Dat is alvast goed nieuws in elk geval.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Led Zeppelin viel van plaats 4 in een jaar de lijst uit.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat is alvast goed nieuws in elk geval.
Slechte lijst dusquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
echter Led Zeppelin viel van plaats 4 in een jaar de lijst uit.
Eigen schuld, dikke bultquote:
Niet mijn schuld, dit is de schuld van de hersenspoelende muziek van tegenwoordigquote:
Want in jouw ingestuurde lijst stond-ie natuurlijk op 1....quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef Iron_Made het volgende:
Niet mijn schuld, dit is de schuld van de hersenspoelende muziek van tegenwoordig
Ah ja, want Stairway to Heaven is natuurlijk het absolute muzikale hoogtepunt van de afgelopen 75 jaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, dit is de schuld van de hersenspoelende muziek van tegenwoordig
Absoluut! Mozart draait zich om in zijn graf dat ie nog nooit op deze briljante compositie is gekomen, dé eerste rockballad... wát een sensatiequote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef menjo het volgende:
[..]
Ah ja, want Stairway to Heaven is natuurlijk het absolute muzikale hoogtepunt van de afgelopen 75 jaar...
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Want in jouw ingestuurde lijst stond-ie natuurlijk op 1....
Led zeppelin heeft wel betere nummers gemaakt dan Stairway to heaven.....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Absoluut! Mozart draait zich om in zijn graf dat ie nog nooit op deze briljante compositie is gekomen, dé eerste rockballad... wát een sensatie
...want jij hebt geen lijst ingestuurd dus is het eigen schuld dikke bult. Je had Led Zeppelin hoogstpersoonlijk twee noteringen kunnen verschaffen en je liet het na.quote:
Dan had ik alsnog een van de weinige geweest, blijkbaar, maar ik heb wel geprobeerd die lijst af te maken, maar een lijst maken uit duizenden nummers is moeilijk, ik ben er nog lang niet mee klaarquote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Curchulain het volgende:
[..]
...want jij hebt geen lijst ingestuurd dus is het eigen schuld dikke bult. Je had Led Zeppelin hoogstpersoonlijk twee noteringen kunnen verschaffen en je liet het na.
Ik heb zelf m'n lijst gemaakt uit 7500 nummers en een kleine 3800 voor het gemak maar niet in aanmerking laten komen. Ik weet dat het moeilijk is, maar het is wel degelijk te doen in een maand (of, zoals in mijn geval, een week).quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Dan had ik alsnog een van de weinige geweest, blijkbaar, maar ik heb wel geprobeerd die lijst af te maken, maar een lijst maken uit duizenden nummers is moeilijk, ik ben er nog lang niet mee klaar
En Stairway To Heaven is niet een van de 2 beste LZ nummers. Eerst maar eens op het lijstje wachten, mss zijn er wel andere goede nummers bij gekomen. (onwaarschijnlijk, maar toch)
Dan had je gewoon op tijd moeten beginnen jongquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
ik heb wel geprobeerd die lijst af te maken, maar een lijst maken uit duizenden nummers is moeilijk, ik ben er nog lang niet mee klaar
Pfff... 7,500 of 3,500 nummers, gast dan ben je echt wel lang bezig. Zelf heb ik misschien uit zo'n 2,500 de top 120 of zo gemaakt, en dat afgekapt op 100, beetje geschoven en in een middagje was ik klaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan had je gewoon op tijd moeten beginnen jong
Ik heb er ook twee maanden over gedaan maar dat was wel ingecalculeerd.
En zo is het maar netquote:Ach, weet je wat het is, dit soort lijstjesmakerij komt toch altijd op hetzelfde neer. Je zwoegt een of meer dagdelen op het maken van zo eigenzinnig en smaakvol mogelijke keuzes. Je zet je lijst (geen top-50 of lager natuurlijk, want je wilt wel serieus genomen worden) op Fok. Je krijgt een complimentje van een, hooguit twee users, meestal ook degenen van wie je het wel verwacht had. Dan komt de uitslag. Aangezien iederéén eigenzinnige en smaakvolle keuzes heeft gemaakt, bestaat de eindlijst voor minstens driekwart uit grootste gemene delers. Iedereen klaagt over de voorspelbaarheid en behoudendheid van de eindlijst. The end.
Ik ben midden november pas begonnenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan had je gewoon op tijd moeten beginnen jong
Ik heb er ook twee maanden over gedaan maar dat was wel ingecalculeerd.
Dus je bent gewoon lui of traagquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:20 schreef Iron_Made het volgende:
[..]
Ik ben midden november pas begonnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |