Leuke & gevarieerde lijst, dit!quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ook al zo'n goed nummer!
Dat gebeurt er dus als je heel snel even je lijstje in elkaar knutselt!
Een keer gorki wordt vervangen door Noordkaap - een heel klein beetje oorlog.
En ik zal de rest van mijn lijst ook nog even doorlopen!
Nu niet meer...quote:Op zondag 25 december 2005 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in enkele lijstjes gezien met alleen birdhouse als titel. Maar dit is de correcte titel. Gaat zoiets problemen opleveren bij het tellen?
Heb je de 3e versie van mijn lijst ontvangen?quote:Op maandag 26 december 2005 14:26 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nu niet meer...
Nieuwe deadline (en dit keer niet coulant): 27 december 23:59 uur.
Yepquote:Op maandag 26 december 2005 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je de 3e versie van mijn lijst ontvangen?
Zonder dubbele titels enzo?
Nee dat denk ik ook niet... De nummers die het betrof zullen de eindlijst niet halen... Schandalig maar ja...quote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef Curchulain het volgende:
[..]
En peaceman: nee niet echt... denk ik. Maar voor de telling zal dat niet echt gaan uitmaken.
Een schamele 43... schandalig gewoon.quote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel lijstjes zijn er nu binnen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef Curchulain het volgende:
Something's gone terribly wrong... dat wordt de hele zooi opnieuw invoeren
Da's een wereldrecord op de 10 kmquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Curchulain het volgende:
Awel, we zijn weer aanbeland op het niveau van 12:27ook al kostte het me bijna een hele middag...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Curchulain het volgende:
Awel, we zijn weer aanbeland op het niveau van 12:27ook al kostte het me bijna een hele middag...
Denk dat Joy Division erg hoog gaat komen... En Perfect day van Lou Reed....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindlijst. Door het lage aantal lijstjes zal de eindlijst wel meer nummers bevatten die er normaal niet in staan, vermoed ik.
Tsja ik had oud- of nieuwjaarsdag beloofd dus ik ga 'm niet om 0:01 hier neergooien natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindlijst. Door het lage aantal lijstjes zal de eindlijst wel meer nummers bevatten die er normaal niet in staan, vermoed ik.
Het systeem dat nu gehanteerd wordt is gewoon super... niet al te veel gedoe, hoewel...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Da's een wereldrecord op de 10 km![]()
on-topic: blij dat je de boel hebt kunnen redden![]()
Dan had je de deadline ook nog wel kunnen verschuiven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Tsja ik had oud- of nieuwjaarsdag beloofd dus ik ga 'm niet om 0:01 hier neergooien natuurlijk
Ik had het pas toen ik begon te knippen en plakken in de lijst ... de toekenning van de punten klopte dan niet meer, maar heb het zelf weer gefixed.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Vrieskist het volgende:
Ik kreeg dus paar keer een melding dat een verwijzing niet klopte van het invulblad naar het post-het-op-fok-forum-blad. Dit heb ik allemaal bij mezelf gerepareerd volgens de code die gebruikt werd in andere cellen. Maar dit probleem had ik persoonlijk, bij anderen was het waarschijnlijk gewoon wel goed.
Hij is inderdaad 'enigszins' andersquote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik had het pas toen ik begon te knippen en plakken in de lijst ... de toekenning van de punten klopte dan niet meer, maar heb het zelf weer gefixed.
Ben benieuwd naar de lijst, zal wel veel verschillen met vorig jaar ... (Lou Reed in de top 3 lijkt me)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |