geen idee, ik heb wel een aanbod gehad van andere 17 incherzz maar die moeten eerst gepoedercoat worden...opzich wel leuk om die dan wit te maken. Staat heel geil met mijn kleurquote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef Fwnk het volgende:
Bojo wat voor velgen ga je nu kopen?
Rood en wit vind ik altijd geil, ben wel benieuwd wat zwart+wit oplevertquote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee, ik heb wel een aanbod gehad van andere 17 incherzz maar die moeten eerst gepoedercoat worden...opzich wel leuk om die dan wit te maken. Staat heel geil met mijn kleur![]()
Kweenie wat ik wil![]()
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Rood en wit vind ik altijd geil, ben wel benieuwd wat zwart+wit oplevert
Oh ik dacht zwartquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).![]()
Daar staan witte velgen zo flets bijquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oh ik dacht zwart
maar rood + wit =![]()
t zijn wel 5 spaaks velgen, das een beetje jammer....
Nee ik durf je te verzekeren dat het geil isquote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar staan witte velgen zo flets bij.
Op de bovenstaande foto vind ik het niet mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee ik durf je te verzekeren dat het geil is
Veel plezierquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de bovenstaande foto vind ik het niet mooi.
Maar goed, ik ga boodschapjes doen!
hoi extreemequote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef Xtreem het volgende:
Het boek van Wouter Bos
Goed Bezig Herman
Lang niet geschreven, gelezen, gemaild, gesproken. Want ik vraag me namelijk af hoe 't nu is met je Seat.quote:
jouw ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef 004 het volgende:
[..]
Lang niet geschreven, gelezen, gemaild, gesproken. Want ik vraag me namelijk af hoe 't nu is met je Seat.
Wat die kloon boven me al vroeg: hoe is het met de supersnelle Ibiza?quote:
ik hep me ibiza vekocht het werdt echte duur om hem snel te krijge dus ik rij nu in een golf 2quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat die kloon boven me al vroeg: hoe is het met de supersnelle Ibiza?
jou ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef 004 het volgende:
[..]
Dude, we zitten op internet. Vertel, hoe staat 't nu met je Seat-pimpprjocet?
Inderdaad (ookal deed ik er ewffe aan mee)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef Xtreem het volgende:
Jezus wat een kleuterkermis op de vorige pagina
Jij bent een kleuter, ik ben een kleuter, iedereen is een kleuter. Who gives a fuck?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Inderdaad (ookal deed ik er ewffe aan mee)
fwankyboy?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
ijsmeis en Fwnk horen gewoon in PUB thuis
Zeg weet jij of er nog goeie bodykits voor mn 190D te krijgen zijn ergens?quote:
klikquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg weet jij of er nog goeie bodykits voor mn 190D te krijgen zijn ergens?
gewoon betale dan kom het welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dat laten versturen uit de UK is weer zo'n gedoe
Roffe shitquote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
He ff melden.
Net gebeld en mijn supra blok is klaar
Volgende week ophalen
hehehe het ergste kom nog:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verdorie, hebben we helemaal je 1 jarig jubileum vergeten
MutZ stopt, Tjabbo wordt de nieuwe duomod op PTAR.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
'onzichtbaar doch niet absent'quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, nu is Tjabbo ook een zeldzaamheid in PTA
Ons engeltjequote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef BoJo het volgende:
WTF is hier aan de gang !! WIL IEDEREEN DIE NIET IN DE OP STAAT EEN VER EIND OPTIEFEN!!![]()
Pak de shotgun, vlug!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen,
WE GOT A LURKER ON OUR HANDS!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |