloverzicht heeft van de inrichting
Fijn is dat hoor
![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is dat echt zo of doen ze jou dat geloven zodat ze zelf minder hoeven te doen?
Nee joh...dat is voor de managersquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als jij alles in goede banen moet leiden, dan had je de vergadering ook beter kunnen leiden![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 pimpte pea4fun haar kerstpakket:
na een jaar al?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziet er nog bruikbaar uit allemaal
Ik heb wel eens een kerstpakket gekregen waarvan we na een jaar de hele zooi weg konden mikken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
na een jaar al?
dat spul is toch altijd tot in den eeuwigheid houdbaar?
Die twee maanden salaris vond ik een beter ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef Mauro het volgende:
En nu niet zeuren over scheve horizon oid. Deze is met mijn foon gemaakt.
Heeft jouw baas een hekel aan zijn personeel ofzo??quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:59 schreef Mauro het volgende:
Mijn kerstpakket:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/Photo-0007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Een pizzadoos met 4 schaaltjes
Ik denk het:quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft jouw baas een hekel aan zijn personeel ofzo??![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef Mauro het volgende:
Ik heb als kerstpakket van mijn baas ontslag gekregen
Vorig jaar kregen we een soort van plankje ter grootte van een dienblad (de lengte) maar de breedte was maar éénderde. Ook zo'n nuttig kado.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die twee maanden salaris vond ik een beter ideehoewel de reden best droevig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |