quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef Hugster het volgende:
WTF is die newbie gekte
Bo, ik heb poedercoat connecties! Ze werken daar voor een fooitje in de personeelspot!
Zijn ook onze karts, werkbank en motorbok gedaan enz
Lekker bezig...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien is de ophanging toch wel krom.
Dan mag ie wat mij betreft meteen naar de sloop!
Ik heb niet eens met me velg ergens tegenaan gezeten en het ding is al kromquote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker bezig...
Schrijf je in voor een destruction derby zou ik zeggen![]()
Helemaal niet! Op de boot en afvoeren naar een land onder de evenaarquote:
Hondaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet eens met me velg ergens tegenaan gezeten en het ding is al krom.
Lekkere kwaliteit dan zo'n civicquote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaquote:
Beetje die arme polen de markt uit concurerenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou het frame van mijn kart bijvoorbeeld is gedaan voor ¤10
Incl zandstralen
Dat lijkt me in jou geval eerder een zegen dan een ongemakquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
ik hoop niet dat ie krom is anders heb ik geen auto meer.
Zijn dat ook ambachtelijke poedercoaters dan?!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje die arme polen de markt uit concureren![]()
Ik wilde een opmerking maken over uitdeuken zonder spuiten, maar dat gaat dus niet lukken. Ontzettend met de losse vinger schat ik dat je niet onder de 200 euro klaar bent (uitdeuken, plamuren, schuren, 2x lakken... tikt qua tijd in ieder geval flink aan.)quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk kan het hier posten, anders moet ik een nieuwe Topic openen
GVD er is iemand tegen m'n linker spatbord boven de voorband aangeknald
Zeker 3 cm dikke deuk en stuk lak weg....weet iemand hoeveel dit gaat kosten om te laten opknappen?
Ik heb een Peugeot 206. Ik heb gezien dat het spatbord er af te halen is. (zie foto)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat lijkt me in jou geval eerder een zegen dan een ongemak
En daar is je vader dan weken keihard mee bezig geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Deze wel.
Ik vertelde laatst toch dat me ophanging los zat? Volgens mij zat die andere kant ook los.
Ik denk dat het ermee te maken heeft.
Maar goed, ik hoop niet dat ie krom is anders heb ik geen auto meer.
Pechquote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik heb gewoon een pechmaand.
Alles valt btw tegen, behalve school. Het is een wonder.
Hey, ik heb er godverdomme 4 dagen lang aan staan poetsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En daar is je vader dan weken keihard mee bezig geweest
Ga je schamen...
Mwah, want?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
PechWaar ik vandaan kom noemen ze dat zelfoverschatting
100% roomboterquote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zijn dat ook ambachtelijke poedercoaters dan?!![]()
Afhankelijk van wat een zijschermpje kost, tegen de 300 euro.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk kan het hier posten, anders moet ik een nieuwe Topic openen
GVD er is iemand tegen m'n linker spatbord boven de voorband aangeknald
Zeker 3 cm dikke deuk en stuk lak weg....weet iemand hoeveel dit gaat kosten om te laten opknappen?
Ik heb een Peugeot 206. Ik heb gezien dat het spatbord er af te halen is. (zie foto)
[afbeelding]
niet mijn auto, gewoon een voorbeeld
Pech bestaat gewoon niet. Net zoals geluk. Je hebt het allemaal in je eigen handen. Dus als je veel fouten achter elkaar maakt van hetzelfde soort zou ik mezelf gewoon eens achter de oren krabben hoe dat nou zo komt. Maar misschien ben ik wel gewoon een nuchtere sarcastische lulquote:Op woensdag 21 december 2005 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, want?
Ik reed er 50 en normaal haal ik die bocht makkelijk met 60.
Maar goed, ik dacht al "het regent, laat ik eens kalm aan doen" .
Ja dikke lul dus!
Me schoenen zijn btw ook helemaal verneukt door die vieze olie op de vluchtstrook!
Uit de zon blijvenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat dan in de warme zomermaanden?
Ik heb het niet in eigen handen dat er olie op de weg ligt hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pech bestaat gewoon niet. Net zoals geluk. Je hebt het allemaal in je eigen handen. Dus als je veel fouten achter elkaar maakt van hetzelfde soort zou ik mezelf gewoon eens achter de orgen krabben hoe dat nou zo komt. Maar misschien ben ik wel gewoon een nuchtere sarcastische lul
Ja maar je bent zelf de bocht uit gegleden.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het niet in eigen handen dat er olie op de weg ligt hoor.
Dit is pech...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pech bestaat gewoon niet. Net zoals geluk. Je hebt het allemaal in je eigen handen. Dus als je veel fouten achter elkaar maakt van hetzelfde soort zou ik mezelf gewoon eens achter de oren krabben hoe dat nou zo komt. Maar misschien ben ik wel gewoon een nuchtere sarcastische lul
Ja ik ben sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
n00bs aan het helpen!? Nou?! Nou?!
t hoeft ook niet altijd de velg te zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schat, het ziet er naar uit dat je gewoon rijdt als een vrouw.quote:
Ja, maar ikzelf heb die olie niet gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf de bocht uit gegleden.
Niks daarvanquote:Op woensdag 21 december 2005 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Schat, het ziet er naar uit dat je gewoon rijdt als een vrouw.
Dat komt in de buurt jaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti streept nummer 34 wat hij geregeld had weer door in het register.
![]()
Die weddenschap ga ik meteen aan.,quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
.
De komende 4 jaar zal ik geen ongelukjes meer maken.
En als het je niet lukt? Wat is je tegenprestatie?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
.
De komende 4 jaar zal ik geen ongelukjes meer maken.
Dat lijkt me erg netjesquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou het frame van mijn kart bijvoorbeeld is gedaan voor ¤10
Incl zandstralen
Je ziet ook helemaal roodquote:
Uhm Uhm Uhm!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik meteen aan.,
Waar wedden we om?
Zal ik jou 'ns ff blauw laten zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |