Ik zwaai niet.quote:
tja, dit is echt een domper zo...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Anderhalf uur is bijna een normale Live, belachelijk dat ze er niet meer een 'feestje' van maken, met een echt hoogtepunt.![]()
Ik verwacht er eerlijk gezegd ook niet zoveel van... hopelijk bewijzen ze ons het tegendeel.
Mogguh, mensen.![]()
welke? die zwarte zwarte zwarte of zwarte?quote:
Precies, zo wil ik het! Nu weet je dat de eerste om kwart voor 9 al in de studio zit...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dit is echt een domper zo...
ik zie nog Bart naar buiten rennen door een haag van vuurwerk. Dat was nog eens een finale..![]()
Joost: heb je al in de oven gekekenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
welke? die zwarte zwarte zwarte of zwarte?![]()
Ja, ik vind dat Joost best effe in Roel zijn kast kan kijkenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
welke? die zwarte zwarte zwarte of zwarte?![]()
In Hengeloooo ook! Toevallig!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn hebben we ook een Hema
Hoi Hoiquote:
Lieske: Wist je dat je vanuit Apeldoorn zó met de trein naar Groningen kan? Leuk hoor, Groningen. Huize Pijper staat ook in Groningen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn hebben we ook een Hema
Ik was een keer in Hengelo, en toen gingen we naar Groningen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was een keer in Hengelo, en toen gingen we naar Groningen.
De Cinzanotoren!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef PH52 het volgende:
En dan dat drankgebruik daar in Greuningnn > Ze hebben er zelfs een toren naar een drankenmerk genoemd, kan je nagaan!![]()
Inderdaad, daar heb ik nooit bij stil gestaan:de Groningers zijn trots op hun drankgebruik. Daarom hebben ze hun Grote Markt toren vernoemd.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef PH52 het volgende:
En dan dat drankgebruik daar in Greuningnn > Ze hebben er zelfs een toren naar een drankenmerk genoemd, kan je nagaan!![]()
Vast demins, vast...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef demins het volgende:
Hoi CW, ben jij het modje 'that makes my day'?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:10 schreef cuall het volgende:
Ik ga ff kijken of de Hema er nog staat![]()
Tot later![]()
Modjes maken al onze dagen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef demins het volgende:
Hoi CW, ben jij het modje 'that makes my day'?![]()
![]()
![]()
Nou, daar is anders nog niks van te merken! Zijn jullie niet verplicht om terug te lezen als je een topic binnenvalt?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:12 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, daar is anders nog niks van te merken! Zijn jullie niet verplicht om terug te lezen als je een topic binnenvalt?![]()
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou Ingrid als ze 50 is nog steeds duimen?
[lieskemode/]nou vrienden van mijn ouders en daar de zoon van en diens vriendin duimt ook nog steeds. En ze woont in Groningen,[/Lieskemode]quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou Ingrid als ze 50 is nog steeds duimen?
Ik weet nu ook waarom zijn ouders Josti Josti genoemd hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Manu82 het volgende:
Zet ik de streams net aan en zie ik de Josti band optreden. Ik zou hem echt meteen een knal voor zijn kop geven als hij daar zo bezig blijft.
er zit toch 350.000 in de pot? of reken ik het zandje van Naaaat niet mee??quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Knurkie het volgende:
van talpa:
20:31Big Brother: Finale
do 22-12-2005: Extra lange, spectaculaire live uitzending waarin bekend wordt wie de winnaar is van Big Brother 5 en met de hoofdprijs van 400.000 euro Kerstmis zal gaan vieren.
volgende programma staat om 22:17 geprogrameerd
Ha Bocajquote:
Owja, ze krijgen nog een opdracht, toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zit toch 350.000 in de pot? of reken ik het zandje van Naaaat niet mee??
dan weet BB dus al zeker dat ze die wel gaan halen... Hard hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Owja, ze krijgen nog een opdracht, toch?
Zet er dan ook de optie bij dat ze hem dumpt als hij wel wint en zij er met het geld vandoor gaatquote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Manu82 het volgende:
Ik had verdomme al koppijn toen ik wakker werd en nu gaat die klootmongool liedjes zingen. Wat een dorpsgek. Zou hij morgen ook zo voor Brennie gaan staan?
Btw. Zullen we een pool opzetten hoe lang het duurt voordat Brennie Joost dumpt als hij niet wint...
Ja FD2 was leuk... Die politieman heeft ook gespeeld in Lois & Clark (superman)quote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha BocajIk las in het gesloten topic dat je FD2 leuk vond... mooi zo. Nu wachten tot FD3.
ik snap de brenda antipathie niet zo.ze is volgens mij het tegenovergestelde van Joost, en dus een beetje kameraschuw. Volgens mij is ze verder wel lief hoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zet er dan ook de optie bij dat ze hem dumpt als hij wel wint en er met het geld vandoor gaat![]()
Dat wordt een eitje-opdracht. Ach, van mij mag het, zo vlak voor het einde. Als het maar leuk wordt om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan weet BB dus al zeker dat ze die wel gaan halen... Hard hoor![]()
het is het prijzengeld wat Bart in totaal gekregen heeft... over inflatie gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje-opdracht. Ach, van mij mag het, zo vlak voor het einde. Als het maar leuk wordt om naar te kijken.
Ze hebben toch een keer een vraag gehad: Wat zou je doen met een kwart miljoen... dat was toch vóór de zandopdracht van Naat of vergis ik mij nuquote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit nu 250.000 euro in de pot:
--gegarandeerd 100.000
--rookopdracht
--fitnessopdracht in de live
--zandopdracht Nath
Er komt nog één 50.000 euro opdracht, maar zaterdagnacht werd door BB al min of meer aangegeven dat de bewoners zich daar geen zorgen over hoeven te maken
Of het blijft zo... want de kluis is weggehaald... dus het geld kan er niet bij gestopt wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje-opdracht. Ach, van mij mag het, zo vlak voor het einde. Als het maar leuk wordt om naar te kijken.
dan zou er dus maar 3 ton inzitten. Hoe komen ze dan aan 4 ton in de aankondiging (zie post Knurkie)quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hebben toch een keer een vraag gehad: Wat zou je doen met een kwart miljoen... dat was toch vóór de zandopdracht van Naat of vergis ik mij nu
Moggûh.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef fontijntje het volgende:
Goedemorgen allen. Ik wil ook mijn steentje bijdragen om de 1000 SC's te halen. Vanaf het begin van BB5 volg ik het forum, maar post bijna nooit.
En ik ben Ingrid-fan.
Goedemorgen en welkom.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef fontijntje het volgende:
Goedemorgen allen. Ik wil ook mijn steentje bijdragen om de 1000 SC's te halen. Vanaf het begin van BB5 volg ik het forum, maar post bijna nooit.
En ik ben Ingrid-fan.
Daar kunnen we nooit genoeg van hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef fontijntje het volgende:
En ik ben Ingrid-fan.
Zal zo wel ergens in een tv-gids staan....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zou er dus maar 3 ton inzitten. Hoe komen ze dan aan 4 ton in de aankondiging (zie post Knurkie)
dan ben ik dus de enige die denkt dat ze ze verrassen met nog een ton??quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal zo wel ergens in een tv-gids staan....
Er zit 3 ton in want die vraag hadden ze op de pilaar geplakt en men zei toen dat die vraag overbodig is geworden want er zit nu 3 ton in....
Maximaal kunnen ze maar 3,5 ton winnen omdat die fietsopdracht tot 2 keer toen mislukt is....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ben ik dus de enige die denkt dat ze ze verrassen met nog een ton??
dat bijvoorbeeld de fietsopdracht ineens wél geslaagd is?
We houden hier niet zo van mensen die ons uitlachen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef fontijntje het volgende:
Ik zal het proberen een beetje goed te maken. Wel altijd met heel veel plezier jullie bijdragen gelezen en soms erg gelachen.![]()
Maar als je uitgaat van een maximumprijzengeld van 4 ton, en er zijn al 2 50.000 euro opdrachten mislukt, kom je toch op een maximum te halen bedrag van 3 ton?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maximaal kunnen ze maar 3,5 ton winnen omdat die fietsopdracht tot 2 keer toen mislukt is....
Ze verwachten vandaag/morgen nog een 50.000 opdracht....
Voordat je ons verder gaat uitlachen...het is niet zo dat wij proberen grappig te zijn. Bij ons is het gewoon een mentale kwestie. Hoe kan het ook anders als je 24/7 die lamballen in dat huis gaat volgenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef fontijntje het volgende:
Ik zal het proberen een beetje goed te maken. Wel altijd met heel veel plezier jullie bijdragen gelezen en soms erg gelachen.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voordat je ons verder gaat uitlachen...het is niet zo dat wij proberen grappig te zijn.
zo kan je het ook zien..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat van een maximumprijzengeld van 4 ton, en er zijn al 2 50.000 euro opdrachten mislukt, kom je toch op een maximum te halen bedrag van 3 ton?
Volgens mij moet je die 2 fietsopdrachten als 1 zien....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je uitgaat van een maximumprijzengeld van 4 ton, en er zijn al 2 50.000 euro opdrachten mislukt, kom je toch op een maximum te halen bedrag van 3 ton?
Ze komen vast nog met verrassingen. Leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ben ik dus de enige die denkt dat ze ze verrassen met nog een ton??
dat bijvoorbeeld de fietsopdracht ineens wél geslaagd is?
Als dat zo is dan zit men dus weer op 4 ton.... Afwachten maar... 4 ton is wel veel geld... er gaat ook 1/4 belasting af... nog steeds 3 ton = 660.000 guldenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo kan je het ook zien..
maar er is bekend dat er nóg een 50.000 opdraxht zou komen. En mijn achterdochtige geest gaat er vanuit dat er nog ergens 50.000 euro "uit de lucht valt"...![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef Dropkick het volgende:
Ohw shit verkeerde huis
[afbeelding]
Roel wordt denk ik slapend rijkquote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zit men dus weer op 4 ton.... Afwachten maar... 4 ton is wel veel geld... er gaat ook 1/4 belasting af... nog steeds 3 ton = 660.000 gulden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |