meen je niet!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Fugie het volgende:
ja he, ik denk leuk met oud en nieuw center parcs enzo..
Staat gvd dat park uit te fikke as we speak
ja lijp, dat park op de fp hebben we op geboektquote:
klotequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja lijp, dat park op de fp hebben we op geboektZal wel weer 1 en al ellende worden met die boekingen
![]()
190D Ef-Bee-Gee!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
Die Hugo, da's een goed ventje!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
Die Hugo, da's een goed ventje!
Da hejje diej dakhoaas oowk weeerquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef lipje het volgende:
leuk bakkie
Was het weer vet bij de Makro vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef lipje het volgende:
leuk bakkie
Whahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Fugie het volgende:
ja he, ik denk leuk met oud en nieuw center parcs enzo..
Staat gvd dat park uit te fikke as we speak
Geen kut topic?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef ook_gek het volgende:
Hugster is een top gozer
[..]
Whahahaha![]()
![]()
Ja en de banenmarkt voor mij is niet zo florissantquote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
Lipje, jij bent toch afgestudeerd enzo?
Je hebt een doctoraal in het sorteren van iraanse pallets?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja en de banenmarkt voor mij is niet zo florissant
Wat heb je gestudeerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja en de banenmarkt voor mij is niet zo florissant
Slaap lekker ouwe trekpop!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Naja, groetjes en kusjes vanuit hier dan maar
nee deze amerikaan is coolquote:
Ik vind em meesterlijkquote:
Dag poppedoosiededoppepopje van mequote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Naja, groetjes en kusjes vanuit hier dan maar
kleien en vlakjes kleuren en dan zal herman genoeg moeten wetenquote:
Klinkt als de mytielschoolquote:Op woensdag 21 december 2005 00:20 schreef lipje het volgende:
[..]
kleien en vlakjes kleuren en dan zal herman genoeg moeten weten
Iedere keer weer die spetters op mn rugquote:Op woensdag 21 december 2005 01:00 schreef Hugster het volgende:
tandemrukken [afbeelding][afbeelding]
Dan ga je gewoon maar ff douchenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iedere keer weer die spetters op mn rug
Als je nou volgende keer wel op het koekje miktquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon maar ff douchen
Maar schiet wel op!
ik ging even helemaal in mezelf op, sorryquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je nou volgende keer wel op het koekje mikt
Mijn opengesperde anus valt dan ook niet te versmadenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ging even helemaal in mezelf op, sorry
dus daar komt die eggo vandaan die ik elke keer hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn opengesperde anus valt dan ook niet te versmaden
eggoquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus daar komt die eggo vandaan die ik elke keer hoor
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn opengesperde anus valt dan ook niet te versmaden
Vriend van me kan er ook wat vanquote:
quote:Niks geweizicht
Dat is bijna duits manquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me kan er ook wat van
Kreeg een word docje van hem, stond dit in:
[..]
Bonk tegen de cameraquote:Op woensdag 21 december 2005 02:25 schreef Hugster het volgende:
echt meesterlijk![]()
Die belgen op dat schoolplein dan![]()
En zo hoort dat ookquote:Op woensdag 21 december 2005 02:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik sta hier al een kwartier als een mongool in het rond te springen
quote:
de M3 met M5 blok wordt vergeten,quote:Op woensdag 21 december 2005 08:28 schreef ook_gek het volgende:
van wie is dit een kloon
Welke auto's heb je allemaal gehad?
Geweldige reactie![]()
Bijlenen bij de IB?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:50 schreef Xtreem het volgende:
MOgguh![]()
Ik ga vrijdag kijken naar een studiootje, en als het goed is ga ik midden januari eindelijk verhuizen
nu nog kijken hoe ik het ga betalen zonder werk![]()
Ik heb daar geen problemen mee (1,5 a 2 jaar lenen, zo hoog kan die schuld niet worden.) Liever niet natuurlijk, maar daar zal het wel op neer komenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bijlenen bij de IB?
Of is dat tegen je principes?
Ja en wat dan nog, ik ken geen enkele lening met gunstigere voorwaarden dat die van de IBquote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee (1,5 a 2 jaar lenen, zo hoog kan die schuld niet worden.) Liever niet natuurlijk, maar daar zal het wel op neer komen
Precies. Ik was graag zonder schuld begonnen, maar kiezen tussen kut wonen zonder schuld en goed wonen met studieschuld... Moeilijkquote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog, ik ken geen enkele lening met gunstigere voorwaarden dat die van de IB
Red je het niet om af te betalen (¤50 - ¤60 pmnd als je werkt) dan gaan ze nog weer in een traject met je , dat je het weer een tijdje niet hoeft te betalen enz.
En wat is die ¤50 nou op jouw CEO salaris van zometeen joh? wisselgeld![]()
Niet?!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies. Ik was graag zonder schuld begonnen, maar kiezen tussen kut wonen zonder schuld en goed wonen met studieschuld... Moeilijk
Zal nog wel even duren voor ik CEO benIk ben wel supergoed, maar niet zo goed dat Anders Moberg z'n plek aan mij afstaat.
Komt goedquote:Op woensdag 21 december 2005 11:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Ik zou lekker genieten van je tijd nu en het je zo comfortabel mogelijk maken, die studieschuld boeit geen zak, dat komt echt wel goed![]()
Ja het kan oplopen met zo'n ¤450 per maand jaquote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Zolang die studieschuld een beeeetje normaal blijft....
[sub]een vriend van me leent al 5 jaar maximaal, en afstuderen begint nu ein-de-ljik in zicht te komen. Zijn schuld is echt eng
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja het kan oplopen met zo'n ¤450 per maand ja![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed, ik gaat maar weer 'ns studeren.
Yeah, iedereen had medelijden met haar. Krijg je ditquote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik hoor net dat dat ene invalide mens waarvan twee jongen haar zouden hebben aangevallen en haar hond zouden hebben opgehangen, het zelf heeft gedaan...
Talk about sick...
de trut zegquote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik hoor net dat dat ene invalide mens waarvan twee jongen haar zouden hebben aangevallen en haar hond zouden hebben opgehangen, het zelf heeft gedaan...
Talk about sick...
Zorg eerst maar eens dat je aan een Delta komtquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Fwnk het volgende:
Superleggera's zijn té geil die wil ik ook op de delta
Zorg eerst maar es dat je op de weg blijft voordat je op mij gaat zeurenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je aan een Delta komt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zorg eerst maar es dat je op de weg blijft voordat je op mij gaat zeuren
Die je ook allemaal stuk voor stuk in de prak gaat rijden?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Er staan hier nog 5 auto's die ik kan gebruiken, jan doedel!
Very funny.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die je ook allemaal stuk voor stuk in de prak gaat rijden?
Je zal maar 2auto's in de prak rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Leren omgaan met geld misschien.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Net zo grappig als mij klieren over de aanschaf van een delta
Deltaquote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
\quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leren omgaan met geld misschien.
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs in 2 en halve week gehaald.
En zie wat ervan terecht komtquote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs in 2 en halve week gehaald.
Dan zou ik geintjes makenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En zie wat ervan terecht komt
Ik zal ophouden maar je lult jezelf een beetje vast
En trek je niets aan van ulreazj die probeert grappig te doen
Dude, jij bent dus niet grappig.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En zie wat ervan terecht komt
Ik zal ophouden maar je lult jezelf een beetje vast
En trek je niets aan van ulreazj die probeert grappig te doen
Heyquote:
Rot jij ff opquote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef rolandpors het volgende:
whahaha tja tis wetenschappelijk bewezen: Fwnk en vrouwen kunnen gewoon niet autorijden![]()
![]()
Nee je maakt weer domme aannemingen (ofzo)quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef rolandpors het volgende:
ho eem...ben alleen wat feitjes aant opspitten
Ik heb nog helemaal niets gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef rolandpors het volgende:
alsof jij zulke goeie argumenten ophoopt zeg![]()
Ga Miranda vervelenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef rolandpors het volgende:
alsof jij zulke goeie argumenten ophoopt zeg![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien snap ik goed waarom.
Heb je daar ervaring mee dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef rolandpors het volgende:
ach ja alles beter dan n verloren zipje op het internet verliezen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slijmbal.
Neem je vriendjes mee en ga ergens anders vervelen.
Jouw foto doet wonderen voor m'n rattenplaag.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien snap ik goed waarom.
...daarom zit ik hier ook....thuis zitten is ook niet allesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slijmbal.
Neem je vriendjes mee en ga ergens anders vervelen.
Helpen waarmee?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]Ik moest gwoon lachen en je hoeft niet gelijk op mij te gaan zeuren omdat ik je een keer niet help
Ah, je trekt ratten aan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jouw foto doet wonderen voor m'n rattenplaag.
laat ik het anders formuleren.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helpen waarmee?
Ik heb je hulp niet nodig hoor.
Je hoeft niet achter mij te staanquote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren.
"Achter je staan"
Zo beter?
Ik ga effe verder met mijn offerte
geen idee, ik heb wel een aanbod gehad van andere 17 incherzz maar die moeten eerst gepoedercoat worden...opzich wel leuk om die dan wit te maken. Staat heel geil met mijn kleurquote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef Fwnk het volgende:
Bojo wat voor velgen ga je nu kopen?
Rood en wit vind ik altijd geil, ben wel benieuwd wat zwart+wit oplevertquote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee, ik heb wel een aanbod gehad van andere 17 incherzz maar die moeten eerst gepoedercoat worden...opzich wel leuk om die dan wit te maken. Staat heel geil met mijn kleur![]()
Kweenie wat ik wil![]()
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Rood en wit vind ik altijd geil, ben wel benieuwd wat zwart+wit oplevert
Oh ik dacht zwartquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).![]()
Daar staan witte velgen zo flets bijquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oh ik dacht zwart
maar rood + wit =![]()
t zijn wel 5 spaaks velgen, das een beetje jammer....
Nee ik durf je te verzekeren dat het geil isquote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar staan witte velgen zo flets bij.
Op de bovenstaande foto vind ik het niet mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee ik durf je te verzekeren dat het geil is
Veel plezierquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de bovenstaande foto vind ik het niet mooi.
Maar goed, ik ga boodschapjes doen!
hoi extreemequote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef Xtreem het volgende:
Het boek van Wouter Bos
Goed Bezig Herman
Lang niet geschreven, gelezen, gemaild, gesproken. Want ik vraag me namelijk af hoe 't nu is met je Seat.quote:
jouw ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef 004 het volgende:
[..]
Lang niet geschreven, gelezen, gemaild, gesproken. Want ik vraag me namelijk af hoe 't nu is met je Seat.
Wat die kloon boven me al vroeg: hoe is het met de supersnelle Ibiza?quote:
ik hep me ibiza vekocht het werdt echte duur om hem snel te krijge dus ik rij nu in een golf 2quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat die kloon boven me al vroeg: hoe is het met de supersnelle Ibiza?
jou ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef 004 het volgende:
[..]
Dude, we zitten op internet. Vertel, hoe staat 't nu met je Seat-pimpprjocet?
Inderdaad (ookal deed ik er ewffe aan mee)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef Xtreem het volgende:
Jezus wat een kleuterkermis op de vorige pagina
Jij bent een kleuter, ik ben een kleuter, iedereen is een kleuter. Who gives a fuck?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Inderdaad (ookal deed ik er ewffe aan mee)
fwankyboy?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
ijsmeis en Fwnk horen gewoon in PUB thuis
Zeg weet jij of er nog goeie bodykits voor mn 190D te krijgen zijn ergens?quote:
klikquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg weet jij of er nog goeie bodykits voor mn 190D te krijgen zijn ergens?
gewoon betale dan kom het welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dat laten versturen uit de UK is weer zo'n gedoe
Roffe shitquote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
He ff melden.
Net gebeld en mijn supra blok is klaar
Volgende week ophalen
hehehe het ergste kom nog:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verdorie, hebben we helemaal je 1 jarig jubileum vergeten
MutZ stopt, Tjabbo wordt de nieuwe duomod op PTAR.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
'onzichtbaar doch niet absent'quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, nu is Tjabbo ook een zeldzaamheid in PTA
Ons engeltjequote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef BoJo het volgende:
WTF is hier aan de gang !! WIL IEDEREEN DIE NIET IN DE OP STAAT EEN VER EIND OPTIEFEN!!![]()
Pak de shotgun, vlug!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen,
WE GOT A LURKER ON OUR HANDS!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef Hugster het volgende:
WTF is die newbie gekte
Bo, ik heb poedercoat connecties! Ze werken daar voor een fooitje in de personeelspot!
Zijn ook onze karts, werkbank en motorbok gedaan enz
Lekker bezig...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien is de ophanging toch wel krom.
Dan mag ie wat mij betreft meteen naar de sloop!
Ik heb niet eens met me velg ergens tegenaan gezeten en het ding is al kromquote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker bezig...
Schrijf je in voor een destruction derby zou ik zeggen![]()
Helemaal niet! Op de boot en afvoeren naar een land onder de evenaarquote:
Hondaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet eens met me velg ergens tegenaan gezeten en het ding is al krom.
Lekkere kwaliteit dan zo'n civicquote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaquote:
Beetje die arme polen de markt uit concurerenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou het frame van mijn kart bijvoorbeeld is gedaan voor ¤10
Incl zandstralen
Dat lijkt me in jou geval eerder een zegen dan een ongemakquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
ik hoop niet dat ie krom is anders heb ik geen auto meer.
Zijn dat ook ambachtelijke poedercoaters dan?!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje die arme polen de markt uit concureren![]()
Ik wilde een opmerking maken over uitdeuken zonder spuiten, maar dat gaat dus niet lukken. Ontzettend met de losse vinger schat ik dat je niet onder de 200 euro klaar bent (uitdeuken, plamuren, schuren, 2x lakken... tikt qua tijd in ieder geval flink aan.)quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk kan het hier posten, anders moet ik een nieuwe Topic openen
GVD er is iemand tegen m'n linker spatbord boven de voorband aangeknald
Zeker 3 cm dikke deuk en stuk lak weg....weet iemand hoeveel dit gaat kosten om te laten opknappen?
Ik heb een Peugeot 206. Ik heb gezien dat het spatbord er af te halen is. (zie foto)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat lijkt me in jou geval eerder een zegen dan een ongemak
En daar is je vader dan weken keihard mee bezig geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Deze wel.
Ik vertelde laatst toch dat me ophanging los zat? Volgens mij zat die andere kant ook los.
Ik denk dat het ermee te maken heeft.
Maar goed, ik hoop niet dat ie krom is anders heb ik geen auto meer.
Pechquote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik heb gewoon een pechmaand.
Alles valt btw tegen, behalve school. Het is een wonder.
Hey, ik heb er godverdomme 4 dagen lang aan staan poetsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En daar is je vader dan weken keihard mee bezig geweest
Ga je schamen...
Mwah, want?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
PechWaar ik vandaan kom noemen ze dat zelfoverschatting
100% roomboterquote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zijn dat ook ambachtelijke poedercoaters dan?!![]()
Afhankelijk van wat een zijschermpje kost, tegen de 300 euro.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk kan het hier posten, anders moet ik een nieuwe Topic openen
GVD er is iemand tegen m'n linker spatbord boven de voorband aangeknald
Zeker 3 cm dikke deuk en stuk lak weg....weet iemand hoeveel dit gaat kosten om te laten opknappen?
Ik heb een Peugeot 206. Ik heb gezien dat het spatbord er af te halen is. (zie foto)
[afbeelding]
niet mijn auto, gewoon een voorbeeld
Pech bestaat gewoon niet. Net zoals geluk. Je hebt het allemaal in je eigen handen. Dus als je veel fouten achter elkaar maakt van hetzelfde soort zou ik mezelf gewoon eens achter de oren krabben hoe dat nou zo komt. Maar misschien ben ik wel gewoon een nuchtere sarcastische lulquote:Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, want?
Ik reed er 50 en normaal haal ik die bocht makkelijk met 60.
Maar goed, ik dacht al "het regent, laat ik eens kalm aan doen" .
Ja dikke lul dus!
Me schoenen zijn btw ook helemaal verneukt door die vieze olie op de vluchtstrook!
Uit de zon blijvenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat dan in de warme zomermaanden?
Ik heb het niet in eigen handen dat er olie op de weg ligt hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pech bestaat gewoon niet. Net zoals geluk. Je hebt het allemaal in je eigen handen. Dus als je veel fouten achter elkaar maakt van hetzelfde soort zou ik mezelf gewoon eens achter de orgen krabben hoe dat nou zo komt. Maar misschien ben ik wel gewoon een nuchtere sarcastische lul
Ja maar je bent zelf de bocht uit gegleden.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het niet in eigen handen dat er olie op de weg ligt hoor.
Dit is pech...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pech bestaat gewoon niet. Net zoals geluk. Je hebt het allemaal in je eigen handen. Dus als je veel fouten achter elkaar maakt van hetzelfde soort zou ik mezelf gewoon eens achter de oren krabben hoe dat nou zo komt. Maar misschien ben ik wel gewoon een nuchtere sarcastische lul
Ja ik ben sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
n00bs aan het helpen!? Nou?! Nou?!
t hoeft ook niet altijd de velg te zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schat, het ziet er naar uit dat je gewoon rijdt als een vrouw.quote:
Ja, maar ikzelf heb die olie niet gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf de bocht uit gegleden.
Niks daarvanquote:Op woensdag 21 december 2005 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Schat, het ziet er naar uit dat je gewoon rijdt als een vrouw.
Dat komt in de buurt jaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti streept nummer 34 wat hij geregeld had weer door in het register.
![]()
Die weddenschap ga ik meteen aan.,quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
.
De komende 4 jaar zal ik geen ongelukjes meer maken.
En als het je niet lukt? Wat is je tegenprestatie?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
.
De komende 4 jaar zal ik geen ongelukjes meer maken.
Dat lijkt me erg netjesquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou het frame van mijn kart bijvoorbeeld is gedaan voor ¤10
Incl zandstralen
Je ziet ook helemaal roodquote:
Uhm Uhm Uhm!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik meteen aan.,
Waar wedden we om?
Zal ik jou 'ns ff blauw laten zien?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zal ik jou 'ns ff blauw laten zien?
Maar jij bent dan ook 11quote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef Fwnk het volgende:
whehe daar durf ik ook nog wel 50 euro op in te leggen
Maar lekker boeien ik heb ook al wel rare dingen gehad, incl met een bus in de dorpsstraat om 12 uur smiddags (teringdruk dus) een bocht te krap nemen en met de zijkant schuin op een steen belanden, dan schaam je je ook wel
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pas je op de het geen paars wordt? Anders moeten we weer een compromis gaan sluiten...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar is geen PI van.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Fwnk het volgende:
NU weet ik het, het komt gewoon door je PI
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar is geen PI van.
Ik gebruik hem gewoon vaak.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pas je op de het geen paars wordt? Anders moeten we weer een compromis gaan sluiten...
Sorryquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik val ook op ouder. Niet op oud.
Een paar nachtjes schiphol gaat je leven kosten. Dan word je zwart.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat voor 'n compromis?
Wel uitzetting, maar eerst een paar nachtjes schiphol?
En minder dan een kilo is een gratis ticket terug en een ansicht met kerstquote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat voor 'n compromis?
Wel uitzetting, maar eerst een paar nachtjes schiphol?
Liever dat riskeren dan dat ik ooit bij jou in de auto stapquote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar nachtjes schiphol gaat je leven kosten. Dan word je zwart.
IJsmeis rijdt anders behoorlijk adequaat.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Liever dat riskeren dan dat ik ooit bij jou in de auto stap
Consequent tegen harde voorwerpen aan bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IJsmeis rijdt anders behoorlijk adequaat.
Nee, consequent volgens de regels, wat de gevolgen ook moge zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Consequent tegen harde voorwerpen aan bedoel je?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben er maar vandoor dus.
Doegquote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben er maar vandoor dus.
Hellup!!!!11111oneonequote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je, zo kan dat natuurlijk niet....
Opruimslotje.
---
Edit: weer open, berichten verwijderd, notes gezet.
[afbeelding] De volgende die offtopic gaat kan een ban verwachten[afbeelding]
Vind je dat om te lachen? Ik heb net alle ramen dicht gespijkerd en zit me verstopt onder de tafel bedreigd te voelenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef Fwnk het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370&playerName=daarvliegendepanters.player
OMG![]()
![]()
Wat is d'r?quote:
Die Sjoewe is gewoon een naar ventjequote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Dit is nog eens mooi nalezen![]()
![]()
IJsmeis, je kunt vast wel rijden hoorTrek het je niet aan
.
vandaag medische keuring gehad voor officier techniek bij de luchtmacht. krijg je een ECG (electrocardiogram) oftewel hartfilmpje. mag ik nog naar de cardioloog ook, was iets niet goed aan ofzo.quote:
Dat sowieso!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die Sjoewe is gewoon een naar ventje
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef M5 het volgende:
[..]
vandaag medische keuring gehad voor officier techniek bij de luchtmacht. krijg je een ECG (electrocardiogram) oftewel hartfilmpje. mag ik nog naar de cardioloog ook, was iets niet goed aan ofzo.
Tikkende kleppen? Heb je vaker bij de VTEC's ehquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt 15 ipv 16 kleppen?
Okeyquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie OP, jammer van de rest van het topic.. volgedn ekeer niet weer een TT met een woord dat op '...ey' eindigt....
verminderde compressie op een van de cilinders jahquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt 15 ipv 16 kleppen?
GeWoWn ZoWn ToPiC TiTaHLquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie OP, jammer van de rest van het topic.. volgedn ekeer niet weer een TT met een woord dat op '...ey' eindigt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |