ik dacht dat de 299 de 300e wasquote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er qu ? het was toch gewoon de 300ste post die je deed
okquote:Op maandag 19 december 2005 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik vergeet het echt niet, qu, ik zou niet durven
quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef qu63 het volgende:
hier is trouwens mijn collectie aan monty's te vinden
let wel op, het is "maar" 383mb
En niet te snel downloaden, want anders ligt mn hele internet plat
ik ben hierquote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Al bijna een uur stil....waar is iedereen??
Lupa, had je nog paddo's gedaan? En zo ja, wat vond je er van?
Saai werk of sowieso geen zin?quote:Op maandag 19 december 2005 14:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben aan het werken, maar heb zo weinig zin dat ik wel wat steun kan gebruiken
Het werk is niet superleuk, maar ik heb gewoon last van mijn "het is december dus ik heb helemaal geen zin meer om te werken maar zin om leuke dingen te doen"-dipjequote:
Nee, er is niets met paddo's gebeurd.quote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Al bijna een uur stil....waar is iedereen??
Lupa, had je nog paddo's gedaan? En zo ja, wat vond je er van?
Jammer, ik was wel benieuwd wat ze er van zou vindenquote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, er is niets met paddo's gebeurd.
Ahja, je ziet dat wel vaker bij mensen iddquote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het werk is niet superleuk, maar ik heb gewoon last van mijn "het is december dus ik heb helemaal geen zin meer om te werken maar zin om leuke dingen te doen"-dipje
* Alicey zou het ook wel willen horen van bijv. hen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd wat ze er van zou vinden
Ik heb wel al wat ervaringsverhalen gehoord, maar ik wil altijd meer horen, want ik wil het zelf ook nog wel eens proberenquote:Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zou het ook wel willen horen van bijv. hen.
* Alicey dus ook, en daarom hoor ik het liefst ervaringen van mensen waarvan ik enigszins weet hoe ze in mekaar steken.quote:Op maandag 19 december 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb wel al wat ervaringsverhalen gehoord, maar ik wil altijd meer horen, want ik wil het zelf ook nog wel eens proberen
Ik heb eea gehoord van mijn zusje, en die ken ik wel enigszinsquote:Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey dus ook, en daarom hoor ik het liefst ervaringen van mensen waarvan ik enigszins weet hoe ze in mekaar steken.
Toch wel?quote:Op maandag 19 december 2005 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb eea gehoord van mijn zusje, en die ken ik wel enigszins
Uhuhquote:
Goed opletten hoe je je voelt voordat je gaat slikken.quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uhuh
En zij had iig een geweldige ervaring. Toen ze daarover vertelde, straalde ze weer helemaal
Ze had ook een mindere ervaring trouwens, waarbij ze in bed lag en allerlei enge dingen en monsters en spinnen zag op de muur en plafond en ze tegen zichzelf moest blijven vertellen dat het niet echt was, van de paddo's kwam en als ze nou gewoon ging slapen, alles morgen weer in orde zou zijn....
Ik ga voor de geweldige ervaring
Ik ga lekker uit etenquote:
eten bedoel jequote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed opletten hoe je je voelt voordat je gaat slikken.
Dat sowieso. Alleen als ik me goed voelquote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed opletten hoe je je voelt voordat je gaat slikken.
in de buurt van wijchen?quote:
Nee, sorryquote:
mag ookquote:
Doe maar vast, dan heb je misschien zomaar onverwacht een pakketje in je brievenbusquote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
mag ook
zal ik je me adres nog maar eens mailen dan?
Ik wel, met mijn vriendinnetje en haar man en met schaapjequote:
Ze wisselen regelmatig de kaart, zodat je iedere keer weer wat anders kunt proberen.quote:
Pasta!quote:Op maandag 19 december 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
Maar ik weet dus nog steeds niet wat ik ga eten vanavond.
Ik zag het op de site ja.quote:Op maandag 19 december 2005 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze wisselen regelmatig de kaart, zodat je iedere keer weer wat anders kunt proberen.
Ze zitten ook in andere plaatsen dan alleen in Eindhoven
komt ie naar je hotmailquote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe maar vast, dan heb je misschien zomaar onverwacht een pakketje in je brievenbus
- zalm, cherrytomaatjes en roomsausquote:Op maandag 19 december 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan is het natuurlijk de vraag wat we bij die pasta doen.
Dat klinkt toch wel goed allemaal, en allemaal nieuw in die combi's (op de tonijn en ansjovis na, die is niet nieuw voor me).quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
- zalm, cherrytomaatjes en roomsaus
- spinazie, boursin en uitgebakken spekjes
- tonijn en ansjovis (geen saus)
- (diepvries)erwtjes en uitgebakken spekjes
het is ook allemaal erg lekker. En als je groente mist, kun je die er misschien doorheen gooien of iets van salade erbij eten. en het is ook allemaal erg simpel te maken!quote:Op maandag 19 december 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel goed allemaal, en allemaal nieuw in die combi's (op de tonijn en ansjovis na, die is niet nieuw voor me).
Waarschijnlijk voeg ik wel iets aan groente toe, maar ik ben er nog lang niet uit. Het idee van gebakken spekjes met iets vind ik echter wel goed. Nouja, ik ga zo naar de supermarkt, en dan zie ik wel waar ik mee thuis kom.quote:Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
het is ook allemaal erg lekker. En als je groente mist, kun je die er misschien doorheen gooien of iets van salade erbij eten. en het is ook allemaal erg simpel te maken!
nu heb ik hongerquote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
- zalm, cherrytomaatjes en roomsaus
- spinazie, boursin en uitgebakken spekjes
- tonijn en ansjovis (geen saus)
- (diepvries)erwtjes en uitgebakken spekjes
ohquote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef -Trinity- het volgende:
Qu, ik ben downloadend. En nu is hij gestopt.
werkt nog steeds niet?quote:
Dank je!quote:Op maandag 19 december 2005 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Thanks
jij succes met bedenken en alvast smakelijk eten![]()
Nu is 'ie weer overnieuw begonnen. Ik laat mijn pc dan wel aan vannacht, omdat het ws lang gaat duren. Maar als hij het weer begeeft, mag ik weer overnieuw beginnen, want Firefox doet niet aan resumen, blijkbaar.quote:
is ook wel nodigquote:
hoiquote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo allemaal. Weer in Ljouwert.
Niet leuk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Doffy het volgende:
Net terug van 3 uur lang King Kong...
[afbeelding]
issie zo zieligquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Doffy het volgende:
Net terug van 3 uur lang King Kong...
[afbeelding]
Ik heb iets met pluizige knuffelbeesten, dus zeker iets met een pluizige gorilla van 10 meter hoog die droevig kijktquote:
Dus je was wel ontroerd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef Doffy het volgende:
Ik heb iets met pluizige knuffelbeesten, dus zeker iets met een pluizige gorilla van 10 meter hoog die droevig kijkt
Tuurlijk is het om tequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dus je was wel ontroerd?
Het is in ieder geval een belevenis. En natuurlijk moet je 'm gezien hebben; zeker op het witte doek, want net als LOTR is dit geen tv-film...quote:Ga 'm nog wel zien denk ik, al was 't maar omdat 'ie van Peter Jackson is.
Nou ja, -ff dan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef Doffy het volgende:
Nou, 'ff' is het niet. Dat kreng duurt meer dan 3 uur...
Welk verslag waarover?quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik zag gisteren nog een stuk van the green mile. Blijft wel een van me favorieten.
Zeg Miss_sly, ik krijg toch geen klappen om mijn verslag in het vorig WFL-SC deel?![]()
Nu al klaar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:15 schreef het_fokschaap het volgende:
Trinity
ik ben op dezelfde tijd als miss uit bed gegaan om nog wat werk te doen. En nu ben ik al klaarhad nog best even in bed kunnen blijven
Jaquote:maar goed, was wel gezellig zo samen op de bank wakker worden
ja, het meisje is inmiddels meegenomen. politie staat hier nog met de bestuurder van de auto.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:56 schreef miss_sly het volgende:
Ow jee, schaapje, is de ambulance er inmiddels al?
Nouja, eigenlijk vooral omdat het niet echt meer met feedback te maken had.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:57 schreef Frutsel het volgende:
zo zie je maar weer...dat als het hier WFL Feedback 13
te klef wordt word ik hierheen geschopt
Die zal ook wel flink geschrokken zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, het meisje is inmiddels meegenomen. politie staat hier nog met de bestuurder van de auto.
ik begon er niet mee en net toen ik dacht : LOVE is in tha air...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk vooral omdat het niet echt meer met feedback te maken had.
Ben jij ook in zulke lieve sferen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik begon er niet mee en net toen ik dacht : LOVE is in tha air...
*KICK*...![]()
somsquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben jij ook in zulke lieve sferen dan?
Wat had hij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke niet, ik ben sjago. Dat komt omdat Raymond mij vanmorgen wakkerbelde.
Kerst is ook niet mijn ding, maar het is gewoon lekker rustig nu, meer mensen doen lief tegen elkaar enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
somsKerst is niet helemaal meer mijn ding, maar accepteren dat anderen dat nog wel kunnen lukt me wel
Meegetrokken word je dan een beetje he
![]()
En heb geen zin om te werken...
Je bent bezig met voorpret, maar je weet niet op welk leuk iets je die voorpret moet richten omdat er zoveel is?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Zin om te werken heb ik ook niet, terwijl ik werkeiljk voldoende te doen heb.
Maar ik heb nog zoveel leuke dingen te doen deze weken, dat ik me niet kan concentreren op werk
Nee, serieus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij wilde reisinformatie. Ik ben me daar 9292 niet.
wat ga je zoal nog doen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Zin om te werken heb ik ook niet, terwijl ik werkeiljk voldoende te doen heb.
Maar ik heb nog zoveel leuke dingen te doen deze weken, dat ik me niet kan concentreren op werk
Hij gaat er van uit dat ik, als ik wakker ben, altijd achter de PC zit. Wat niet ver bezijden de waarheid is, ik was in dit geval alleen niet wakker.quote:
sommige mensen denken dat iedereen altijd net zo vroeg op staat als zijquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke niet, ik ben sjago. Dat komt omdat Raymond mij vanmorgen wakkerbelde.
Raar is dat eigelukquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kerst is ook niet mijn ding, maar het is gewoon lekker rustig nu, meer mensen doen lief tegen elkaar enzo.
Maar waarom heeft hij niet van te voren gecheckt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij gaat er van uit dat ik, als ik wakker ben, altijd achter de PC zit. Wat niet ver bezijden de waarheid is, ik was in dit geval alleen niet wakker.
Nee, maar daar kom ik nooit!quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Raar is dat eigeluk![]()
Neem aan dat er in NWS geen sprake is van kerstgevoelens![]()
Hier wordt lekker helemaal niets gedraaid. In stilte genieten van rust.quote:Hier draaien ze al sinds eind november kerstcd's... Geen sinterklaas kapoentje maar Merry Christmas...lalalalaaaaaa...
Zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent bezig met voorpret, maar je weet niet op welk leuk iets je die voorpret moet richten omdat er zoveel is?
Dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets
Allemaal leuke dingen in het verschiet; wat is het leven soms toch leuk![]()
![]()
Voordeel is wel dat ik door al die voorpret en omdat ik me zo goed voel ook beter tegen slaapgebrek kan
Ik wel...af en toe rellenquote:
en toch zo vroeg op...quote:Hier wordt lekker helemaal niets gedraaid. In stilte genieten van rust.
quote:
[WFL-LFC #349] Doffy en Alicey drinken whiskyquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Welk verslag waarover?
Hier hebben we onze eigen TBS'ers.quote:
Sja, er moet gewerkt worden he.quote:en toch zo vroeg op...![]()
Klinkt goed...op Botswana naar danquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]Morgenavond misschien SC bewonderen in Paradiso Jarig zijn Sleutel van mijn huisje krijgen Kerst vieren Voor de eerste keer in mjin nieuwe huisje slapen Naar de bios Eten bij mijn vriendin Oud & Nieuw vieren Klussen in mjin huisje Bank kopen Huisje inrichten Verhuizen Naar Botswana misschien
en lekker nog even logeren bij mijn schaapje
Allemaal leuke dingen, dus geen zin en tijd om te werken
Een mooi verslagquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[WFL-LFC #349] Doffy en Alicey drinken whisky
Weutikveul...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom heeft hij niet van te voren gecheckt?
Wat is er mis met Botswana?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt goed...op Botswana naar dan![]()
Werken geen zin in... moet nog 2 dagen na vandaag en dan vakantie...doorbijten...![]()
schaap moet voor zijn werk waarschijnlijk naar Botswana, en als hij er toch zit, en ik ga er ook heen, zouden we er een leuke vakantie van kunnen maken, op safari enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ga je in Botswana doen?
Daar komt het gehakt van de AH vandaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap moet voor zijn werk waarschijnlijk naar Botswana, en als hij er toch zit, en ik ga er ook heen, zouden we er een leuke vakantie van kunnen maken, op safari enzo
Afrikaans eten is anders erg lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:46 schreef Frutsel het volgende:
Botswana...tja...ik heb gewoon nix met Afrika...
alle ellende, onrust en moordpartijen...
al hoor je over Botswana nooit iets... maar ja..
Tis gewoon niet mijn ding.
dan ga ik gewoon voor het etenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afrikaans eten is anders erg lekker.
maar dat is vaak zo...of heb je over Europa geen gemengde ideeën ?quote:Voor de rest een beetje gemengde ideeen over Afrika...
ik ben erg benieuwd naar de tijgersquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Afrika lijkt me geweldig
Victoria Falls, de Nationale Parken (in Botswana kun je chobe NP en de Okavangadelta bezoeken), de dieren....lijkt me echt geweldig
Ga jij lekker op zoek naar tijgers, schatjequote:Op dinsdag 20 december 2005 09:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd naar de tijgers
misschien kun je van een slechte nog een goede makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Bensel het volgende:
Pff.. waarom zijn er op het moment geen goede evolutiediscussies meer...
En blijf je dan langer als je klaar bent, of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon voor het eten
nou ja, ik ga eigenlijk voor m'n werk
Ook wel, maar de gemiddelde Europese cultuur botst toch minder dan de Afrikaanse.quote:maar dat is vaak zo...of heb je over Europa geen gemengde ideeën ?
Begin er anders een.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Bensel het volgende:
Pff.. waarom zijn er op het moment geen goede evolutiediscussies meer...
Afrikaanse kanibalen vinden Europees eten ook lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afrikaans eten is anders erg lekker.
Voor de rest een beetje gemengde ideeen over Afrika...
waar ze verscheurd worden door de leeuwenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Zeer diervriendelijk vlees. Die runderen leven in het halfwild.
Een aantal van mijn broers en zussen zijn met Afrikanen getrouwd (geweest), en het bleek niet in alle gevallen een succes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afrikaanse kanibalen vinden Europees eten ook lekker![]()
![]()
Tja, tis ieder voor zich... qua natuurlijk zal ut ongetwijfeld fantastisch zijn.
Tis natuurlijk makkelijk gezegd een ieder over 1 kamp te gooien, maar blijft een gevoelskwestie.
Afrasteringen enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ze verscheurd worden door de leeuwen
hahahaha...ja ja, tis nog vroeg hequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een nieuw spreekwoord."Iedereen over één kamp gooien."
![]()
Is trouwens ook niet erg. "Dat is de natuur".quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ze verscheurd worden door de leeuwen
Zal ik mijn dwergwerptopic weer heropenen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een nieuw spreekwoord."Iedereen over één kamp gooien."
![]()
ja, en wij mensen zijn geen onderdeel van de natuurquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is trouwens ook niet erg. "Dat is de natuur".
Your point being?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, en wij mensen zijn geen onderdeel van de natuur
Wat ben je irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:07 schreef het_fokschaap het volgende:
gewoon een grote cel.
en nog meer beesten op één cel. so far voor de privacy
Heb je mij anders zien beweren?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:07 schreef het_fokschaap het volgende:
dat dat dus ook gewoon de natuur is
[WFL-LFC #350] Phoneboothquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je mij anders zien beweren?
Nee, en dat wij ze doodmaken is ook niet erg -> [WFL-LFC #350] Phoneboothquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[WFL-LFC #350] Phonebooth
dit was niet erg.
nee, maar de vraag was of het diervriendelijker is om ze met meerdere op één cel te zettenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, en dat wij ze doodmaken is ook niet erg -> [WFL-LFC #350] Phonebooth
Schaap doet irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
Hallo! Is dit een copy-paste eerdere reacties topic?
je projecteert 2-3 posts op de rest van het topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
Hallo! Is dit een copy-paste eerdere reacties topic?
Runderen zijn kuddedieren. Het zou pas dieronvriendelijk zijn om ze alleen ergens neer te planten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, maar de vraag was of het diervriendelijker is om ze met meerdere op één cel te zetten
Heb je niet iets te doen ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je projecteert 2-3 posts op de rest van het topic
Sla hem!quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad.. Zal wel een ochtendhumeur zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
schaap doet niet irritant, schaap is lief
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:21 schreef Reya het volgende:
Watr is er toch voor woede op deze vroege ochtend?![]()
rel (de ~ (m.), ~len)quote:
En schaapjesquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
En schaapjes
Maar knuffelen is beter dan een beetje chagrijnig gaan zitten doen tegen mensen die er niets aan kunnen doen dat een ander jou uit bed gebeld heeft![]()
Google Result: FOKRELquote:
Dat was een gave seriequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
qu en qu, qu-huuu-u-hu-hu-u-hu
ja, ga maar weg als je het niet kunt winnenquote:
Jij bent niet objectief!quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
schaap doet niet irritant, schaap is lief
Ik ben hartstikke objectief! Ik zie echt wel wanneer schaapjes vervelend zijn hoorquote:
Moet ik dan heel erg bang worden van schaapje?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke objectief! Ik zie echt wel wanneer schaapjes vervelend zijn hoor![]()
Van schaapje hoef je nooit bang te zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik dan heel erg bang worden van schaapje?
dat zie je ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van schaapje hoef je nooit bang te zijn
En ik heb hem nog niet vervelend meegemaakt hoor
Dus weet je niet wanneer schaapjes vervelend zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van schaapje hoef je nooit bang te zijn
En ik heb hem nog niet vervelend meegemaakt hoor
Ik zag hem omdat er over geklaagd werd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
De moderne vrouw houdt zichzelf gevangen!
Hmmm, ik begrijp nou nog steeds niet waarom de TS zoveel bezwaren heeft. Wil hij zelf in het middelpunt van zijn relaties staan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
De moderne vrouw houdt zichzelf gevangen!
Wat valt er te klagen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zag hem omdat er over geklaagd werd.
Ook geen leven dus!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Reya het volgende:
Ik ben zojuist de 10000 berichten gepasseerd![]()
54706 (gemiddeld 68 per dag)quote:
Kerstgedachten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef Reya het volgende:
Ik wil vandaag het liefst van iedereen houden![]()
Ik heb niet zoveel met Kerst, dus ìk voel er ook niet direct zulke gedachten bij. Maar het maakt iig wel blijquote:
neequote:
oh, leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef DionysuZ het volgende:
een simpel "leuk" was ook genoeg geweest
Ahquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee
de auto is hier voor de deur weg
Nee, ik reageer niet eens meer. Zo iemand kun je het beste negerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef Alicey het volgende:
Laat je niet teveel opfokken door kim, syllie.
I know, heb haar wel eens vaker gezien. je kunt er helemaal niets meequote:
niet altijd dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze blijft doorgaans netjes op het randje.
Zou ik haar over het randje kunnen krijgen?quote:
Geen idee, maar:quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou ik haar over het randje kunnen krijgen?
Postkrikkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Reya het volgende:
Ik ben zojuist de 10000 berichten gepasseerd![]()
ja, en dat wil ik beiden niet, eigenlijk.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar:
1) Het verziekt het topic
2) De kans is groot dat je zelf ook een sabbatical verdient er mee
Uiteindelijk wel ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, en dat wil ik beiden niet, eigenlijk.....
Maar haar stelling dat je niet hoeft mee te discussieren is eigenljik ook onzin, want dan is ze offtopic en moet ze wieberen uit het topic, toch?
Ga je mijn voornaam ook nog leren? Ik vond het eik wel ver gaan dat je me op de whisky-meet ook Liesje noemde.quote:
Ik ken je voornaam welquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Ga je mijn voornaam ook nog leren?
't Is alleen maar schattig bedoeld hoorquote:Ik vond het eik wel ver gaan dat je me op de whisky-meet ook Liesje noemde.
Maar het was ook wel grappig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken je voornaam wel
[..]
't Is alleen maar schattig bedoeld hoor
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van school. Morgen weer een literatuur SO...
Hoihoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van school. Morgen weer een literatuur SO...
is goed, wilde wel wat gaan proberen, maar dan wacht ik wel meequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, Renaissance. Veel jaartallen. Qu, zou je de komende 5 uur je pc ajb niet willen rebooten?
![]()
, en thx, gaat wel lukken.
Misschien slapen of meer rust nemen? Of heeft het mogelijk een psychische aard?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Bah! Ik ben moe!
Wat doe ik daar tegen?
slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Bah! Ik ben moe!
Wat doe ik daar tegen?
Ga ik straks ook zeker doen, maar ik wil niet teveel nemen want van teveelquote:
Ik heb niet de indruk dat ik te weinig slaap... 7,5 a 8,5 uur een dag is volgens mij wel genoeg..quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien slapen of meer rust nemen? Of heeft het mogelijk een psychische aard?![]()
dat zei je er net niet bijquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkgever daar wat bezwaren tegen heeft.
Dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik te weinig slaap... 7,5 a 8,5 uur een dag is volgens mij wel genoeg..
Dat komt idd wel vaker voorquote:Misschien is het een winterdip. Het wordt tijd dat het weer lichter wordt.
Uhuhquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook
[..]
Dat komt idd wel vaker voor
7,5 tot 8,5 uur haal ik echt nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik te weinig slaap... 7,5 a 8,5 uur een dag is volgens mij wel genoeg..
Misschien is het een winterdip. Het wordt tijd dat het weer lichter wordt.
Dank je wel, je bent een schatquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef qu63 het volgende:
is goed, wilde wel wat gaan proberen, maar dan wacht ik wel mee
En daar heb je helemaal geen last van?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
7,5 tot 8,5 uur haal ik echt niet
De laatste tijd zit ik meer in de richting van 4-5 uur
Kun je niet jezelf er overheen zetten? Dat er een verklaring voor is, betekent nog niet dat je daarin hoeft te berustenquote:
Ik probeer me er verder weinig van aan te trekken, maar daarnet vielen mijn ogen gewoon bijna dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je niet jezelf er overheen zetten? Dat er een verklaring voor is, betekent nog niet dat je daarin hoeft te berusten![]()
Hmmm, je zou dan toch eerder geneigd zijn te zeggen dat het iets fysieks is. Heb je niet nog gewoon last van afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik probeer me er verder weinig van aan te trekken, maar daarnet vielen mijn ogen gewoon bijna dicht.
Ik heb soms wel een klein dipje dat ik even moeite heb mijn ogen open te houden; tijdens vergaderingen ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
En daar heb je helemaal geen last van?
Ik denk het wel.. Ik heb nat. weinig geslapen, en ik was eind vorige week ook al op.. Nouja, dit weekend tijd om uit te rusten.. Althans, van zaterdag op zondag, en de maandag nog er bij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, je zou dan toch eerder geneigd zijn te zeggen dat het iets fysieks is. Heb je niet nog gewoon last van afgelopen weekend?
Ik doe geloof ik echt iets fout.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een klein dipje dat ik even moeite heb mijn ogen open te houden; tijdens vergaderingen ofzoMaar verd? Nee, helemaal niet. Sterker nog, ik heb straks als ik thuis (bij schaapje that is) ben en naar bed zou kunnen, niet eens slaap en ga daardoor weer te laat naar bed
moet het weer eens installeren jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dank je wel, je bent een schat![]()
. Ik zie je btw nooit meer online op msn
.
sociaal leven is okquote:Ik ben echt een saai mens voor mijn omgeving op het moment omdat school zo druk is. Gelukkig binnenkort vakantie: werken aan mijn sociale leven. Ik heb gelukkig bij mezelf nog geen winterdipverschijnselen gezien, terwijl ik die meestal wel heb. Ik slaap wel wat meer/ben wat meer moe, maar dat valt best mee, en er is mee te leven. Meestal kan ik me rond deze tijd van het jaar minder goed concentreren, maar het gaat nog best goed vind ik.
Mooi zo !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dank je wel, je bent een schat![]()
. Ik zie je btw nooit meer online op msn
.
Ik ben echt een saai mens voor mijn omgeving op het moment omdat school zo druk is. Gelukkig binnenkort vakantie: werken aan mijn sociale leven. Ik heb gelukkig bij mezelf nog geen winterdipverschijnselen gezien, terwijl ik die meestal wel heb. Ik slaap wel wat meer/ben wat meer moe, maar dat valt best mee, en er is mee te leven. Meestal kan ik me rond deze tijd van het jaar minder goed concentreren, maar het gaat nog best goed vind ik.
Lage Htz-beeldschermen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey nu ook hoofdpijn en geirriteerde ogen...
Ik vraag me toch af waar dat vandaan komt, want ik heb het vaker hier..
Nee, TFT's.quote:
Mja, ik heb zelf een huisstofmijtallergie (ik weet dat het stom is), maar ik krijg meer last van gesnotter dan van m'n ogen. Maar misschien is er iets met de lucht/het stofgehalte daar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, TFT's.
Het lijkt nu weer even weg te zijn nu het raam een tijdje open staat (Geirriteerde ogen). Voor de hoofdpijn lijkt een paracetamol voldoende te helpen..
Misschien dat het luchtverversingssysteem iets verkeerd doet..
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, ik heb zelf een huisstofmijtallergie (ik weet dat het stom is), maar ik krijg meer last van gesnotter dan van m'n ogen. Maar misschien is er iets met de lucht/het stofgehalte daar?
Is het nu een beetje te laat voor, maar het had een goed idee geweest.quote:Misschien is ff buiten een rondje lopen een idee? Frisse neus, ff niet stressen en goed ademen.
je mag het gewoon thuis noemen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
straks als ik thuis (bij schaapje that is) ben
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je mag het gewoon thuis noemen hoor
quote:ik ben in ieder geval weer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |