Rot jij ff opquote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef rolandpors het volgende:
whahaha tja tis wetenschappelijk bewezen: Fwnk en vrouwen kunnen gewoon niet autorijden![]()
![]()
Nee je maakt weer domme aannemingen (ofzo)quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef rolandpors het volgende:
ho eem...ben alleen wat feitjes aant opspitten
Ik heb nog helemaal niets gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef rolandpors het volgende:
alsof jij zulke goeie argumenten ophoopt zeg![]()
Ga Miranda vervelenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef rolandpors het volgende:
alsof jij zulke goeie argumenten ophoopt zeg![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien snap ik goed waarom.
Heb je daar ervaring mee dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef rolandpors het volgende:
ach ja alles beter dan n verloren zipje op het internet verliezen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slijmbal.
Neem je vriendjes mee en ga ergens anders vervelen.
Jouw foto doet wonderen voor m'n rattenplaag.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien snap ik goed waarom.
...daarom zit ik hier ook....thuis zitten is ook niet allesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slijmbal.
Neem je vriendjes mee en ga ergens anders vervelen.
Helpen waarmee?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]Ik moest gwoon lachen en je hoeft niet gelijk op mij te gaan zeuren omdat ik je een keer niet help
Ah, je trekt ratten aan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jouw foto doet wonderen voor m'n rattenplaag.
laat ik het anders formuleren.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helpen waarmee?
Ik heb je hulp niet nodig hoor.
Je hoeft niet achter mij te staanquote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren.
"Achter je staan"
Zo beter?
Ik ga effe verder met mijn offerte
geen idee, ik heb wel een aanbod gehad van andere 17 incherzz maar die moeten eerst gepoedercoat worden...opzich wel leuk om die dan wit te maken. Staat heel geil met mijn kleurquote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef Fwnk het volgende:
Bojo wat voor velgen ga je nu kopen?
Rood en wit vind ik altijd geil, ben wel benieuwd wat zwart+wit oplevertquote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee, ik heb wel een aanbod gehad van andere 17 incherzz maar die moeten eerst gepoedercoat worden...opzich wel leuk om die dan wit te maken. Staat heel geil met mijn kleur![]()
Kweenie wat ik wil![]()
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Rood en wit vind ik altijd geil, ben wel benieuwd wat zwart+wit oplevert
Oh ik dacht zwartquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb bordeaux rood (Proteo Rosso).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |