Ok, het is je vergeven, noob!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in de quote en edit button, newbie he![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef Muerte het volgende:
Speciaal voor de mensen die Roel ook weleens verticaal willen zien:
[afbeelding]
quote:
Eet ze.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten, tot later allemaal
Smakelijk eten.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten, tot later allemaal
Superquote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef I_doubt het volgende:
Zoek de verschillen
Links (voor de lezer recht): de patagonische zee olifant
Rechts (voor de lezer links): een bekende BB bewoner
Gewoon inkomensbelasting, geen kansspelbelasting. Het geldt voor de bewoners als inkomen. Net als de dagvergoedingen e.d.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het zijn dus brutobedragen?
Met kansspelbelasting die er nog af moet
Dat loopt wel los hoor, zoveel is de vermogensbelasting nou ook weer niet. Als je het een beetje fastoenlijk vastzet compenseer je dat al ruim.quote:En volgend jaar vermogensbelasting
En het jaar daarna nog een keer.
En dan is het op.
Thnx voor de info.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon inkomensbelasting, geen kansspelbelasting. Het geldt voor de bewoners als inkomen. Net als de dagvergoedingen e.d.
[..]
Dat loopt wel los hoor, zoveel is de vermogensbelasting nou ook weer niet. Als je het een beetje fastoenlijk vastzet compenseer je dat al ruim.
Eet smakelijk (geen zwaai smiley anders staat hoeperdepoep CW op de stoep)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben eventjes weg ga even wat eten [afbeelding] tot zo![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Eet smakelijk (geen zwaai smiley anders staat hoeperdepoep CW op de stoep)
z'n eigen kerstboompje??quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef I_doubt het volgende:
Roel kan opgewonden raken door naar een kerstboom te kijken![]()
Komt net uit Joost z'n mondquote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef cuall het volgende:
[..]
is dit eetbaar
![]()
Wil het niet weten![]()
Gatverdamme. Wat is dat voor zooi.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Snaptnix, hoe draait je nieuwe labje?
Joostbroodquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatverdamme. Wat is dat voor zooi.![]()
Wilde net gaan eten, maar heb ineens geen honger meer
Het ziet er wel heel smerig uit.quote:
Joost kneed het deeg voor het brood op zijn geheel eigen manier.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef cuall het volgende:
[..]
is dit eetbaar
![]()
Wil het niet weten![]()
Happy Snappy !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Draait als een zonnetje. Ben weer helemaal happy![]()
Hou het maar liever op m'n eigen brood dan. Dit ziet er niet uit of het ooit eetbaar gaat worden.quote:
Deeeeeeee Josti-boterhamquote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Joost kneed het deeg voor het brood op zijn geheel eigen manier.![]()
[afbeelding]
Ik zou er in ieder geval geen hap van eten!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef I_doubt het volgende:
Dat wordt een klef brood.
Moet meer meel bij
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Draait als een zonnetje. Ben weer helemaal happy![]()
Volgens mij wordt inkomstenbelasting geheven over een regelmatige bron van inkomstenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon inkomensbelasting, geen kansspelbelasting. Het geldt voor de bewoners als inkomen. Net als de dagvergoedingen e.d.
[..]
Dat loopt wel los hoor, zoveel is de vermogensbelasting nou ook weer niet. Als je het een beetje fastoenlijk vastzet compenseer je dat al ruim.
Dat koffertje is morgenavond 3 kilo lichter.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat Lieske haar hoofd weer plamuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |