ik denk, maak m zelf niet....quote:
Ik doe 't graag voor je!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk, maak m zelf niet....![]()
![]()
![]()
Ik zou willen dat iedereen eens zou stoppen met huilen over die 1000 topics. Afgezien van het feit dat het volkomen onboeiend is halen we dat makkelijk. Op een 'normale' slechte donderdag gaan er al 15 topics doorheen, en op de finaleavond worden dat er zo 20.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 15 topics in 36 uur, inclusief de nacht
Dat redden we nooit, zullen we maar stoppen
ja pinball, goed pinballquote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen eens zou stoppen met huilen over die 1000 topics. Afgezien van het feit dat het volkomen onboeiend is halen we dat makkelijk. Op een 'normale' slechte donderdag gaan er al 15 topics doorheen, en op de finaleavond worden dat er zo 20.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedereen eens zou stoppen met huilen over die 1000 topics. Afgezien van het feit dat het volkomen onboeiend is halen we dat makkelijk. Op een 'normale' slechte donderdag gaan er al 15 topics doorheen, en op de finaleavond worden dat er zo 20.
Waar zijn alle naakte borsten gebleven...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef cuall het volgende:
Heet filmpje van de Talpa site
http://www.talpa.tv/web/s(...)89/typeofpage=51230#
Maar ik ben wel eventjes weg nou, heb je daar rekening mee gehouden?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, maar wel heel veelomvattend! Ik zag trouwens wel naakte knieen, naakte ellebogen, soms volledig naakte benen. Ach, laat ik ophouden! Naakte mensen heb ik ook niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waar zijn alle naakte borsten gebleven...![]()
Scanman en regenworm zijn weg, daar houd ik rekening mee ja. Maar die 2 posts van jou zijn ook belangrijk hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:47 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik ben wel eventjes weg nou, heb je daar rekening mee gehouden?![]()
Ik denk dat Pinball gelijk heeft! We halen het!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we maar gewoon stoppen, dit halen we gewoon echt niet![]()
Ah, sorry nu snap ik het.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
denk dat peter 6000 even op bewonersmode stond.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, sorry nu snap ik het.![]()
Lieskemode, in dit geval.
Anderhalf uur is bijna een normale Live, belachelijk dat ze er niet meer een 'feestje' van maken, met een echt hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Fling het volgende:
Ik zie dat de finale morgenavond maar 1,5 uur duurt, min of meer een gewone live-uitzending dus. In voorgaande edities was het altijd tot laat in de avond en werd tegen middernacht de winnaar pas een keer naar buiten gehaald. Beetje jammer dat het nu allemaal zo snel moet, ik had me echt ingesteld op een paar uur vermaak!
Ik vraag me ook af hoe hoog het tempo moet liggen om vier exits en highlights etc in 1,5 uur te proppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |