bedoelde nu dan welquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef Morwen het volgende:
Wat nu dan we![]()
En vergeet Haaksbergen niet![]()
![]()
*noteert datum en tijd en gaat nu echtquote:Op woensdag 21 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bedoelde nu dan wel
btw eerste SC dat ik open![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
*noteert datum en tijd en gaat nu echt![]()
Tot morgen![]()
nahjah bijna elke exit ging met stille trom, toen Linda ging gilde ik nog Nee in een lege ruimte, toen Rob ging riep ik Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar als mini gaat winnen ?? oh god nee dat is te wreedquote:Op woensdag 21 december 2005 02:41 schreef Lamon het volgende:
Als de nachtelijke activiteiten van de laatste weken enige indicatie zijn, eindigt deze BB met een stille trom in plaats van een knal.
Zoveel is duidelijk.
Als Mini-Me gaat winnen is het hetzelfde als Pasen en Pinksteren op 1 dag zou vallenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nahjah bijna elke exit ging met stille trom, toen Linda ging gilde ik nog Nee in een lege ruimte, toen Rob ging riep ik Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar als mini gaat winnen ?? oh god nee dat is te wreed![]()
nou ik vrees met grote vrezen dat volgend jaar pasen en pinksteren op een dag vallen, en dat varkens kunnen vliegen, en dat de hel gaat bevriezenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Mini-Me gaat winnen is het hetzelfde als Pasen en Pinksteren op 1 dag zou vallen
Hetzelfde als nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wat ga jij na BB doen Lamon???
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Manu82 het volgende:
Als Mini-Me gaat winnen is het hetzelfde als Pasen en Pinksteren op 1 dag zou vallen
goeiemorgen!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:55 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allen! nog steeds rust in aalsmeer?
(naja als ik niet hoefde te werken sliep ik ook nog!)
ben nog even de SC aan het doorworstelen. Maar lees eigenlijk alleen maar dat Lieske irritant aanwezig was. What else is new...quote:Op woensdag 21 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
D'r is gisteren niet veel meer gebeurd ?
grrr. fok lag er helemaal uit!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:41 schreef Sassefras het volgende:
nou, als dit tempo aangehouden wordt..... duurt het nog wel even...
Idem, het zou toch doodzonde zijn als het niet luktequote:Op woensdag 21 december 2005 09:35 schreef bb-millie het volgende:
Ik help wel even om de 1000 te halen, maar dat lukt vast wel met morgen erbij toch?
Op 1 tje na welquote:Op woensdag 21 december 2005 09:49 schreef Fling het volgende:
Zijn ze al wakker?
En die ene is? Alsof ik het moet vragen...quote:
Ze zijn nu allemaal klaarwakker. Roel wou er eerst niets van weten maar de haan bleef maar doorblèren.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef bb-millie het volgende:
Ingrid was ff der bed uitgekomen, maar ging weer snel terug.... aldus de streamverslagen...
verrasing hij is der uitquote:Op woensdag 21 december 2005 09:51 schreef Fling het volgende:
[..]
En die ene is? Alsof ik het moet vragen...
De afspraak was toch dat BB-forum na de finale, 1 week nog zou open blijven? Het is uiteraard wel mooi om die 1000 topics vóór het einde van de liveuitzending morgen te halenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
maar het bb forum blijft zeker wel open na morgen nu al die sms-fraude dingen aan de kaak gesteld worden?![]()
ligt echt iedereen nog in bed nu?
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bedoelde nu dan wel
btw eerste SC dat ik open![]()
![]()
![]()
Moet jij het After-servival-topic niet even omhoogstuwen in de lijst? Dat is toch jouw ochtendpleziertje?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Dat wordt vast weer afgeraffeld, lekker met die Ruud met z'n halve teksten.
ja die 1000 ste, dat moet gewoon voor het einde!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De afspraak was toch dat BB-forum na de finale, 1 week nog zou open blijven? Het is uiteraard wel mooi om die 1000 topics vóór het einde van de liveuitzending morgen te halen![]()
Leuk...die BB-bewoners mentaliteitquote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 15 topics in 36 uur, inclusief de nacht
Dat redden we nooit, zullen we maar stoppen
Goeiemorgen Demins. Zou ik graag doen, maar ik werk 's woensdags alleen op de morgen, en ik moet nog wat notulen uitwerken, activeer jij die lamzakken maar.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef demins het volgende:
[..]
Moet jij het After-servival-topic niet even omhoogstuwen in de lijst? Dat is toch jouw ochtendpleziertje?![]()
Goedemorgen trouwens allemaal!![]()
Ach, joh, dat spammen we als het moet in een half uurtje vol!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe wou je dat in een half uurtje doen dan ?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, joh, dat spammen we als het moet in een half uurtje vol!![]()
ruud is lief!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Dat wordt vast weer afgeraffeld, lekker met die Ruud met z'n halve teksten.
Ik kan me voorstellen dat dat hulpeloze gestuntel van hem moederlijke gevoelens wakker maakt in de toeschouwer, maar lief ???quote:
Ik vind Ruud erg lief! altijd al gevonden...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat hulpeloze gestuntel van hem moederlijke gevoelens wakker maakt in de toeschouwer, maar lief ???
Lief istie niet. Echt niet.
![]()
Ja. Ik vin Bridget veeeellll leuker.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Ruud erg lief! altijd al gevonden...
Sorry, ben fan. Vind hem erg grappig in al zijn onbeholpen gestuntel (waarvan ik hem verdenk de helft te faken) En zijn gevatte opmerkingen zijn zoooo grappig. Maar smaken verschillen gelukkig
![]()
Hoi hondje! Ja normaal gesproken lig ik er ook nog in om deze tijd. Zal wel zijn dat we niks willen missen van de zinderende gebeurtenissen die zich de komende 36 uur voor ons aller ogen zullen ontvouwen. Of zoiets.quote:
*profiel PH52 checkt*quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja. Ik vin Bridget veeeellll leuker.![]()
Heeft BB zich daar ooit aan gehouden dan? ik kan iedereen Roel en Lieske uittekenen in die dingenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:25 schreef Sassefras het volgende:
moeten lieske en roel zich niet gaan aankleden? of is de badjassen regel van de baan?
Hahaha dan moet je Joost in zijn onderbroek ook uit kunnen tekenen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeft BB zich daar ooit aan gehouden dan? ik kan iedereen Roel en Lieske uittekenen in die dingen
Lieske is er erg aan gehecht en wil ´dat ding´ zelfs mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeft BB zich daar ooit aan gehouden dan? ik kan iedereen Roel en Lieske uittekenen in die dingen
do i look like i care?? Ever?quote:
Bridget naakt in de Playboyquote:
*mental wipe*quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hahaha dan moet je Joost in zijn onderbroek ook uit kunnen tekenen.![]()
Heeft díe ook eens wat!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
do i look like i care?? Ever?![]()
maar koop m zeker voor manlief..
ik denk, maak m zelf niet....quote:
Ik doe 't graag voor je!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk, maak m zelf niet....![]()
![]()
![]()
Ik zou willen dat iedereen eens zou stoppen met huilen over die 1000 topics. Afgezien van het feit dat het volkomen onboeiend is halen we dat makkelijk. Op een 'normale' slechte donderdag gaan er al 15 topics doorheen, en op de finaleavond worden dat er zo 20.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
ja pinball, goed pinballquote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen eens zou stoppen met huilen over die 1000 topics. Afgezien van het feit dat het volkomen onboeiend is halen we dat makkelijk. Op een 'normale' slechte donderdag gaan er al 15 topics doorheen, en op de finaleavond worden dat er zo 20.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen eens zou stoppen met huilen over die 1000 topics. Afgezien van het feit dat het volkomen onboeiend is halen we dat makkelijk. Op een 'normale' slechte donderdag gaan er al 15 topics doorheen, en op de finaleavond worden dat er zo 20.
Waar zijn alle naakte borsten gebleven...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef cuall het volgende:
Heet filmpje van de Talpa site
http://www.talpa.tv/web/s(...)89/typeofpage=51230#
Maar ik ben wel eventjes weg nou, heb je daar rekening mee gehouden?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, maar wel heel veelomvattend! Ik zag trouwens wel naakte knieen, naakte ellebogen, soms volledig naakte benen. Ach, laat ik ophouden! Naakte mensen heb ik ook niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waar zijn alle naakte borsten gebleven...![]()
Scanman en regenworm zijn weg, daar houd ik rekening mee ja. Maar die 2 posts van jou zijn ook belangrijk hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:47 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik ben wel eventjes weg nou, heb je daar rekening mee gehouden?![]()
Ik denk dat Pinball gelijk heeft! We halen het!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we maar gewoon stoppen, dit halen we gewoon echt niet![]()
Ah, sorry nu snap ik het.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
denk dat peter 6000 even op bewonersmode stond.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, sorry nu snap ik het.![]()
Lieskemode, in dit geval.
Anderhalf uur is bijna een normale Live, belachelijk dat ze er niet meer een 'feestje' van maken, met een echt hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Fling het volgende:
Ik zie dat de finale morgenavond maar 1,5 uur duurt, min of meer een gewone live-uitzending dus. In voorgaande edities was het altijd tot laat in de avond en werd tegen middernacht de winnaar pas een keer naar buiten gehaald. Beetje jammer dat het nu allemaal zo snel moet, ik had me echt ingesteld op een paar uur vermaak!
Ik vraag me ook af hoe hoog het tempo moet liggen om vier exits en highlights etc in 1,5 uur te proppen...
Ik zwaai niet.quote:
tja, dit is echt een domper zo...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Anderhalf uur is bijna een normale Live, belachelijk dat ze er niet meer een 'feestje' van maken, met een echt hoogtepunt.![]()
Ik verwacht er eerlijk gezegd ook niet zoveel van... hopelijk bewijzen ze ons het tegendeel.
Mogguh, mensen.![]()
welke? die zwarte zwarte zwarte of zwarte?quote:
Precies, zo wil ik het! Nu weet je dat de eerste om kwart voor 9 al in de studio zit...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dit is echt een domper zo...
ik zie nog Bart naar buiten rennen door een haag van vuurwerk. Dat was nog eens een finale..![]()
Joost: heb je al in de oven gekekenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
welke? die zwarte zwarte zwarte of zwarte?![]()
Ja, ik vind dat Joost best effe in Roel zijn kast kan kijkenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
welke? die zwarte zwarte zwarte of zwarte?![]()
In Hengeloooo ook! Toevallig!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn hebben we ook een Hema
Hoi Hoiquote:
Lieske: Wist je dat je vanuit Apeldoorn zó met de trein naar Groningen kan? Leuk hoor, Groningen. Huize Pijper staat ook in Groningen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn hebben we ook een Hema
Ik was een keer in Hengelo, en toen gingen we naar Groningen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was een keer in Hengelo, en toen gingen we naar Groningen.
De Cinzanotoren!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef PH52 het volgende:
En dan dat drankgebruik daar in Greuningnn > Ze hebben er zelfs een toren naar een drankenmerk genoemd, kan je nagaan!![]()
Inderdaad, daar heb ik nooit bij stil gestaan:de Groningers zijn trots op hun drankgebruik. Daarom hebben ze hun Grote Markt toren vernoemd.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef PH52 het volgende:
En dan dat drankgebruik daar in Greuningnn > Ze hebben er zelfs een toren naar een drankenmerk genoemd, kan je nagaan!![]()
Vast demins, vast...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef demins het volgende:
Hoi CW, ben jij het modje 'that makes my day'?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:10 schreef cuall het volgende:
Ik ga ff kijken of de Hema er nog staat![]()
Tot later![]()
Modjes maken al onze dagen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef demins het volgende:
Hoi CW, ben jij het modje 'that makes my day'?![]()
![]()
![]()
Nou, daar is anders nog niks van te merken! Zijn jullie niet verplicht om terug te lezen als je een topic binnenvalt?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:12 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, daar is anders nog niks van te merken! Zijn jullie niet verplicht om terug te lezen als je een topic binnenvalt?![]()
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou Ingrid als ze 50 is nog steeds duimen?
[lieskemode/]nou vrienden van mijn ouders en daar de zoon van en diens vriendin duimt ook nog steeds. En ze woont in Groningen,[/Lieskemode]quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou Ingrid als ze 50 is nog steeds duimen?
Ik weet nu ook waarom zijn ouders Josti Josti genoemd hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Manu82 het volgende:
Zet ik de streams net aan en zie ik de Josti band optreden. Ik zou hem echt meteen een knal voor zijn kop geven als hij daar zo bezig blijft.
er zit toch 350.000 in de pot? of reken ik het zandje van Naaaat niet mee??quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Knurkie het volgende:
van talpa:
20:31Big Brother: Finale
do 22-12-2005: Extra lange, spectaculaire live uitzending waarin bekend wordt wie de winnaar is van Big Brother 5 en met de hoofdprijs van 400.000 euro Kerstmis zal gaan vieren.
volgende programma staat om 22:17 geprogrameerd
Ha Bocajquote:
Owja, ze krijgen nog een opdracht, toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zit toch 350.000 in de pot? of reken ik het zandje van Naaaat niet mee??
dan weet BB dus al zeker dat ze die wel gaan halen... Hard hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Owja, ze krijgen nog een opdracht, toch?
Zet er dan ook de optie bij dat ze hem dumpt als hij wel wint en zij er met het geld vandoor gaatquote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Manu82 het volgende:
Ik had verdomme al koppijn toen ik wakker werd en nu gaat die klootmongool liedjes zingen. Wat een dorpsgek. Zou hij morgen ook zo voor Brennie gaan staan?
Btw. Zullen we een pool opzetten hoe lang het duurt voordat Brennie Joost dumpt als hij niet wint...
Ja FD2 was leuk... Die politieman heeft ook gespeeld in Lois & Clark (superman)quote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha BocajIk las in het gesloten topic dat je FD2 leuk vond... mooi zo. Nu wachten tot FD3.
ik snap de brenda antipathie niet zo.ze is volgens mij het tegenovergestelde van Joost, en dus een beetje kameraschuw. Volgens mij is ze verder wel lief hoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zet er dan ook de optie bij dat ze hem dumpt als hij wel wint en er met het geld vandoor gaat![]()
Dat wordt een eitje-opdracht. Ach, van mij mag het, zo vlak voor het einde. Als het maar leuk wordt om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan weet BB dus al zeker dat ze die wel gaan halen... Hard hoor![]()
het is het prijzengeld wat Bart in totaal gekregen heeft... over inflatie gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje-opdracht. Ach, van mij mag het, zo vlak voor het einde. Als het maar leuk wordt om naar te kijken.
Ze hebben toch een keer een vraag gehad: Wat zou je doen met een kwart miljoen... dat was toch vóór de zandopdracht van Naat of vergis ik mij nuquote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit nu 250.000 euro in de pot:
--gegarandeerd 100.000
--rookopdracht
--fitnessopdracht in de live
--zandopdracht Nath
Er komt nog één 50.000 euro opdracht, maar zaterdagnacht werd door BB al min of meer aangegeven dat de bewoners zich daar geen zorgen over hoeven te maken
Of het blijft zo... want de kluis is weggehaald... dus het geld kan er niet bij gestopt wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje-opdracht. Ach, van mij mag het, zo vlak voor het einde. Als het maar leuk wordt om naar te kijken.
dan zou er dus maar 3 ton inzitten. Hoe komen ze dan aan 4 ton in de aankondiging (zie post Knurkie)quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hebben toch een keer een vraag gehad: Wat zou je doen met een kwart miljoen... dat was toch vóór de zandopdracht van Naat of vergis ik mij nu
Moggûh.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef fontijntje het volgende:
Goedemorgen allen. Ik wil ook mijn steentje bijdragen om de 1000 SC's te halen. Vanaf het begin van BB5 volg ik het forum, maar post bijna nooit.
En ik ben Ingrid-fan.
Goedemorgen en welkom.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef fontijntje het volgende:
Goedemorgen allen. Ik wil ook mijn steentje bijdragen om de 1000 SC's te halen. Vanaf het begin van BB5 volg ik het forum, maar post bijna nooit.
En ik ben Ingrid-fan.
Daar kunnen we nooit genoeg van hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef fontijntje het volgende:
En ik ben Ingrid-fan.
Zal zo wel ergens in een tv-gids staan....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zou er dus maar 3 ton inzitten. Hoe komen ze dan aan 4 ton in de aankondiging (zie post Knurkie)
dan ben ik dus de enige die denkt dat ze ze verrassen met nog een ton??quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal zo wel ergens in een tv-gids staan....
Er zit 3 ton in want die vraag hadden ze op de pilaar geplakt en men zei toen dat die vraag overbodig is geworden want er zit nu 3 ton in....
Maximaal kunnen ze maar 3,5 ton winnen omdat die fietsopdracht tot 2 keer toen mislukt is....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ben ik dus de enige die denkt dat ze ze verrassen met nog een ton??
dat bijvoorbeeld de fietsopdracht ineens wél geslaagd is?
We houden hier niet zo van mensen die ons uitlachen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef fontijntje het volgende:
Ik zal het proberen een beetje goed te maken. Wel altijd met heel veel plezier jullie bijdragen gelezen en soms erg gelachen.![]()
Maar als je uitgaat van een maximumprijzengeld van 4 ton, en er zijn al 2 50.000 euro opdrachten mislukt, kom je toch op een maximum te halen bedrag van 3 ton?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maximaal kunnen ze maar 3,5 ton winnen omdat die fietsopdracht tot 2 keer toen mislukt is....
Ze verwachten vandaag/morgen nog een 50.000 opdracht....
Voordat je ons verder gaat uitlachen...het is niet zo dat wij proberen grappig te zijn. Bij ons is het gewoon een mentale kwestie. Hoe kan het ook anders als je 24/7 die lamballen in dat huis gaat volgenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef fontijntje het volgende:
Ik zal het proberen een beetje goed te maken. Wel altijd met heel veel plezier jullie bijdragen gelezen en soms erg gelachen.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voordat je ons verder gaat uitlachen...het is niet zo dat wij proberen grappig te zijn.
zo kan je het ook zien..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat van een maximumprijzengeld van 4 ton, en er zijn al 2 50.000 euro opdrachten mislukt, kom je toch op een maximum te halen bedrag van 3 ton?
Volgens mij moet je die 2 fietsopdrachten als 1 zien....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat van een maximumprijzengeld van 4 ton, en er zijn al 2 50.000 euro opdrachten mislukt, kom je toch op een maximum te halen bedrag van 3 ton?
Ze komen vast nog met verrassingen. Leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ben ik dus de enige die denkt dat ze ze verrassen met nog een ton??
dat bijvoorbeeld de fietsopdracht ineens wél geslaagd is?
Als dat zo is dan zit men dus weer op 4 ton.... Afwachten maar... 4 ton is wel veel geld... er gaat ook 1/4 belasting af... nog steeds 3 ton = 660.000 guldenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo kan je het ook zien..
maar er is bekend dat er nóg een 50.000 opdraxht zou komen. En mijn achterdochtige geest gaat er vanuit dat er nog ergens 50.000 euro "uit de lucht valt"...![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef Dropkick het volgende:
Ohw shit verkeerde huis
[afbeelding]
Roel wordt denk ik slapend rijkquote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zit men dus weer op 4 ton.... Afwachten maar... 4 ton is wel veel geld... er gaat ook 1/4 belasting af... nog steeds 3 ton = 660.000 gulden
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef Muerte het volgende:
Speciaal voor de mensen die Roel ook weleens verticaal willen zien:
[afbeelding]
Ik gun het Ingrid meer... ze moet dan wel begeleiding hebben want anders is het geld zo op ben ik bang... bij Roel ook trouwens.... Ik denk dat Joost er het best mee om kan gaan.... en bij Lies zullen de ouders het wel inpikken!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Roel wordt denk ik slapend rijk![]()
![]()
![]()
Het zijn dus brutobedragen?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zit men dus weer op 4 ton.... Afwachten maar... 4 ton is wel veel geld... er gaat ook 1/4 belasting af... nog steeds 3 ton = 660.000 gulden
Tja, dat is Holland...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het zijn dus brutobedragen?
Met kansspelbelasting die er nog af moet
En volgend jaar vermogensbelasting
En het jaar daarna nog een keer.
En dan is het op.
Heeft de winnaar / winnares toch twee jaar kunnen genieten![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, oké...
ik ga nu ff mijn kindjes van school halen. hopelijk later nog wat tijd om te posten!
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet mee eens, Brenda zal het geld van Joost direct inpikken. Lieske gaat naar Groningen en word daar een paar weken achter elkaar klotezat op de studentfeestjes die ze zelf organiseerd en wordt compleet uitgewoond door de Grongingse jongetjes. Ik denk dat Ingrid en Roel er wel mee weten om te gaan. Wat mij betreft mag Roel dan winnen, en anders wordt hij 2e...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik gun het Ingrid meer... ze moet dan wel begeleiding hebben want anders is het geld zo op ben ik bang... bij Roel ook trouwens.... Ik denk dat Joost er het best mee om kan gaan.... en bij Lies zullen de ouders het wel inpikken!
Ja dat zijn de ogen van Bridget..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef I_doubt het volgende:
Dat oog, is dat een foto van het oog van Bridget?
Denk je niet dat Roel er veel drugs van gaat kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet mee eens, Brenda zal het geld van Joost direct inpikken. Lieske gaat naar Groningen en word daar een paar weken achter elkaar klotezat op de studentfeestjes die ze zelf organiseerd en wordt compleet uitgewoond door de Grongingse jongetjes. Ik denk dat Ingrid en Roel er wel mee weten om te gaan. Wat mij betreft mag Roel dan winnen, en anders wordt hij 2e...
Zou ook kunnen... Ik kan Brenda niet zo peilen...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet mee eens, Brenda zal het geld van Joost direct inpikken. Lieske gaat naar Groningen en word daar een paar weken achter elkaar klotezat op de studentfeestjes die ze zelf organiseerd en wordt compleet uitgewoond door de Grongingse jongetjes. Ik denk dat Ingrid en Roel er wel mee weten om te gaan. Wat mij betreft mag Roel dan winnen, en anders wordt hij 2e...
Er zit nu dus 2,5 ton in en ik heb een vermoeden dat ze worden gematst en nog wat geld krijgen voor de gefietste uren omdat er bij de fietsopdracht werd vermeld dat men ¤1000,- per (fiets)uur zou krijgen.quote:Nathalie mag het zand wegen. Ze wordt geassisteerd door alle mede-Bewoners. Als ze het zand overgiet, geeft de teller niet meer dan 17 gram aan. “Kom op, Naatje”, moedigt Joost haar aan. “Het zit allemaal aan mijn handen gekleefd.” Na wat wrijven en vegen, springt de teller op 18 gram en de Bewoners barsten in een luid gejuich uit. “Ik heb zelfs nog over”, geeft Nathalie toe. De pot bevat nu 250.000 euro.
En in Playboy zullen we die andere ogen gaan zien!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja dat zijn de ogen van Bridget..
[afbeelding]
Hij zal heus wel een jointje roken ja, maar om nou altijd mensen die incidenteel drugs gebruiken meteen verslaafden te noemen of te impliceren dat ze niks anders met het geld doen gaat mij te ver.....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk je niet dat Roel er veel drugs van gaat kopen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij zal heus wel een jointje roken ja, maar om nou altijd mensen die incidenteel drugs gebruiken meteen verslaafden te noemen of te impliceren dat ze niks anders met het geld doen gaat mij te ver.....
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En in Playboy zullen we die andere ogen gaan zien!![]()
Zat meer hier aan te denken...quote:
Hmmm..! Mag je wel eens naar laten kijken, ziet er knap opgezwollen uit, kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zat meer hier aan te denken...
[afbeelding]
Nee die kijkt gewoon goed uit d'r ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmmm..! Mag je wel eens naar laten kijken, ziet er knap opgezwollen uit, kan nooit goed gaan.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef I_doubt het volgende:
Zoek de verschillen
Links (voor de lezer recht): de patagonische zee olifant
Rechts (voor de lezer links): een bekende BB bewoner
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef I_doubt het volgende:
2 plaatjes
Zoek de verschillen
Dat noem ik nog eens een Lieske-instellingquote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo? Voel je je genaaid dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Okee, dan maak ik de grap wel...
Lieske is heel goed in naaien
[afbeelding]
Bevalt het een beetje?quote:
Ga je nu je zelf quoten?quote:
psies, halen we makkelijk, als we even typen tijdens de uitzendingen en alles komt het allemaal goed..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een Lieske-instelling![]()
Ik vergis me nog wel eens in de quote en edit button, newbie hequote:
Anders gooien we er een zinloze zwaai spambot tegen aanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
psies, halen we makkelijk, als we even typen tijdens de uitzendingen en alles komt het allemaal goed..
Ok, het is je vergeven, noob!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in de quote en edit button, newbie he![]()
[afbeelding]
quote:
Eet ze.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten, tot later allemaal
Smakelijk eten.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten, tot later allemaal
Superquote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef I_doubt het volgende:
Zoek de verschillen
Gewoon inkomensbelasting, geen kansspelbelasting. Het geldt voor de bewoners als inkomen. Net als de dagvergoedingen e.d.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het zijn dus brutobedragen?
Met kansspelbelasting die er nog af moet
Dat loopt wel los hoor, zoveel is de vermogensbelasting nou ook weer niet. Als je het een beetje fastoenlijk vastzet compenseer je dat al ruim.quote:En volgend jaar vermogensbelasting
En het jaar daarna nog een keer.
En dan is het op.
Thnx voor de info.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon inkomensbelasting, geen kansspelbelasting. Het geldt voor de bewoners als inkomen. Net als de dagvergoedingen e.d.
[..]
Dat loopt wel los hoor, zoveel is de vermogensbelasting nou ook weer niet. Als je het een beetje fastoenlijk vastzet compenseer je dat al ruim.
Eet smakelijk (geen zwaai smiley anders staat hoeperdepoep CW op de stoep)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben eventjes weg ga even wat eten [afbeelding] tot zo![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Eet smakelijk (geen zwaai smiley anders staat hoeperdepoep CW op de stoep)
z'n eigen kerstboompje??quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef I_doubt het volgende:
Roel kan opgewonden raken door naar een kerstboom te kijken![]()
Komt net uit Joost z'n mondquote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef cuall het volgende:
[..]
is dit eetbaar
![]()
Wil het niet weten![]()
Gatverdamme. Wat is dat voor zooi.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Snaptnix, hoe draait je nieuwe labje?
Joostbroodquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatverdamme. Wat is dat voor zooi.![]()
Wilde net gaan eten, maar heb ineens geen honger meer
Het ziet er wel heel smerig uit.quote:
Joost kneed het deeg voor het brood op zijn geheel eigen manier.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef cuall het volgende:
[..]
is dit eetbaar
![]()
Wil het niet weten![]()
Happy Snappy !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Draait als een zonnetje. Ben weer helemaal happy![]()
Hou het maar liever op m'n eigen brood dan. Dit ziet er niet uit of het ooit eetbaar gaat worden.quote:
Deeeeeeee Josti-boterhamquote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Joost kneed het deeg voor het brood op zijn geheel eigen manier.![]()
[afbeelding]
Ik zou er in ieder geval geen hap van eten!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef I_doubt het volgende:
Dat wordt een klef brood.
Moet meer meel bij
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Draait als een zonnetje. Ben weer helemaal happy![]()
Volgens mij wordt inkomstenbelasting geheven over een regelmatige bron van inkomstenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon inkomensbelasting, geen kansspelbelasting. Het geldt voor de bewoners als inkomen. Net als de dagvergoedingen e.d.
[..]
Dat loopt wel los hoor, zoveel is de vermogensbelasting nou ook weer niet. Als je het een beetje fastoenlijk vastzet compenseer je dat al ruim.
Dat koffertje is morgenavond 3 kilo lichter.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat Lieske haar hoofd weer plamuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |