bedoelde nu dan welquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef Morwen het volgende:
Wat nu dan we![]()
En vergeet Haaksbergen niet![]()
![]()
*noteert datum en tijd en gaat nu echtquote:Op woensdag 21 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bedoelde nu dan wel
btw eerste SC dat ik open![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
*noteert datum en tijd en gaat nu echt![]()
Tot morgen![]()
nahjah bijna elke exit ging met stille trom, toen Linda ging gilde ik nog Nee in een lege ruimte, toen Rob ging riep ik Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar als mini gaat winnen ?? oh god nee dat is te wreedquote:Op woensdag 21 december 2005 02:41 schreef Lamon het volgende:
Als de nachtelijke activiteiten van de laatste weken enige indicatie zijn, eindigt deze BB met een stille trom in plaats van een knal.
Zoveel is duidelijk.
Als Mini-Me gaat winnen is het hetzelfde als Pasen en Pinksteren op 1 dag zou vallenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nahjah bijna elke exit ging met stille trom, toen Linda ging gilde ik nog Nee in een lege ruimte, toen Rob ging riep ik Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar als mini gaat winnen ?? oh god nee dat is te wreed![]()
nou ik vrees met grote vrezen dat volgend jaar pasen en pinksteren op een dag vallen, en dat varkens kunnen vliegen, en dat de hel gaat bevriezenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als Mini-Me gaat winnen is het hetzelfde als Pasen en Pinksteren op 1 dag zou vallen
Hetzelfde als nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wat ga jij na BB doen Lamon???
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Manu82 het volgende:
Als Mini-Me gaat winnen is het hetzelfde als Pasen en Pinksteren op 1 dag zou vallen
goeiemorgen!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:55 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allen! nog steeds rust in aalsmeer?
(naja als ik niet hoefde te werken sliep ik ook nog!)
ben nog even de SC aan het doorworstelen. Maar lees eigenlijk alleen maar dat Lieske irritant aanwezig was. What else is new...quote:Op woensdag 21 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
D'r is gisteren niet veel meer gebeurd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |