Ja. Ik vin Bridget veeeellll leuker.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Ruud erg lief! altijd al gevonden...
Sorry, ben fan. Vind hem erg grappig in al zijn onbeholpen gestuntel (waarvan ik hem verdenk de helft te faken) En zijn gevatte opmerkingen zijn zoooo grappig. Maar smaken verschillen gelukkig
![]()
Hoi hondje! Ja normaal gesproken lig ik er ook nog in om deze tijd. Zal wel zijn dat we niks willen missen van de zinderende gebeurtenissen die zich de komende 36 uur voor ons aller ogen zullen ontvouwen. Of zoiets.quote:
*profiel PH52 checkt*quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja. Ik vin Bridget veeeellll leuker.![]()
Heeft BB zich daar ooit aan gehouden dan? ik kan iedereen Roel en Lieske uittekenen in die dingenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:25 schreef Sassefras het volgende:
moeten lieske en roel zich niet gaan aankleden? of is de badjassen regel van de baan?
Hahaha dan moet je Joost in zijn onderbroek ook uit kunnen tekenen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeft BB zich daar ooit aan gehouden dan? ik kan iedereen Roel en Lieske uittekenen in die dingen
Lieske is er erg aan gehecht en wil ´dat ding´ zelfs mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeft BB zich daar ooit aan gehouden dan? ik kan iedereen Roel en Lieske uittekenen in die dingen
do i look like i care?? Ever?quote:
Bridget naakt in de Playboyquote:
*mental wipe*quote:Op woensdag 21 december 2005 10:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hahaha dan moet je Joost in zijn onderbroek ook uit kunnen tekenen.![]()
Heeft díe ook eens wat!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
do i look like i care?? Ever?![]()
maar koop m zeker voor manlief..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |