quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Groningen? Hebben ze daar verstand van muziek?
Ik heb het over Groningen, niet Groningnquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef HMaster-II het volgende:
Groningn staat wel bekend als de provincie met de betere metal-bands jaah.. Gisteren ook weer fijn neer Vera geweest voor een leuk avondje metal
![]()
Wees blij dat hij het op zijn Gronings voluit schrijft. Normaal volstaan ze met Grun.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb het over Groningen, niet Groningn
quote:
Ze hebben best wel veel leuke T-shirts....quote:
Wie is "ze"?quote:Op zondag 25 december 2005 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze hebben best wel veel leuke T-shirts....
[afbeelding]
Niet "is" maar "zijn". "Ze" zijn in dit geval een internetwinkel:quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
Wie is "ze"?
Volgens mij is het vandaag 1e Kerstdag?quote:Op zondag 25 december 2005 00:08 schreef Jelleee het volgende:
Word ik weer achtergelaten![]()
Kga wel counterstriken![]()
Tot vandaag, en vrolijke 2e kerstdag! (toch?)
fijne kerst eL. en veel plezier op wintersport!quote:Op zondag 25 december 2005 14:34 schreef eL. het volgende:
Ja fijne kerst allemaal !
Trouwens nog mensen met tips voor fotograferen op de wintersport ? Ik weet dat ik een bos accu's mee moet nemen en dat ik moet overbelichten .... En dat ik niet moet vallen.
Ik loop dus een dag achter voor, ik dacht dat het nu al 2e kerstdag was :/quote:Op zondag 25 december 2005 23:41 schreef Xilantof het volgende:
Hopelijk heeft iedereen beetje leuke 1ste kerstdag gehad?
Dat valt wel mee, 1,75 Gb. Maar ik kan ze elke dag leegtrekken ivm computer.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Xilantof het volgende:
fijne kerst eL. en veel plezier op wintersport!
Genoeg mb's/gb's op zak?
owh kijk, das mooi!quote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, 1,75 Gb. Maar ik kan ze elke dag leegtrekken ivm computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |