Wat maakt dat nou uit joh?quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:18 schreef a-child-in-chains het volgende:
Muziek waar ik naar luister is nogal onbekend. Er zal weinig overblijven van mijn top 100![]()
(dus heeft het denk ik ook geen zin)
Eigenlijk wel, moet ik deze wijziging ook weer doorgeven via de mail? d.w.z. nieuw formulier opsturen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef Soul79 het volgende:
En dan heb je ook nog ABITW deel I, II en III. Met die schreeuwende kleuters is II, waarschijnlijk bedoel je die?
Het is toch echt Legquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef ranja het volgende:
Ik snap niet waarom 'iedereen' Kid's alright het beste Bettie nummer vindt...
Weet ik niet, daarvoor moet je bij Curchulain zijn. Je kunt er vast wel een mailtje achteraan sturen waarin je een titel verandert.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet ik deze wijziging ook weer doorgeven via de mail? d.w.z. nieuw formulier opsturen?
het rammelt lekker door, en de nonchalance... nou dat hoef ik jou ook niet te vertellen. jeweettochquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef ranja het volgende:
Neuh ik vind 'm wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet ik deze wijziging ook weer doorgeven via de mail? d.w.z. nieuw formulier opsturen?
Idd, is Ray ray rain toch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef ranja het volgende:
De beste kwam anders van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef placebeau het volgende:
Ik zeg het niet rap van iemand, maar de eerste top 100 van dit topic is bijna nog beter dan de eerste van het vorig topic.
en beautiful southquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
De beste kwam anders van mij![]()
(3x Tom McRae)
Ja gaaf nummer is dat van The Beautiful South he?! Zoiezo een onderschatte band.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
en beautiful south
the end of the world nieuws had je gerust mogen weglaten wat mij betreft...
Die heeft het nét niet gehaald bij mij. Wel serieus zitten overwegenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
037 rita hovink - laat me alleen
Niks is verplicht natuurlijk, maar realiseer je wel dat hoe hoger jij iets plaatst, hoe meer kans het heeft om in de eindlijst terecht te komen.quote:voor mij ook geen vaste volgorde. maar dat hoefde toch niet?
Mwah, helft? Dat zegt dan meer over jouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef Frollo het volgende:
Verder een, euh, aparte lijst. Helft van de artiesten heb ik zelfs nog nooit van gehoord!
Okay, het is dan ook iets minder. Een vluchtige telling leert mij dat ik 40 artiesten niet ken. Daar zitten weliswaar een paar doublures bij, toch vind ik het opvallend veel.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah, helft? Dat zegt dan meer over jou
Dat wel.quote:Zitten nog wel wat typefouten in trouwens.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef ranja het volgende:
Zitten nog wel wat typefouten in trouwens.
Mooie lijst maar wel een foutje...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
klaar!
34. (36) REM - Begin the Beginning
Da's een verrassende keus. Maar wel mooi: 'Manchester, so much to answer for'quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
klaar!
tussen haakjes de positie in mijn top100 van vorig jaar.
(...)
5. (7) Smiths - Suffer little children
Da's echt erg: ik ben Breakfast vergetenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
99. (---) Associates - White car in germany
ik vind breakfast niet zo'n sterk nummer.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Da's echt erg: ik ben Breakfast vergeten
En dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:21 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond de deadline!
goeiemorgen-schop
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef Frollo het volgende:
Curchulain, heb je m'n inzending ontvangen trouwens?
quote:
Nee, de OP/TS.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:54 schreef MadScientist het volgende:
Tot wanneer kan ik inzenden?
De deadline is 24 december om 23:59 uur, en de uitslag komt op oud- of nieuwjaarsdag. Hoop ik.
quote:
Moeilijk is dat hè, hard zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Gorro het volgende:
100 plaatsen is eigenlijk veel te weinig. Ik had nog zo veel andere nummers willen noemen
en de mijne?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef Frollo het volgende:
Curchulain, heb je m'n inzending ontvangen trouwens?
Ja dat heb je gedaan...quote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Beathoven het volgende:
Ik vraag me net af of ik 'm wel verstuurd heb...
Je bent gewoon te lui om nu al te beginnen met stemmen tellen zeker?quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ja dat heb je gedaan...
Ik krijg "opeens" een mooie kerstgedachteik zal de instuurdeadline erg coulant hanteren
![]()
Dus liejannuh... een beetje opschieten
Integendeel. Ik zou de uitslag hier om 12:00 uur klaar kunnen hebben.quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lui om nu al te beginnen met stemmen tellen zeker?![]()
Da's over 2 minuten!quote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Integendeel. Ik zou de uitslag hier om 12:00 uur klaar kunnen hebben.
Er wordt hard aan gewerkt!quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Curchulain het volgende:
Ik krijg "opeens" een mooie kerstgedachteik zal de instuurdeadline erg coulant hanteren
![]()
Dus liejannuh... een beetje opschieten
Gorki - Mia ook, zag ik in de gauwigheid.quote:Op zondag 25 december 2005 15:22 schreef dwerg het volgende:
Where is my mind staat er twee keer in, één keer met vraagteken en één keer zonder (38 en 56).
Deze heb ik ook in enkele lijstjes gezien met alleen birdhouse als titel. Maar dit is de correcte titel. Gaat zoiets problemen opleveren bij het tellen?quote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
035 They might be giants - birdhouse in your soul
Ook al zo'n goed nummer!quote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gorki - Mia ook, zag ik in de gauwigheid.
Leuke & gevarieerde lijst, dit!quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ook al zo'n goed nummer!
Dat gebeurt er dus als je heel snel even je lijstje in elkaar knutselt!
Een keer gorki wordt vervangen door Noordkaap - een heel klein beetje oorlog.
En ik zal de rest van mijn lijst ook nog even doorlopen!
Nu niet meer...quote:Op zondag 25 december 2005 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in enkele lijstjes gezien met alleen birdhouse als titel. Maar dit is de correcte titel. Gaat zoiets problemen opleveren bij het tellen?
Heb je de 3e versie van mijn lijst ontvangen?quote:Op maandag 26 december 2005 14:26 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nu niet meer...
Nieuwe deadline (en dit keer niet coulant): 27 december 23:59 uur.
Yepquote:Op maandag 26 december 2005 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je de 3e versie van mijn lijst ontvangen?
Zonder dubbele titels enzo?
Nee dat denk ik ook niet... De nummers die het betrof zullen de eindlijst niet halen... Schandalig maar ja...quote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef Curchulain het volgende:
[..]
En peaceman: nee niet echt... denk ik. Maar voor de telling zal dat niet echt gaan uitmaken.
Een schamele 43... schandalig gewoon.quote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel lijstjes zijn er nu binnen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef Curchulain het volgende:
Something's gone terribly wrong... dat wordt de hele zooi opnieuw invoeren
Da's een wereldrecord op de 10 kmquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Curchulain het volgende:
Awel, we zijn weer aanbeland op het niveau van 12:27ook al kostte het me bijna een hele middag...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Curchulain het volgende:
Awel, we zijn weer aanbeland op het niveau van 12:27ook al kostte het me bijna een hele middag...
Denk dat Joy Division erg hoog gaat komen... En Perfect day van Lou Reed....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindlijst. Door het lage aantal lijstjes zal de eindlijst wel meer nummers bevatten die er normaal niet in staan, vermoed ik.
Tsja ik had oud- of nieuwjaarsdag beloofd dus ik ga 'm niet om 0:01 hier neergooien natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindlijst. Door het lage aantal lijstjes zal de eindlijst wel meer nummers bevatten die er normaal niet in staan, vermoed ik.
Het systeem dat nu gehanteerd wordt is gewoon super... niet al te veel gedoe, hoewel...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Da's een wereldrecord op de 10 km![]()
on-topic: blij dat je de boel hebt kunnen redden![]()
Dan had je de deadline ook nog wel kunnen verschuiven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Tsja ik had oud- of nieuwjaarsdag beloofd dus ik ga 'm niet om 0:01 hier neergooien natuurlijk
Ik had het pas toen ik begon te knippen en plakken in de lijst ... de toekenning van de punten klopte dan niet meer, maar heb het zelf weer gefixed.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Vrieskist het volgende:
Ik kreeg dus paar keer een melding dat een verwijzing niet klopte van het invulblad naar het post-het-op-fok-forum-blad. Dit heb ik allemaal bij mezelf gerepareerd volgens de code die gebruikt werd in andere cellen. Maar dit probleem had ik persoonlijk, bij anderen was het waarschijnlijk gewoon wel goed.
Hij is inderdaad 'enigszins' andersquote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik had het pas toen ik begon te knippen en plakken in de lijst ... de toekenning van de punten klopte dan niet meer, maar heb het zelf weer gefixed.
Ben benieuwd naar de lijst, zal wel veel verschillen met vorig jaar ... (Lou Reed in de top 3 lijkt me)
Dat is alvast goed nieuws in elk geval.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Led Zeppelin viel van plaats 4 in een jaar de lijst uit.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat is alvast goed nieuws in elk geval.
Slechte lijst dusquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
echter Led Zeppelin viel van plaats 4 in een jaar de lijst uit.
Eigen schuld, dikke bultquote:
Niet mijn schuld, dit is de schuld van de hersenspoelende muziek van tegenwoordigquote:
Want in jouw ingestuurde lijst stond-ie natuurlijk op 1....quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef Iron_Made het volgende:
Niet mijn schuld, dit is de schuld van de hersenspoelende muziek van tegenwoordig
Ah ja, want Stairway to Heaven is natuurlijk het absolute muzikale hoogtepunt van de afgelopen 75 jaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, dit is de schuld van de hersenspoelende muziek van tegenwoordig
Absoluut! Mozart draait zich om in zijn graf dat ie nog nooit op deze briljante compositie is gekomen, dé eerste rockballad... wát een sensatiequote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef menjo het volgende:
[..]
Ah ja, want Stairway to Heaven is natuurlijk het absolute muzikale hoogtepunt van de afgelopen 75 jaar...
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Want in jouw ingestuurde lijst stond-ie natuurlijk op 1....
Led zeppelin heeft wel betere nummers gemaakt dan Stairway to heaven.....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Absoluut! Mozart draait zich om in zijn graf dat ie nog nooit op deze briljante compositie is gekomen, dé eerste rockballad... wát een sensatie
...want jij hebt geen lijst ingestuurd dus is het eigen schuld dikke bult. Je had Led Zeppelin hoogstpersoonlijk twee noteringen kunnen verschaffen en je liet het na.quote:
Dan had ik alsnog een van de weinige geweest, blijkbaar, maar ik heb wel geprobeerd die lijst af te maken, maar een lijst maken uit duizenden nummers is moeilijk, ik ben er nog lang niet mee klaarquote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Curchulain het volgende:
[..]
...want jij hebt geen lijst ingestuurd dus is het eigen schuld dikke bult. Je had Led Zeppelin hoogstpersoonlijk twee noteringen kunnen verschaffen en je liet het na.
Ik heb zelf m'n lijst gemaakt uit 7500 nummers en een kleine 3800 voor het gemak maar niet in aanmerking laten komen. Ik weet dat het moeilijk is, maar het is wel degelijk te doen in een maand (of, zoals in mijn geval, een week).quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Dan had ik alsnog een van de weinige geweest, blijkbaar, maar ik heb wel geprobeerd die lijst af te maken, maar een lijst maken uit duizenden nummers is moeilijk, ik ben er nog lang niet mee klaar
En Stairway To Heaven is niet een van de 2 beste LZ nummers. Eerst maar eens op het lijstje wachten, mss zijn er wel andere goede nummers bij gekomen. (onwaarschijnlijk, maar toch)
Dan had je gewoon op tijd moeten beginnen jongquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
ik heb wel geprobeerd die lijst af te maken, maar een lijst maken uit duizenden nummers is moeilijk, ik ben er nog lang niet mee klaar
Pfff... 7,500 of 3,500 nummers, gast dan ben je echt wel lang bezig. Zelf heb ik misschien uit zo'n 2,500 de top 120 of zo gemaakt, en dat afgekapt op 100, beetje geschoven en in een middagje was ik klaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan had je gewoon op tijd moeten beginnen jong
Ik heb er ook twee maanden over gedaan maar dat was wel ingecalculeerd.
En zo is het maar netquote:Ach, weet je wat het is, dit soort lijstjesmakerij komt toch altijd op hetzelfde neer. Je zwoegt een of meer dagdelen op het maken van zo eigenzinnig en smaakvol mogelijke keuzes. Je zet je lijst (geen top-50 of lager natuurlijk, want je wilt wel serieus genomen worden) op Fok. Je krijgt een complimentje van een, hooguit twee users, meestal ook degenen van wie je het wel verwacht had. Dan komt de uitslag. Aangezien iederéén eigenzinnige en smaakvolle keuzes heeft gemaakt, bestaat de eindlijst voor minstens driekwart uit grootste gemene delers. Iedereen klaagt over de voorspelbaarheid en behoudendheid van de eindlijst. The end.
Ik ben midden november pas begonnenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan had je gewoon op tijd moeten beginnen jong
Ik heb er ook twee maanden over gedaan maar dat was wel ingecalculeerd.
Dus je bent gewoon lui of traagquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:20 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Ik ben midden november pas begonnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |