quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zal ik jou 'ns ff blauw laten zien?
Maar jij bent dan ook 11quote:Op woensdag 21 december 2005 16:46 schreef Fwnk het volgende:
whehe daar durf ik ook nog wel 50 euro op in te leggen
Maar lekker boeien ik heb ook al wel rare dingen gehad, incl met een bus in de dorpsstraat om 12 uur smiddags (teringdruk dus) een bocht te krap nemen en met de zijkant schuin op een steen belanden, dan schaam je je ook wel
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pas je op de het geen paars wordt? Anders moeten we weer een compromis gaan sluiten...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar is geen PI van.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Fwnk het volgende:
NU weet ik het, het komt gewoon door je PI
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar is geen PI van.
Ik gebruik hem gewoon vaak.
die bedoel ik
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pas je op de het geen paars wordt? Anders moeten we weer een compromis gaan sluiten...
Sorryquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik val ook op ouder. Niet op oud.
Een paar nachtjes schiphol gaat je leven kosten. Dan word je zwart.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat voor 'n compromis?
Wel uitzetting, maar eerst een paar nachtjes schiphol?
En minder dan een kilo is een gratis ticket terug en een ansicht met kerstquote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat voor 'n compromis?
Wel uitzetting, maar eerst een paar nachtjes schiphol?
Liever dat riskeren dan dat ik ooit bij jou in de auto stapquote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar nachtjes schiphol gaat je leven kosten. Dan word je zwart.
IJsmeis rijdt anders behoorlijk adequaat.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Liever dat riskeren dan dat ik ooit bij jou in de auto stap
Consequent tegen harde voorwerpen aan bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IJsmeis rijdt anders behoorlijk adequaat.
Nee, consequent volgens de regels, wat de gevolgen ook moge zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Consequent tegen harde voorwerpen aan bedoel je?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben er maar vandoor dus.
De volgende die offtopic gaat kan een ban verwachten
Doegquote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben er maar vandoor dus.
Hellup!!!!11111oneonequote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je, zo kan dat natuurlijk niet....
Opruimslotje.
---
Edit: weer open, berichten verwijderd, notes gezet.
[afbeelding] De volgende die offtopic gaat kan een ban verwachten[afbeelding]
Vind je dat om te lachen? Ik heb net alle ramen dicht gespijkerd en zit me verstopt onder de tafel bedreigd te voelenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef Fwnk het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370&playerName=daarvliegendepanters.player
OMG![]()
![]()
Wat is d'r?quote:
Die Sjoewe is gewoon een naar ventjequote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Dit is nog eens mooi nalezen![]()
![]()
IJsmeis, je kunt vast wel rijden hoorTrek het je niet aan
.
vandaag medische keuring gehad voor officier techniek bij de luchtmacht. krijg je een ECG (electrocardiogram) oftewel hartfilmpje. mag ik nog naar de cardioloog ook, was iets niet goed aan ofzo.quote:
Dat sowieso!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die Sjoewe is gewoon een naar ventje
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef M5 het volgende:
[..]
vandaag medische keuring gehad voor officier techniek bij de luchtmacht. krijg je een ECG (electrocardiogram) oftewel hartfilmpje. mag ik nog naar de cardioloog ook, was iets niet goed aan ofzo.
Tikkende kleppen? Heb je vaker bij de VTEC's ehquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt 15 ipv 16 kleppen?
Okeyquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie OP, jammer van de rest van het topic.. volgedn ekeer niet weer een TT met een woord dat op '...ey' eindigt....
verminderde compressie op een van de cilinders jahquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt 15 ipv 16 kleppen?
GeWoWn ZoWn ToPiC TiTaHLquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie OP, jammer van de rest van het topic.. volgedn ekeer niet weer een TT met een woord dat op '...ey' eindigt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |