grrr. fok lag er helemaal uit!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:41 schreef Sassefras het volgende:
nou, als dit tempo aangehouden wordt..... duurt het nog wel even...
Idem, het zou toch doodzonde zijn als het niet luktequote:Op woensdag 21 december 2005 09:35 schreef bb-millie het volgende:
Ik help wel even om de 1000 te halen, maar dat lukt vast wel met morgen erbij toch?
Op 1 tje na welquote:Op woensdag 21 december 2005 09:49 schreef Fling het volgende:
Zijn ze al wakker?
En die ene is? Alsof ik het moet vragen...quote:
Ze zijn nu allemaal klaarwakker. Roel wou er eerst niets van weten maar de haan bleef maar doorblèren.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef bb-millie het volgende:
Ingrid was ff der bed uitgekomen, maar ging weer snel terug.... aldus de streamverslagen...
verrasing hij is der uitquote:Op woensdag 21 december 2005 09:51 schreef Fling het volgende:
[..]
En die ene is? Alsof ik het moet vragen...
De afspraak was toch dat BB-forum na de finale, 1 week nog zou open blijven? Het is uiteraard wel mooi om die 1000 topics vóór het einde van de liveuitzending morgen te halenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
maar het bb forum blijft zeker wel open na morgen nu al die sms-fraude dingen aan de kaak gesteld worden?![]()
ligt echt iedereen nog in bed nu?
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bedoelde nu dan wel
btw eerste SC dat ik open![]()
![]()
![]()
Moet jij het After-servival-topic niet even omhoogstuwen in de lijst? Dat is toch jouw ochtendpleziertje?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Dat wordt vast weer afgeraffeld, lekker met die Ruud met z'n halve teksten.
ja die 1000 ste, dat moet gewoon voor het einde!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De afspraak was toch dat BB-forum na de finale, 1 week nog zou open blijven? Het is uiteraard wel mooi om die 1000 topics vóór het einde van de liveuitzending morgen te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |