Hoi Hoiquote:
Lieske: Wist je dat je vanuit Apeldoorn zó met de trein naar Groningen kan? Leuk hoor, Groningen. Huize Pijper staat ook in Groningen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn hebben we ook een Hema
Ik was een keer in Hengelo, en toen gingen we naar Groningen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was een keer in Hengelo, en toen gingen we naar Groningen.
De Cinzanotoren!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef PH52 het volgende:
En dan dat drankgebruik daar in Greuningnn > Ze hebben er zelfs een toren naar een drankenmerk genoemd, kan je nagaan!![]()
Inderdaad, daar heb ik nooit bij stil gestaan:de Groningers zijn trots op hun drankgebruik. Daarom hebben ze hun Grote Markt toren vernoemd.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef PH52 het volgende:
En dan dat drankgebruik daar in Greuningnn > Ze hebben er zelfs een toren naar een drankenmerk genoemd, kan je nagaan!![]()
Vast demins, vast...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef demins het volgende:
Hoi CW, ben jij het modje 'that makes my day'?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:10 schreef cuall het volgende:
Ik ga ff kijken of de Hema er nog staat![]()
Tot later![]()
Modjes maken al onze dagen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef demins het volgende:
Hoi CW, ben jij het modje 'that makes my day'?![]()
![]()
![]()
Nou, daar is anders nog niks van te merken! Zijn jullie niet verplicht om terug te lezen als je een topic binnenvalt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |